Artisanatu di lana cotta

Se ci hè u pruduttu più amatu, tutale è più impurtante per tutta l'articuli di u ghjuvendu, hè in lana bianca. U vostru picciutteddu hà travagliatu cù flakescenu cun piacè, creendu articuli semplici è belli è bellichi è uriggini originali di cuttuni di lana. Se u zitellu ùn hà micca scontru à l'età di quattru o cinque, da quella senza l'aiutu di a mamma, l'artisgianu cù u linu di cuttuni pò esse saldata, perchè a cola in u materiale di neva hè assai notu.

Canelli

Questu articulu di u linu di cuttuni per i zitelli ùn puderanu micca interessà micca u zitellu per un bellu pezzu, ma dinò l'aiuta ancu di sviluppà i muturi di i dete. Per fà un poodle da lana in lana di cuttonilla, bisognu di duie foglie di cartuni culurati, una di quale anu deve bianca, marcatori, tesistenti, coli è, in fattu, a lana di cuttuni.

  1. Prima, baseremu a basa di l'artisgiani nantu à una cartula di cartulare biancu, scuraghjanu nantu à un contu di un poodle. Allora aghjustemu a figura è appicca nantu à una cartula di colore. L'articuli di u ghjuchju fattu di u linu di cuttuni nantu à cartuni avianu più impressiunanti si u culore di u cartone hè cuntrastu.
  2. Eppuru, u canistulu senza mansa bella è voluminosa? Hè per quessa chì averemu bisognu di lana di cottò, da quale hè necessariu di rotà boli. Se u zitellu hà sviatu à cunghjilla à sta lezioni, prima di fà una vata artisgianata, pateghjanu e so mani per fà più faciuli di balli. E bisogna assai. Quandu e pilone sò pronti, i cola nantu à a figura di u cane, ma micca in tuttu, ma solu nantu à a testa (micca u fogghiu), u mama, a volta, e pate è a punta di a cuda.
  3. Avà hè sempre di scurrarà un cane di cane di pellegri divertenti (bocca, bocca è l'ochji) i rotulatori, è l'artwork hè prestu!

Bunny

A lista di i materiali chì sò necessità per creà un cunellu di cunchju di u linu di cuttuni, resta a stessa.

  1. Prima di tuttu, nantu à una cartula di cartuni avemu a farfacciusa neve, appicchendu una striscia di lana di cuttuni nantu à questu. Da u cartulare biancu avemu recorte 4 panzuli, passiate. Dopu, da i pezzi di lana di cuttuni, formammo u corpu è a testa, è ancu in cola à u cartone.
  2. Eppo cola l'uceur di cunigliu, è i so cunsiglii un picculu curpitu, per ciò chì l'applique hè diventata più voluminosa. Nant'à u foglie facemu occhi, bocca, bocca è masiveglia, è in i zoppa di u cunigliu l'aranciari - a so cumpagnia diliziosa.

Se u zitellu riceve esse applicazioni simplici, pudete pruvate à creà una articuli voluminosa di lana di coto. A tecnulugia di fabricà i tagghiari di lana di cuttuni hè simplice simplice, ma una lista più grande di materiali s'utilice in u travagliu. Allora, in più di u linu di cotto, avete bisognu di preparà peri di ghjurnali, foil, cola, lana di cuttuni, pasticci è dipinia. Da i ghjurnati fugliati, una faccia di u futicu ghjinuu hè fatta. Allora l'avete bisognu cù un pappu per guardà a forma. Per un articulu di tene mediu (15-20 centimeteri di altezza) precisa un centu cinque grammi di cuttuni. Roti piccule, fugliale nantu à a suluzione glue (35% d'acqua è 65% PVA cola) è pegati à u disattivu preparatu. Più cagiunamentu in a suluzione, a superficia di a crafte hè più perfetta. Avè chì u cuttùinu deve esse applicatu à u nivellu per u capa, chì tene ogni cappella in a suluzione di glue. Se u ghjocu ùn deve micca manghjatu, i boli ci anu sprinkled with hairspray and slightly smoothed to make the cotton wool tight. Dopu chì u ghjocu finitu hè struitu, pò esse stampatu cù acqui stiluttenti o gouache. U paese dudu duru annantu à dui ghjorni. Questu hè applicatu à ogni capacità supplementu. Una lana finita fatta artificiale fatta cù sta tecnulugia, dopu à secchi sana, pesa pocu, hè pisu pocu.

Articuli prestiti ponu esse decorati à a voluntatè cù una varietà di elementi decorattivi - cilesti, perdi, arcu, cunte, etc.