25 imperie più aggrissivi in ​​a storia

In tuttu a storia di a civilizazione, successi l'altri. Qualchi eranu pacìfichi è benevolenti è secondu stessi prumuvutu stati partianu.

Oltri sò famusi per a so tirannia, freschezza è cruelità. Li capi d'Aggressioni dimmustranu à e so populu a tanta compassione quantu à u so inimitu. A pirsuni vìnniru privati ​​di i so diritti è e libirtà civili, è quandu pruvate d'offerte a più frecce resistenza falonu. Chì imperi ledonu i prutezione più prudente?

25. Comanche

Questa tribù di Native Americans era unu di i più grandi. U putere di u imperu sparte à a maiò parti di l'America Centrale. U Comanche hà famosu per i so razzii crucii, durante u quali anu uccisu tutti, ancu e donne è i zitelli. Hè per via di a so ferista reputazione chì i Spagnoli è i Francesi ùn hà micca pricatu per spiicà spiegà i territori americani. Da 1868 à u 1881, i settlers americani stirminaru quasi 31 million bisonte. Comu a cunsiquenza, l'imperu Comanche accuminzò una crisa alimentaria, è cariu.

24. Celti

In i tempi antichi, i celtuli cuntrullenu a maiò parte di e territoriu appartenenti à Francia, Belgiu, l'Inghilterra oghje. Ancu parechji valenti Rumani ùn anu risistiu à i rapprisintanti di stu Imperu. Perchè Perchè i celtelli eranu famusi per a so crucifatica è a so loca. E sempre u lotteremu naked, perchè a so vuluntà di muriri. In casu di vittoria, i Celti anu u cutidianu di e so vittime è i manciavanu cum'è trophie.

23. Vichinghi

Dopu à u 793 dC, i Vichinghi di a Peninsula scandinava avè principiatu à rottu territori vicinu chì appartinevanu in Inghilterra, Francia, Spagna è Russia. Li ticuzzioni di i Scandinavi eranu assai brutali: i suldati imbarcò in u paese senza prutezzione, l'abbitanti lucali, i stati violati, stole tutti i bè è partianu di casa prima di l'aiutu à u locu di l'attaccu. À l'annu, i cumpetenze di i vikingi solu avutu megliu. Sentenu a so impunità è cuminciaru à attachete più è più spessu. I razziate duronu assai tempu è in qualchì puntu anu cessatu di stà imprevisu. Viaghja cù i Vichinghi, i paesi acquistate più prutezzione o più sicura, è in u 1066 u rè Harald Hardrad hè statu scunfittu per l'armata inglese in a Battaglia di Stamford Bridge.

22. Civilization Māori

Maori hè una tribù chì abbitava New Zealand. I membri di sta cumunità eranu guerrieri brutali, cannibali, slavers è cacciaturi hà utile. A so reputazione fù cusì terribili chì ancu i colunisti in l'Inghilterra, chì anu micca cunnisciuti per a so amica, ùn avè micca adupratu per entra in u territoriu di a tribù. Quandu James Cook sfughjò in Nova Zelanda, prima era tuttu finutu, ma unu unu di i so figlioli - James Rowe - angeredu u residente lucali. Maori hà tombu à l'omi Rowe è parechji più di i ghjovani Cook. A cosa più terribili in questa situazione hè chì l'abitudini hà avutu alcuni. Dopu avè maestru di l'arma, diventanu ancu più terribili. A facciata tra u Maori è i britannichi cuntinuò per parechji dicennii, ma in a fine in una e batta sangue, l'Inghilteru ancora vene.

21. I Stati Uniti Confederati

L'I Stati Uniti di u Confederatu di u 1861 includenu 11 state chì dicideru di disconnect from the United States. Ancu s'ellu ùn hà nunda di i paesi di u mondu ùn anu micca ricunnisciutu à a Confederazione, avà era ancu u so presidente, bannera, munita è a so identità culturale ferma finu à quì. I Confederate sò famusi per a so cruelità. In u novu "statu" a pratica di l'esplicitu hè accolta, a battazione è a violazione di i bianchi hè stata cunsiderata un fenomenu propiu nurmale. U mondu sanu era scunvutu di sapè cumu quandu i Confederate tratanu e prigiuneri in u prisi di Andersonville. Fortunatamente, a KSA ùn durria micca. L'Imperu Confederatu cadiu nta lu 1865.

