A vigiglia di l'estremu di a film I Am Heath, i parenti parranu i so ricordi di Hite Ledger

Literaturmente un paru di ghjorni, l'estremità aspettazione di u prughjettu documentale "I'm Heath Ledger" sarà. Questu avvene hè sceltu per u 23 d 'aprile, è sarà cuparti in parte di a festa Tribeca.

À a vigilia di l'estremo, i amici è i parenti vicinu di l'attore mortu richiamatu i so ultimi ghjorni. Allora decide di sparte d'imaghjini unichi di l'archiviu è cuntenite stori interessanti per Heath Ledger.

A so sughjera di a so sorte Kate, ricurdava micca chì un omu era in a so zitiddina:

"Diceraghju in unequivocale - era un figliolu assai attivu. Un tali criaturu chì sempre participeghja in qualchì ghjocu è ghjochi. Partemu ghjucassi à ghjochi chì avè stà inventatu. M'arricordu chì, in un certu tempu, u fratellu hà avutu una scelta: per fà u hockey o dedicate à a professione attiva. Era un puntu impurtante, infieru, ma finu à chì Heath fici a decisione, era digià impussìbule di cunvince. Credu chì questa filetta ti dimustrà u mo fratellu. Questu era. Ci vede una persona ordinariu, micca solu una stella di cinema. Forsi la storia di Heath ancu inspirà i so fanni per una cosa inusual in a so vita.

L'amicu di l'actor, Kane Maner, li disse:

"Aghju pigliatu Heath Ledger com'è un omu chì hà sempre lottu contru stereoti. Hà capitu chì hà cambiatu u tempu, è a vita ùn valenu. Hà pruvatu à capiscenu una cosa nova è ùn hà micca fattu per arricchimentu. Vuliu chicchià cum'è Ikar. "

Allura pocu vivutu, tantu tempu!

Pensemu chì l'attore ùn hè micca diventatu 22 di jinnaru di u 2008. Ci hè dichjaratu chì era mortu di emborgamentu, mischjungendu a "dosi di cavalli" di i medicazione sedattivi è di u dolore. U corpu di a stella era truvata in u so appartamentu New York.

Un amicu di Hit Trevor DiCarlo remembers so much about i so viaghjà cumuni à l'Australia:

"U successu era assai piacevule à a musica è sempre hà sappiutu un fine umore. Allora pudemu eseguisce a musica di u discu è avemu avutu i so caratterificati. Ogni ghjornu passò sottu una nova soundtrack, è u mo amicu era u nostru DJ. Avemu intesa à tuttu: da i pezzi di clàssici.
Leghje ancu

Steve Alexander, l'agente di u famusu difunnutu, hà avutu ancu a so storia di questu quì:

"Aghju qualchì volta senti a voce di Heath Ledger in u mo capu, chì prupone parechje parole impurtante. U nostru amici mi cambiassi. Aghju nantu à u mo vrazzu appuntu stessu u stessu tattoo cum'è avia "Senteraghju chì ùn avete micca ccà". Aghju aghju intesu, è ricurdativi chì hè ghjuntu quì.