50 pezzi di natura salvatica, da quale voce!

Ricertamenti, u Museu di a Storia Naturale di Londra ospitu a festa di premia per i più boni praticanti di u concorsu "I fiori di u fotografu di l'annu".

Questu annu hà participatu più di 50.000 ritratti di 92 paesi in u cuncorsu. U vincitore era una photo di u mutilatu u corpu di un rinoceri neri. U so autoru, Brent Sterton, hà pudendu trasmessu a crueltatia è a rudezza in una parte di e persone di a società moderna, pronta per qualcosa, per via di u prufittu.

1. "U tesoru di l'Articu", Sergei Gorshkov, Russia

L'autore di a photo spent a lot of time in l'isula Wrangel, vighjà a culunia di l'oesca Articu. Pocu dopu li femine era demolitu, i volpe àrti principiavanu à visità u postu di nidificazione. Per i predaturi, oghji d'oca sò una di e vostre prudutti prediletti. Tuttavia, per furtivà i ghjente, tenete per esceze. Questu foxu, apparentemente, hà furtunatu.

2. "U figliolu di a Jungle", Charlie Hamilton James, l'Inghilterra

Charlie hà travagliatu durante un bellu tempu in a cumunità di Machiguana in Yomibato. Quì hà cunnisciutu cun Yion è u so monu. Ogni ghjornu un picciottu cù una petite ghjùnghjenu à u lavu per natu. Tamarin, di sicuru, ùn era micca entusiasmu cun l'occupazione è constantemente pruvate à esce da a testa di a anziani, ma ùn pruvate micca di evità di prucedure d'acqua.

3. "Campagna nuvole", Erland Haarberg, Norvegia

In a primavera, i latti muntananu facenu particularmente aggressivu in cunnessione di l'altri. A battaglia di un paru di "bully" contru u sfondate di fugliali di neve in u boscu di Voldalen hè statu questu osservatu da Haarberg, chì hà fattu captu di tuttu vistu nantu à a càmera.

4. "E bracce", Ashley Scully, USA

A mamma-attru spentu u cuntadori in a spiaggia, è unu di i zitelli pudia mantene in spiaggia.

5. "Stuck", Ashley Scully, USA

Ashley amassi di guardà e volpe. Hè ancu u so "shelter" in u patiu di a casa. Ma sta foto picciuttedda - Ashley - u vincitore in a categuria "11 - 14 anni" - hà fattu un accidentu quand'ellu visti a foxa da a finestra di l'auto. L'animali sò spessu "immersi" in a neve, caccia per i sappi. In solitu a caccia và bè, ma sta volta u ziteddu hà avutu cunfunnià à un bonu tiru.

6. "Toad autoritariu", Jaime Culebras, Spagna

Jame hà cacciatu per un bonu scantu, è u toad s'impercuta à a costa di a notte. Sùbitu, si firmò, è Culebras examinau a so abdomen sinsata, chì s'assumiglia à un ciel stellato. Hè diventatu bellu: un fucilmente successu hè statu truvatu.

7. U Monument a Mind, Brent Sterton, Sudafrica

A fotografia hè stata presa da una indagazione secreta à u cumerciu legami in rinocerosi. Stu rinoceros hè unu di l'ultime vittimi di i cacciadoresi. In a cumissione di una quantità di crimini, hè sospettatu un gruppu di residenti lucali. Hè in modu illegale à u territoriu di u Parcu Huhluwe-Umfolozi, hà assitatu u fugliu annu in u fogliu, u lampò u cattivu u cutolu è fughjita. Anu chì i rinocerossi bianchi sò una di e più numerosi, ma ùn sò micca più di 5 mili individhii.

8. "Sfrancate da cumpassione", Adrian Stern, Australia

Per cunvince a fiducia di questu pangolin, a so curator hà assai tempu, ma a patience è a benezza era guadagnatu. Adrian pruvò per migliurà a trasmissione di a rilazioni di toccu di questa coppia.

