In Manhattan, a buttrega d'attore Gwyneth Paltrow fù robbata

In a cità di Big Apple, un avvena hè chì hè maravigghia cù l'audacità è a scala di i pèrdite: una di e buttietti prupietta di l'attrenda d'Hollywood Gwyneth Paltrow era unu di i ghjorni bianchi assicurati da trè persone incuscenti.

A stampa informava chì a stidda perdiu $ 173,000, è i maligni astudenti preferite a bitumen, è l'articuli interiore, u vestitu è ​​l'accessori ùn sò micca toccu.

A polizia sustinia chì i robatori acceriscenu assai pensativu: duie cunsumavanu l'attinzioni di u persunale à a prughjettu, mentre u so cumpiacente aperta una finestra di vetru è cun decoru. Nè i vende, nè i cumposti, furtuna, ùn sanu micca.

Leghje ancu

Beat in u vostru travagliu predilettu favorevule

L'estrema di i filmi "Seven" è "Shakespeare in Love" ùn hà micca avvishatu di cunsultà annantu à questu avvenimentu. Eppuru, suppone chì Gwyneth hè moltu sfruttu per l'incidentore cù a so tenda. Dedica devocu assai tempu è energie à a prumuzione di a so nova attività. I catigurii di Goop Mrkt brand hà travagliatu cù successu in parechje cità di l'USA.

Uni pochi ghjorni fà, l'attrìnevule stendu selfie cù Giancarlo Jametti - presidente di TM Valentino. Avè chì a famosa casa di moda in Italia creata per i talentu blonde shops una cullizzioni di ropa exclusiva.