Aduprate cù stereotipii: Mussulini TOP-17 nantu à l'Africa

Hè necessariu di impedisce perciri l'Àfrica cum'è un cuntinente esclavista, in casu, eccituatu per u populu aggressivu, animali salvatichi, di famu è di malati tremendi, ùn ci hè nunda. Tali stereoti tipificati sò longu micca boni, postu chì u prugressu si move u mondu.

Malgradu u sviluppu di a television è l'Internet, assai persone anu surtutu a percepzione perda di u continente più caliente - Afrique. Ci sò quelli chì sanu sicuru chì elli vanu in barbi, vanu senza ropa è omicidiu i bianchi. Tuttu chisti sò mitu chì sò tempu di debruncesi una volta per tuttu.

1. Myth # 1 - Àfrica hè retroactiva

In u continente ardente ci sò e paisi novi, cusì a innovazione è e tecnulugia alta ùn sò micca stranguli. Sicondu l'indicatore di u numaru di pagamentu in i telefuninu è a prevalenza di u bancariu mobiliu, l'Africa orientale hè u guvernu mundiali. U 90% di l'africani anu un telèfonu. In Africa, ci sò programatori chì anu sviluppatu parechji apparicidi utili per a pupulazione, per esempiu, un serviziu chì furnisce agricultori cun cunsiglii di pastoralismu è a rapidità di notizia di un disastru naturali. In i paesi cum'è Marocco, Nigeria è Sudafrica, a pruduzione di i so prupietà propiu hè statu stabilitu.

2. U mitu №2 - a febbra di Ebola hè spargiuta in tuttu u locu

Molti turisti refusate di viaghjà à stu cuntinenti, teme à una malatie morta. Hè impurtante per sapè chì a febbra di Ebola hè prevalenti in u paese di Sierra Leone è l'area circundante, è in altri paesi ùn ci hè micca virus.

3. Myth # 3 - L'Africani viaghjanu in barbi

U Progressu ùn hà micca persu intazzatu u cuntinenti, e grandi cità possani una infrastruttura bè cun l'infrastruttura muderna. In u mumentu, in u stadiu più bassu di u sviluppu sò tribù di bosquici, chì vanu veramente in barbi.

4. Myth number 4 - l'esistenza di a lingua africana

In fatti, ùn ci hè micca una lingua unica in u territoriu di stu cuntinenti chì tutti gustanu. Centu centu di lingui diffirenti sò cuncentuati quì, per esempiu, solu in Namibia 20 lingui sò naziunali, di ei tudischi, ingelese, portoghese, hemb, san è cusì.

5. Myth # 5 - i conflicti è e guerre si sò sempre in Africa

Un stereotipu simili hè vinutu in l'anni 90, quandu u cuntinente era veramente embruitu in u prucessu cruel. Ci era parechje quandu 15 guerri sviluppati simultaneamente. Dopu questu tempu, tuttu s'hè cambiatu, è à u mumentu ùn si sò micca riunite micca cunflitti caldi. A situazione enduisita hè di u Nigeria est, induve u guvernu face una operazione contru-terrorista contru militanti di Boko Haram. I malinciprini in a maiò parte di i risultati per l'u patrimoniu cumunista, cum'è questu reguli prublemi anu definitu i fruntieri cum'è piacevanu. I studii anu dimostratu chì solu u 26% di e fruntiere in a regione Africana sò naturali.

6. U mitu # 6 - solu e persone nìvuru in Africa

I razzii di imbulighjenu s'exalteghja in diverse cuntinenti, è l'Africa ùn hè micca escepzione. I primi pupuli bianchi chì si sò tranquillamente quì u Portugallu. Eliminaru Namibia per a vita, è succorsu circa 400 anni fà. À u territoriu di l'Africa di u Sudafrica, l'addevu Olandese, è i junciaghji salvatichi di l'Angola anu piaciutu i Francesi. Inoltre, deve esse nutatu chì ancu i paisani diventanu trà un altru in u corpu di a pelle.

7. U mitu # 7 - tutti in Africa si morse gnurà

Sì, u prublema di famu hè urgente, ma micca global, perchè in assai cità, a ghjente manghja normalment. In più, l'Africa accetta à u 20% di tutti i lochi fertili in u pianeta, mentri più di 60 milioni di ettari, adattati per a agricultura, ùn sò micca usati.

8. Myth # 8 - Turisti manghjanu leoni è altre animali

L'statìstiche sò inescule: in a natura salvatica di i lioni ùn sò micca tanti, è hè casi impossible di visità à i turisti. Per vede i gatti majestii, avete bisognu à u parcorsu naziunale, paganu u dirittu è vai in un safari sottu a guida di a guida. E morti ùn anu micca arricatu.