9. "Sewer Surfer", Justin Hoffman, USA

Justin durante un longu tempu fighjite u cavallu di u mari, chì hà natu da un locu à l'altru in cerca di qualcosa comestible. Nta qualchissimu puntu, u fotografu hà avutu chì una piccula criatura aghjunghjia una cuda in un cotonu di settimana. Alas, i rascali in l'oceani di u mondu tasanu diventa più u più ghjornu. Paria assai gloriosa, ma prestu l'emotionu fù sustituitu da l'ingerimentu. U fattu hè chì i cavalli marini passanu assai energia nantu à u muvimentu, è à u restu, s'imbutta à i spades di alga è coralli. In ogni casu l'acqua di u zitellu sarà purtatu cù un "affattu" pocifieru ùn hè scunnisciutu, ma di vultà à u so propiu, hà bisogna avè esse fatte cù assai sforzu.

10 "Certa cun prudenza", Robin Moore, Inghilterra

Quelli sò i figlioli sò solu quarchi ura. Robin hà fattu sta fotografia di l'iguanas in parte di una campagna per salvà i rèttili. Voluntieri salvà ova di i predaturi. Dopu à e iguanas crescenu un pocu in captivity, esse liberati è sappiutu di stallà per elli, sò liberati à a libertà.

11. "Circle of Life", Jordi Chias Puyol

Per prutezzione, i cavalli culinanu in un cingulu ristretta. E u schema di prutezzione di queste pesciu, apparentemente, travaglia senza gustu. Puyol si aprenu annantu à u bandiu per più di una ora, durante stu tempu ùn hà micca pruvatu à attache à un predatore.

12 "Winter Lull", Matt Andersson, Svezia

L'Ardèche so touchingly doblegata i so peri è chiuì l'ùacchi. "À a preghiera" hà pensatu u fotografu è pigliò una figura.

13. "Night raid", Marcio Cabral, Brasil

Duranti trè anni, u fotografu "caccia" per un successu fucali cù termite luminoso. È hè statu sfurtuna. Inoltre, cum'è: un gran agljena, chì andava a caccia, si mette in lente di Cabral.

14. "Wings of the Winter", Imre Pothu, Ungheria

L'autore arraggiata "" una lanterna ". Parechji insetti volonu à a luci, ùn era micca fàciule per fà una photo realizada. Ma Imre coped.

15. "U putere di Matriarchia", David Lloyd, New Zealand

Hà capimatu u so racone direttamentu à Davide. Quandu l'elefante hà avvicinatu è fighjenu u fotògrafu, fù maravigliatu: quantu rispettu è saviezza in u so aspettu.

16. "Ciornu à u livellu più altu", Tehar, Castiel, Israele

Per parechji ghjorni, u fotografu hà vistu cum'è un paru di kvezalov cura cunzaddi i so pollitti. Hè assai difficiuli di seguita cù i rapidi movimenti di l'ale di questi paesi, ma a pacienza aiutau Castiel a falla una picca decentu.

17. "Maistà di i Monarchi", Jama Rojo, Spagna

I tronchi è i rami in a stampa sò spuntati da i fiorini di i monarchi. U fotografu camina longu à u duminiu è hà vistu l'arbuli tremblanu cù colpi di u ventu u ventu.

18 "Insiders", King Lin, Chine

Sei divingasiani deve esse dumandati per tutti i tres isopuli curiosi chì anuganu da i bocali di i so sustegnu, chì, sfortunatamenti, aspittàvanu una prima morte da i parasites.

19. "Assemblea Giant", Tony Wu, USA

A so grande populazione di baleni hè un bon signu. Se si sò junci, quandu multiplicate è prudenze novi individui.

20. "Fringe", Fred Zacek, Estonia

Fred veni à passà parechje ghjorni longu nantu à u so stomacu, è vighjà a lontra caccia per i so cumpagnie preferita - i rane.

21. "Brave Eagle", Klaus Nigge, Germania

A chiavi chì durò parechji ghjorni, un pocu spoiled the appearance of the eagle, ma a so perspettiva ferma più majestu è brave.

22. "U prublemu di primavera", John Moulinex, Sudafrica

Per un bellu tempu, Ghjuvanni era d'aspittà, finu à chì u coccodile scappa è attaccò. Ma ùn pèrdite a so vigilanza per un secunni, chì aiutau a falla per quellu tale foto.

23. "Piscina", Lauren Ballesta, Francia

In a photo, ci hè una leone di mari è u so figliolu maiò.