20. L'imperu coloniale belga

Era cunsistenti di trè coloni africani in u Còngu. U territoriu di l'imperu coloniale belga era 76 tempore più grande chì l'area di Belgio. A culunia era cunsiderata a terza più grandi in Africa è fù ricunnisciuta com'è pussessu di u Rè II Leopoldu, alcuniscenu "U Macchina di u Congo". U sobrenombre di u monarchu vinni datu per a morte di più di un milione di congolese, furcole à travaglià nantu à piantazioni di gomma. Sì i slaves viulinu e règule crescenu, sò stati battuti è privati ​​di e so mani.

19. Imperu Mongolian

Esistia da u 1206 à u 1405 è era a più grande in a storia di l'umanità. L'esercitu sutta lu diriggenti di Genghis Khan adherite à i tattuli cruel of warfare. Quista aiutò i Monguli à subjugà belli cità è paesi. Se u paese hà listatu per rinunce à a misericòrdia di i suldati senza una lotta, i so abitanti fubbenu vivu. In u casu di resistenza, a cità si colapsò, è a tutta a pupulazione hè stirpita. Sicondu data storica, durante u regnu di l'Imperu monguli, circa 30 miliuni di persone fallevanu.

18. L'Imperu di l'Anticu Egittu

A slaveria hà travagliatu quì. I travagliu anu trattatu cruelly. Sì di brandu u servitore andò da l'ordine, fù datu 100 latchi, è dopu à l'esekzione di a sia tornata à u travagliu. Una pupulazione simplici in l'Anticu Eggitu hà patutu da fami è di malatie, chì in a maiò parte di i casi hè stata di e carichi.

17. U Imperu Ottumanu

U putere in e so mani era tenutu da parechji seculi. Da u 1914 à u 1922 l'Imperu ottumanu attivamente exterminò i cristiani grechi. Circa 3,5 miliuni grechi, armeni è assirriiani perissi à e mani di Mustafa Kemal è i Young Turks. L'Imperu hà colapsatu in u 1922.

16. Myanmar

In u 1962, Myanmar, antigamente coñecido comu Birmania, hè stata captuera da una regione militare. Dopu à u còmpiu, tutte l'autori discontinenti èranu mandati in prigiò. A Dimucrazzìa fu suprimi in ogni modu pussibuli. A prusperità di a dittatura militari facia à Birmania un statu ermitau, cun quale u restu di u mondu ùn avia micca vulutu avè l'affari. Comu u risultatu, solu i participanti in u regimi ricivutu benefiziunali di u so regnu, mentri a simplicità pupulazione s'hè sparvata.

15. L'Imperu Nisiruanu

U so putere à u territoriu di Mesopotamia è Egittu di 883 aC. e. per 627 aC. e. I ne Assiriri fôru distinti da a crudeltà. Conquering i novi terreni, vindìanu i populu di a scrittura è i mandonu fora di e so casa. L'Assyriiani rimanessi sò stati pusati nantu à a ghjente, dismembered. À l'intrata à e cità induve l'Imperu neosirìa assumiria, ci era spessu piatti tonduni cun capelli insubordinate nantu à issi chjusi. I suldati ùn anu micca disprezzà à aghjustà i so ochji à i so vittimi, i picciriddi pienghje è i capi di l'avè l'avè scunfittu attaccaru nantu à l'arbuli circa e cità.

