Calzature di primavera

Cù l'iniziu di a primavera, vogliu cambià a mo image è appena prima di a me famiglia in un novu guise. Ma chì pò inspirà più di cambiamenti chì un paru novu di scarpi. I so scarpi sò micca cambiatu u sensu internu di a donna, dà a so fiducia, ma ancu sottumessi à u stilmentu indipendenti di a donna di a moda.

Calzature donna di sabbia spuntinu l'estiu

Chì site chì i disignaturi offerta annu? Prima è primiata - un altìssimu . Pò esse qualse forma: un vetru, un spissore, quadru, hairpin, o una forma geomètrica inusual. L'unica bisognu chì avete bisognu à appiicà à i scarpi di primavera in u calcariu - chì u puntu in u mantellu hè stabilitu è ​​fugliatu. Dopu tuttu, ci sò parechje esempii in parechje un incantu per u taccu ha causatu assai inconvientenza. In quantu à e tendenze principali di i scarpi di a primavera, quì pudemu distinguì:

  1. Culori di luci. I diseggiani sò cunsigliatu per u scurdà di tonalità scura finu à u venneri à u primu indirizzo è includenu in i so scarpi di vestitori bianchi, crema, mint è beige. Tali varianti sò presentati in i cullezzione di Nicholas Kirkwood, Elie Saab, Reed Krakoff, Aperlai, Pollini.
  2. Printed. Li scarpi brillanti, cumpostu di fragmentai cuntrastanti ponu esse faciuli fà cun vestiti cummirciali è vestiti eleganti. I sperimenti cunsigliate di cunghjunghjene sfumaturi caldi è friddi, ancu cù culori di pastiglia cù culori di neone. Apresentatu da e marche Pierre Hardy, Kotur, Tila March, Sophia Webster.
  3. Pruvendu. Questa primavera hè una moda perforata, in quantu a cupertura cù una serpente è crocodile print. E mudeli effettuvi di sapelli cù textu sò manifestati da Daniele Michetti, DKNY, Trussardi, Jimmy Choo.

In i cullezzione di eminenti disinfettori, ci eranu tracciati stampi marini è fugliali , chì aghjunghjenu quantità à l'imaghjini di mannechi. Aduprendu cù i mudelli brillanti sò tradiziunali, chjusu di u sabbi di donna per u tipu di botta d'argentu.