24. "U cuntrollu lupu", Lasse Kurkela, Finlandia

25. "L'attaccu di leoni", Michael Cohen, USA

In generale, in natura, li ghjesci raramenti attaccà e giraffe. L'acupuncturistic sò spaventosi da i zampi robbi. Allura, videndu sta scena, Michele era surprised. Dopu ad avè vistu vicinu è visti chì a vittima di u prigione era deforme. E apparentimenti, micca un pruduttu noticed this.

26. "Lazziu di grass e ripplii", Theo Bosbom, Paesi Bassi

L'autore solu ùn puderebbe rispunsè a vede sta bellezza nantu à l'acqua.

27. "Contemplazione", Petru Delaney, Irlanda / Sudàfrica

Totti hà pruvatu à piglià a pusizione di a fugliale per un bellu pezzu è hà cunvintava di vince, è cèndusi è craccitatu in terra.

28. "Revoluzione di i Marmi", Esantosh Shanmuga, USA

Qualchissia vi truvà stu spettaculu straziu, ma hè veramente bella.

29. "Un pezzu di un linx", Laura Albiac Vila, Spagna

In a photo - i linchi iberi, chì in natura hè assai menu cumuni europeu.

30. "Surprise for crabs", Justin Gillian, Australia

Justin facia sparà un fugliale artificiale chì in un colpu di crabi è un pùppu attentatu in u quadru, cumportanu cum'è un zitellu, chì era statu permessu di piglià qualcosa chì hà piace a pastiglia.

31. "Un attaccamentu à mumentu", Rodrigo Frieszione, Wissman, Messico

32. "Big and Small", Alex Sher, USA

Trè ore hà avutu perseguisce un canine di balena, finu à ch'ella hà degnatu per apre a bocca aperta.

33. "Anticipation", Marco Urso, Italia

L'armati bianchi sò invece vegetariani. Ma ùn pò micca rinuncià un pesu appetizing.

34. U Polu Pasu, Elio Elvinger, Lussemburgu

35. "Studi di Condor", Klaus Tamm, Germania

36. "Night of the Turtles", Ingo Arndt, Germania

37. "Cat Attack", Stefano Untersiner, Italia

Stefano fù addurmatu da i pane di ghjustu. Ci hè vultatu chì u cat era ghjustu vicinu à u niddu di cisterna, è a mamma hà avutu a pricà per prutezà a fede.

38. "Vita di tè", Catherine Bee, Italia

U più interessante nantu à sta photo hè chì u so autori hè solu 5 anni.

39. "Beautiful Life", Daniel Nelson, Paesi Bassi

40. "Monster Monster", Laurent Ballest, Francia

Se ùn avianu micca idea chì avà hè a parte sottu di l'iceberg, quì hè quì.

41. "Duminica Nera, Sunset Red", Dhie Shah, India

42. "Scena di balena", Wade Hughes, Australia

43. Medusa Jockey, Anthony Berberian, Francia

44. "Migrazione di i pecchi", Mark Albiac, Spagna

U fotògrafu hà sapiu chì i animali sò regule regularmente à l'altra parte di a strada. È cumu pudete a vede, fanu cù a tutte e regule di a strada.

45. "Muntagna di l'Ippolitu", Mark Keil, Gran Bretagna

U coconutelli pò digià "perde" da mezu à ippopudi, per friddà un pocu in u calore.

46. ​​"Refugees di furesta di palme", ​​Aaron Gekoski, Inghilterra / USA

A tagghia di i palme d'oliu hè un gran problema in Asia. In i boschi sò parechje famiglia di elefanti. A sterminazione di palme di palme porta à a distruzioni di l'animali. U fotografu hà vistu un specculu spargente. Puderaghju quale sta famiglia trova una nova casa?

47. "Taticuli assassini", George Carbus, Repubblica Ceca / Irlanda

A secunna fa a balena falza era tranquillità.

48. Cactus Saguaro, Jack Dykinga, USA

49. "Colors of Autumn", Hugo Fuerts Sanz, Spagna

50. "Overnight on a Tire", Jaime Culebras, Spagna

Jaime cercatu per svece, è hà scupertu stu figliolu camufladatu. A notte dopu l'aria hà tornatu à questu locu nantu à u pneumaticu.