9. U mitu # 9 - L'Africa ùn hà micca una storia

A gente hè sicuru chì stu cuntinente di i servitori, chì hè colonizatu è salvatichi constantemente, ùn ci pò micca esse monumentu storicu nantu à questu. Tuttu sti sò stereotypes. Ùn vi scurdate di e grandi pirani è egiziani antichi è altre monumenti situate in u nordu. Questu ùn hè micca tutte ciò chì pò esse vistu mentre viaghja in sta terra. Per esempiu, pudete visità a bella ruine di u Great Zimbabwe è Timbuktu, induve l'università si truvàvanu in u 12e seculu. Incredible hè a cità di Fez, chì hè chjamata "Atena in Africa". Chì ellu puderia più attencatu hè a istituzione educativa più antica in u mondu - Madrasah Al-Karaviyin è e chjese di roccia in Lalibela di Etiòpia. Qualchidunu duverà chì l'Africa ùn hà micca storia?

10 U mitu # 10 - L'Africani hate bianchi è anchi i muli

A divisioni in biancu è negru di u populu Africanu hè presente, ma a percepzione aggressiva hè rarissima. In i paisi sviluppati è, sopratuttu, in centri à e persone cun u culore di a pelle diverse sò tranquillamente calmu. Se ùn vogliu micca prublemi, ùn hè micca bisognu di lascià e camini di sendeirassu è si cumportanu aggressivamente.

11. Myth # 11 - Àfrica hè un cuntinente di tirania

Un gran numaru di persone cose chì ùn ci hè micca una demucrazia in u cuntinutu africanu, ma hè un estereotipu senza justificazione. U presidente urientali in u 2012 hà cunfidendu chì Ghana è u Senegal si ponu cunsideratu cum'è esempi di u sviluppu di a demucrazia. U nivellu di regimi demucratiche in tuttu u cuntinenti hè diversu. Hè nutate chì, in quantu a mentalità di l'Africani, hè assai più còmicu per ellu viaghjà quandu u regnu-babbu hè in capu.

12. Miti numaru 12 - risichtu risicu di morte di malaria

Di sicuru, i moschei malarii annantu à stu cuntinenti sò prisenti, ma si seguite e reguli di a prutezzione, per quessa, utilizate ripiglienti, portanu roba chjusu in notte, l'usu di moschise è pigliate medicini, ùn puderete micca teme l'infezzione. In l'albergu è l'albergu à nantu à u lettu, moschizei sò sempre colpi, chì pruteghja contra i moschchi.

13 Mite # 13 - Africa - cuntinenti povimu

Sì, assai paesi avianu prublemi, è un gran numaru di persone sò più di u liceu da a miseria, ma u cuntinenti stessu hè riccu. Minerali, oliu, oru è terre fertili - tuttu questu porta grandi prufitti. Formate in Africa, a classa media (inclui 20-40 milioni di persone), induve l'ingudu per persona hè più di $ 1 mila per u mesi.

14. Myth # 14 - serpenti - in ogni turnu

Una fobia cumuna hè u scantu di sutta, chì, sicondu parechje persone, sò assai numerosi in Africa. Ùn pensate micca chì à ogni passu duverebbe aspetta per una reune cù una cobra, boa è altri rèttili. Sì, ci sò parechji di elli, ma solu in a jungla, è se site in locu turisticu, ùn hè micca micca periculu.

15. U numitu mitu 15 - mancu l'acqua piacè

I tarritorii chì representanu i zitelli africani chì anu sedientu sò orribbili, ma sta situazione di l'affari ùn hè micca cumuni. Sì un turista hà soldi, ùn ci hè micca bisognu di compra una buttiglia d'acqua. Curiosamente, Coca-Cola hè vendutu ancu in villaggi remoti Masai.

16. Myth # 16 - hè megliu micca fà in autore

Hitchhiking hè assai cumuni in Europa è in America, è in Africa hè pussibule. Inoltre, sicondu rivista, hè assai più faciule è veloce per aghjunghje un caru cum'è in paese avanzatu in altre cuntinenti. Hè impurtante di indirizzà à u driveru prima di lassà e di stipule chì u viaghju hè liberu, ùn ci seranu micca prublemi.

17. U mitu # 17 - ùn hè micca un couchurfing

Millioni di persone in u mondu viaghjanu nantu à i principii di u couchsurf: prima di andà in a strada, Internet hè una variante di l'alloghju liberu. Questu hè pussibule in Africa. Inoltre, u percentualità di risposti positivi hè assai più altu chì in Europa. Di sicuru, ùn conta micca di termi di lussu, ma ellu riceve in modu senza sinceramente.