In i passi di u so babbu: Milo Gibson inizio a carriera attiva

Un milizianu novu à 26 anni, Milo Gibson, ùn hè u sanu di u famu Mel Gibson, ma u so sestu figliolu, nascutu in matrimoniu cù Robin Moore. U zitellu fa un prugressu bonu nantu à a strada di attuali è, pare, ùn hè micca un nomu di sonu à tutti.

L'estremu di l'actor hè un film "Per i ragiuni di a cuscenza", chì hè stata liberata in u mondu di u mondu oghje annu. Questa film - u quintu sottu à u cuntestu di u prughjettu di u direttore di Mel Gibson, hà ancu fattu u pruduttore di sta fotografia. Perchè u so figliolu Mel Gibson hà truvatu un rolu di unu di i suldati.

Quantu l'uccidissiò di u travagliu di Milo nantu à a pantalla hè stata per noi di ghjudicà, ma hè saputu chì in tuttu u tempu a film hè ricevutu da l'espettori è di i critichi. Allora à u Film Festival di Venezia hè stata cunvenuta una ovación di 10 minuti (!!!).

Fimmini per successu

Milu hà decisu di pruvà à prupietà in a professione attiva, cum'è parechje altri figlioli di famosi famosi. Ricurdava Dakota Johnson, Lily-Rose Depp, Emma Roberts, Scott Eastwood è Brandon Lee. Un sanu beni cunnisciutu hè cum'è una marca, dà una excelente chance di successu, ma ancu esige un ritornu!

In più di u debut in a stampa di u so babbu, Milo hà travagliatu in dui prughjetti ancu interessanti da chì sò sempre aspèttanu a so premiere nantu à i grandi pantani l'annu dopu. Hè nantu à i dramas di a "Tribuna Palos Verdes" è "U Primu".

In u militariu Milo hà primu un rolu di sustegnu, ma in u prugettu cù u titulu di travagliu "All The Devil's Men" hà da esse attribuitu unu di i roles principali! A presidenza di u direttore hè occupata da Matthew Hope, a filmazione di a film deve esse startatu in u futuru vicinu.

Leghje ancu

Milo Gibson hà da utilizà à l'imaghjini di l'assassinu u Sur Collins. U so travagliu hè di truvà in Londra un traitore, un agentu di a CIA è neutralizzallu.