Angelina Jolie hà dumandatu aiutu di l'aiutu da u megliadore di crisis in i Stati Uniti

Angelina Jolie, chì si pensa à cercà a so custodiazione di sei sei zitelli, hè prestu à preparà à scuntrà à a tribunale cù Brad Pitt. In più di u squadra di i megliie avucati, nantu à u cunsigliu di u so avucatu Laura Wasser, l'attrenda hà pigliatu un gestore di crisis, Judy Smith di 58 anni, chì hè maestru di a so articulu.

Artiglieria pisanti

In i 90, durante a presidenza di George Bush, Judy Smith era u capu di u so centru di pressa. Dopu d'avè acquistatu spirangazioni, Smith partiu di a Casa Bianca è fundatu Smith & Company, chì aiuta à i ricchi, influente è famosi per risolve i prublemi. Frà chì i clienti di Judy sò Monica Lewinsky, Wesley Snipes, Michael Vick.

Quandu ABC channel bosses suggeriu chì Smith faci esse pruduttori è prototipu di l'heroina di a film, accolti accugliente, è in u 2012 l'estremo di "Scandal" di serie cun Kerry Washington in u rolu di u rolu, chì u caratteru hè statu scrittu cù Judy.

Cunsigliu utili

L'avvucatu d'Angelina Jolie serà assai utente Smith. L'attrice è i so avucanu avemu a speranza chì dò cunsiglii cunsiglii è aiutà à ottene u risultatu in u tempu u tempu più veloce, è vi diciaraghju cumu prufittà di l'addivientu d'attenzione di u publicu chì hè rittulatu à stu casu.

Leghje ancu

Ricunnisciutu, u 19 di sittemmiru, Angelina Jolie hà intereutu per u divorziu cù Brad Pitt.