14. L'Imperu Portugallu

U so regnu hà principiatu in 1415. I pussessi di l'Imperu Rumanu estinniru di l'Europa, l'Africa, l'India à u Giappone è u Brasili. I truppi assaltate e paesi africani, scrivevanu i residenti lucali e fanu un ingaghjamentu enormi à a tradizione schiavica. U decadenza di l'imperu cuminciò in u 1961, quandu i traballi angolani si ribete. L'insurgenza hà purtatu à una guerra di sangue di 14 anni. Infatti u disertu u Portugallu era in u 1999.

13. L'imperiu Macedonicu

Alexandru, a Grande, hè cunzidiratu unu di i principali capimachja militari in a storia. Accuminciau u viaghju in Macedònia. Dopu avè furmatu un forti esercitu, Alexandru, u Magnu, era capaci di cunquistà Grècia, Syria, Egittu, Persia. Per ghjunghje l'aiutu, u cummandante è u so esercitu cume spiegatu à e pratiche bàrbaru. L'esercitu crucifiedu migghiara di persone, credi assai cità è distrussiru assai persone innochiali. A geniusa di Alessandru bordered in paranoia. U reguli omicidiu alcuni sospettati di tradimentu. Doppu la morti di Alessandru u Granni, l'imperiu Macedone split in trè stati.

12. L'imperiu talianu

In u 1861, l'Italia divintò un paese unicu. Dopu questu, i capipopuli di l'istatu cuminciaru à colonizzà diverse partiti di u mondu. I Taliani partianu cù Somalia è Libbia. In u 1922, u dictore fascista Benito Mussolini hà chianificatu d 'annessi tanti territorii pussibule, ancu i terri di Grècia è Albanie. Durante u so regnu Mussolini hà custruttu un statu di polizia, dissolviu u parlamentu è suppressu tutta l'oposición.

11. L'Imperu spagnolu

Doppu chì Columbu hà scupritu u Novu Munnu, l'Imperu spagnolu si stende à colonizà sti paesi. Conquistadors sauvonné, ravaged e assassinate e tribù lucali, cumpresu l'Aztèque è l'Incas. L'omu diventanu l'esiliu, e donne era stati chjappi, i sacrificadori è i sacrificadori. Frà l'altri cose, i Spagnoli purtonu à a vigna di New World, chì hà tombu cintinara di mila di indigeni.

10. L'Imperu Francescu

A regula di l'Imperu Francescu hà purtatu à a morte di milioni di persone in Europa. Invece di a demucrazia di a demucrazia in u paese, Napuliuni dichjarò l'imperatore è restaurablia l'esclavitudu solu sette anni da a so abulizioni. È a cosa più bella hè chì Bonaparte volta hà urdinatu l'ordine di l'esicutura massiva di l'Haitiani in i camere di gas.

9. U Imperu Japanese

Durante a Second World War, l'Imperiu Japanese hà cunquistatu una parti significativa di l'Asia è l'isuli vicini in l'Oceanu Pacificu. A putenza di i territorii era accumpagnata da a morte di milioni di civili è prigiuneri di guerra. U ghjuridicu ghjuridicu, tortured, starved people, tornaru d'eslavas.

8. Corea di u Nordu

Corea di u Nordu hà statu ostili a la maggiuranza di i paesi uccidintali da u primu ghjornu di a so formazione. U putere quì si hè cuncentrazione in manu di una famiglia. U primu capitu era Kim Il Sung. I corea di Corea hè cutucatu da u mondu sanu. Eccu, u cultu di u capimachja hè attivamente attivatu. Centu di millaie di i cori di dissidenti serve à e so sentenzi in i prisione. In u 1990, circa 2 miliuni di pirsuni morse di manciata in Korea di u Nordu. A maiò parte di l'ingaghjamentu di u paese vi vene da u traditu ilícitu di droghe è armi. Oghje, i Cioristi Nororienti prupone attivamente misselli balistiani interkontinintali è ignisce a critica di i Stati Uniti è di e Nazioni Uniti.

