I sviluppà i ghjoculi per i zitelli 6 anni

U ghjocu sò ugwalment importantu per i zitelli à ogni età. Per ghjucà, u caprettu pò si sentir in un novu rolu, "pruvate" nantu à ellu stessu professione, acquistate e cumpetenze primaria in i diversi campi è assai più.

À l'età di 6-7 anni, diversi ghjelu di evoluzione sò assai impurtanti per i zitelli in prighjone, chì l'aiutanu à amparà à scrive , leghje è contu è preparanu un longu pezu di scola. Un zitellu cù quale hà assai travagliu in casa, venenu à a prima classificazione cù una certa quantità di cunniscenza, per quessa hè più faciule per ellu à sapè più. Inoltre, i crescivi di attività aghjustanu assai i ziteddi, i paisani avemu bisognu di dà à u zitellu a cunniscenza nicissaria in ghjocu play.

In questu articulu avemu dettu cumu per trattà bè cù un zitellu di età preistorica è dà unu esempi di sviluppà ghjochi per i zitelli d'6 anni chì aiutanu à u zitellu preparanu a scola.

Cunfigurazione di ghjochi di ghjochi per i zitelli 6 anni

I ghjuvanotti à questa età sò assai fimmini di diversi ghjochi di ghjochi. Spécialmente se i vostri parenti favurite ponu esse un cumpagnu. Un esplicitu di u zviluppu tutale di u vostru figliolu o figliola hà da cuntribuisce à i ghjuculi di mesa:

  1. "Activiti", "Alias" è "Skrabl" sò i ghjucuri verbi in quelli ancu i ghjovani à ghjucà cù piacè. Di sicuru, u pre-maistariu ùn puderebbe competiscia in pussidimentu di e lingue russa in parechjate cun voi, ma puderete cumprà versioni speziale di questi chì sò adattati per i zitelli.
  2. "10 i porchi" hè un ghjocu di carta grande per una cumpagnia di fune chì, inoltri, permettenu à u zitellu à pratica in una cuntrastu orale.
  3. Tali ghjocu cum'è "Surprises" o "Chicken Runs" sustinevuli novu in memoria è reazione.
  4. "Genga" - un ghjocu assai cumbattivu in u quale avete bisognu di custruisce una torre, è poi riunitevate e detaglie da u più basso à a cima. Cura è precisione sò furmatu quì.

Lògichi i educattivi per i zitelli di 6 anni

Parechji partiti educati per i zitelli di 6 anni sò apustate à u sviluppu di lòggica - questi sò labirintu, puzziche, ogni tipu di puzzle, incontesta cù partiti è assai, assai più. Tutti issi spettaculi necessanu attentiveness è perseveranza, è per truvà a suluzione per a ghjustificazione di u prublema quandu avete da "vendu u vostru cervu". Sicuru, prima u zitellu sarà difficiule, ma cù l'aiutu di i genitori hà da esse prestu da guvernà davanti à tuttu ciò chì, in u futuru, pudendu truvà indipindente u modu di e situazione più cumplicata.

Cridizzioni di i sapimenti cugnimi per i zitelli 6 anni

Ogni tipu di partiti cugnimi sò una parte integrente di a vita di tutti i zitelli in prelogichi. Cù u so aiutu, i zitelli appiccicate attuali u mondu cun elli, amparate à distingue ugettu sicondu parechje caratteristiche, determinate a grandezza è a magnità di l'elementi, cunghjuntanu è aghjunghjenu l'oggetti in sicurazione. Duranti u ghjocu, i zitelli sviluppanu l'attinenza, a cuncintrazione, l'espurtazione attuale espansiva.

Hè nutate chì i sviluppi di i sapiutu cugnimi sò ugualmente impurtante per i figlioli è di e donne di 6-7 anni, perchè in questa età necessitanu d'avè ottinutu cumu possu bisognu à l'acquaghjone di u spaziu circundante. I ghjucatori siguenti puderanu appellu à voi è i vostri figlioli in furmagliu:

  1. "Scrivite un ghjucatu". A mamma mostra u zitelli un ghjucatu è dumanda à qualificà cù qualsìos aggettivi. Se u caprettu ùn hè micca solu, pudete assicurà a cumpetizione.
  2. "À u cuntrariu". Mama averti a parolla, è l'anu deve cullà u cuntrariu, per esempiu, "estiu-invierno". Un ghjocu simili pò esce cun imaginario.
  3. "Ciò chì unisce?". In stu ghjocu, bisognu à cullà ritratti o ghjuculi, uniti da un signu, per esempiu, un avianu, un vechju, un trattore è un autobus. U zitellu deve truvà i signali cumuni à tutti i sugetti, è spiegà ciò chì unisce.

Aduprà e matemàticu à i zitelli di 6 anni

Per fà introdutu un zitellu di 6 anni à i fundamenti di a matematica, pudete aduprà unu di i seguenti partiti educati:

  1. "Divide da igualment". Dà à u zitellu un numerosu bonu di ciuciuli è invita à cumprà tutti i jucuri, per chì nunda ùn offende.
  2. "Quale figura hè superfluvule?". Puscia in fronte di i tarritorii cù i numeri, perchè tutti vanu à ordine, è unu - no. Per esempiu, "1, 2, 3, 4, 7". Chì u zitellu aciate quale figura ùn hè micca in u so locu.