Cumu insignà à un zitellu?

Duverebbe cù a mamma in u so cumpagnu - da un piacè ùn rinvene micca nimu. Di sicuru, in i primi misi, un sforzu cumuni faciliteghja u prucessu di adattà un zitellu à e novi cundizioni di a vita, è a mamma dà l'azzione di almenu un restu pocu. Ma, prima o dopu, avete da insignà à u zitellu per dorme sipatu, cumu fà cun prudenza è senza stile, pruvate à truvà.

Cumu insignà à un zitellu à dorme tutta a notte in u so cunclusu?

Ogni baby necessita a vicinanza di i genitori, questu hè appiicatu à i zitelli è à i zitelli più antichi. Perchè, se un zitellu hè abituatu di avè un lettu cù a so mamma di u lettu nantu à u ganchinu, ùn sarà micca bellu faciule chì l'insegni a manera di dorme per separatamente. Eccu alcuni consiglii simprici per aiutà i me currispondenu cù a so task aparente imposta:

  1. Hè megliu megliu se mamma è mamma partenu per dumandassi à cumparisce un zitellu per dorme duranti a notte quandu turnò 6-8 mesi. À questa età, u numaru di nutrimentu di notte disminuye, è a molla ùn hè pussìbule di vultà è piglià una pusizione cunvene per ellu.
  2. Perchè quantunque pussìbule per insignà à un zitellu per dorme tutta a notte in u so cunclusu, per andà in dormu, duverà accumpagnatu ogni ghjornu per un certu rituali, per esempiu, prima alimenta, bathing, masaje, un conte di fata per a notte. Cusì, u zitellu sera più faciule à aghjurnà à l'onda desitxuda è per esse e difetti di quandu dorme.
  3. I figlioli maiò ponu sviluppà associazioni pusitivi cù un sonu separatu. Per esempiu, un cunfettu novu cumpratu in custruzzione - vi aiutavvi à sentu cum'è un adulte è indipindente, una bella nightie in l'habitació di i zitelli, donatu per un anniversariu, aiutà à trattà à u timore di a fioritura è di a soledad.
  4. Inoltre, cù u pre-maistariu, pudete pruvà a tecnica di "a sustituzzioni di a mamma" cù un ghjucatu.

Malgradu i diversi vantaghji di u spaziu di u sonnu, parechji parenti prifiriscia à insignà à u zitellu per dorme in un lettu separatu da u nascitu. Cusì, uni pochi cunsiglii per cumu insignà à un ziteddu natuvutu per dorme a notte:

  1. Prima, hai bisognu di mette u mulinu in u vostru bessu per l'ora di u sonnu di u ghjornu.
  2. Prima di una sira di vaghjime pudete cantà cun ellu una cradle, cuntene una storia è a puscia in un peseghjale.
  3. Comu regula, per insignà à un zitellu per dorme durmiera a notte è ùn sia capricciusu in u so cumpagnu, a mamma hà bisognu à esse pazienti è ùn curreva à u so zitellu à a prima chjamata. Hè esse, se u zitellu hà iniziatu à ghjustu, avete bisogna à stà pause, è poi avvicinanu è pruvate a calmallu cù parolle è riccardo belli.