7. Nazi Germania

Da u 1933 à u 1945, u putere in a Germania era di u muvimentu totalitari induve Adolf Hitler. U regnu è i so minioni propagandise a popularizazione di l'orgogliu naziunale, l'antisemitismu è ùn hà micca apruvatu di u Trattatu di Versailles. L'Hitler hà distruttu 6 milioni di Ghjudei, trasfurmannu à i campi di cuncentrazione è a torturà. Hè invaditu ancu u territoriu di Pulonia, a Francia, l'Àfrica di u Nord è a Union Soviètica, allughjò solu a sola morte è a ruina.

6. U Khmer Rouge

In u 1975 - 1979, Pol Pot cù u Khmer Rouge hà fattu un acquistamu cummunisimu di Cambogia. A rivoluzione fermerà a so situazioni in u paese. Cridendu di creà una societaria campagnola senza classa, Pol Pot disshouve l'intellettuale, i capite religiosi è l'altri civili, chì e so parolle, in u so avete, ùn anu micca coincide cù i postulati basi di u novu regime. Dui i 8 milioni Cambogiani, casi 1,5 milioni di persone anu migratu da u Khmer Rouge.

5. Chine sottu Mao Zedong

A rivoluzione chinesa chì seguita a Siconda Guerra Munniali cuntribuitu à a creazione di a Repubblica Populari di Cina, regnatu da Mao Zedong. L'ultima spiecava a pulitica di un "grandi passu à avantaghju" è campagnoli furzata risistendu à e cummune, denegà nessunu i diritti è libertà. Da u 1958 à u 1962, durante a famine, i langhje eranu stati è torturati. In quattru anni, 45 miliuna di pirsuni morse, è a fami solu aumentata.

4. A Union Soviètica

Questu hè unu di i imperi più famose in a storia di l'umanità. U Regulu Joseph Stalin hà fattu assai crimini di u guerrie di guerra durante a Siconda Guerra Munniali, privatu a pupulazione di u so paese di a maiò parte di i diritti è di a libertà. Inoltre, hà appostabbe una famine in u Ucrania, vulendu suppressione l'insurgenza. In u risultatu, 7 miliuna di pirsuni morse.

3. L'Imperu Rumanu

In u megliu di i tempi, u regnu di l'Imperiu Rumanu hà sparatu in Europa, Àfrica di u Nord, l'Eggittu è Siria. I Rumani mparonu u mondu in teme. Residenti di i paesi cunquistati fù crucicifiquatu. È ùn feci chistu micca solu per punizioni, ma ancu per demostrà u so putere. L'ecunumia di l'Imperu Rumanu fù custruitu nantu à u travagliu è u sextornu, à u rottu è u robu. Molti imperatori Rumani - cum'è Nero, Caligula, Domitian - eranu cunnisciuti cum'è tiranni, destrannu deliberatamenti i so proprie cumpagnie.

2. L'Imperu di l'Aztèque

Mentre chì i Spagnoli ùn l'anu stirminiati micca, i Aztèques anu distruttu nantu à u so propiu. L'autorità eranu assai mistreated cun i so populu. A tribù venerò u diu Huitzilopochtli è hà cridutu chì si manghja coralli umani freschi. I sacrifici eranu celebrati regularmente. In un ghjornu, a tribù pò esse tombu à 84 mila gente.

1. L'Imperu Britannicu

I britànichi colonizzati una quartafu di u territoriu di u globu tutale. Eppuru chì sustinienzii di u regimi eloggiammu, assai fonti truvanu informazioni chì u regnu di l'Imperiu Britannicu ùn era micca sanu bè. Duranti a Guerra Anglorume, per esempiu, e truppe britannichi purtonu residenti lucali in campu di cunferimentu, induve più di 27.000 persone mortu di fami, malatie è tortura. Arcuni studenti stòrici cridinu chì era Britagna chì divide l'India è u Pakistan, dopu avè incuntratu à l'altri casi 10 millioni di persone. È à a fine di u XIX seculu da manghjà 12 à 29 milioni di morti. Questu successu chì Churchill hà urdinatu per piglià parechji tunnalli di granu da i culonii à u Regnu Unitu per pudè cumpensà a pratica di i cultalli.