Misticismo com'è un modu di cunuscenza in a filusufia è l'attitudine di a chjesa versu u misticismu cristianu

Misticisimu hè presente in tutte e religione di u mondu, l'insignamentu filosoficu. U pensamentu di l'omu anticu si basa in a deificazione di e forze di a natura è a cooperazione cù elli. Cù l'accumulazione di a cunniscenza, a ghjente s'hè addivintata più raziunale, ma a credulita in a conducta divina resta cambiatu.

Chì significarà a misticisimu?

U significatu di a parola mistica veni da l'anticu grecu μυστικός - misteriosa - una visione di u mundimentu speciali è a percepzioni basata nantu à intuwittivi guesses, idee è emozioni. Intuition hè un rolu impurtante in a manera misticna di sapè u mondu, a so essenza sicreta. Chì ùn ci hè sottumessu à a lòggica è a raghjone hè comprendibile per u pensamentu irracionale, basatu in sentimenti. Misticisimu cum'è una duttrina hè vicinu à a filusufìa è a religione.

Misticisimu in Filusufìa

Misticisimu in a filusufìa hè a currente chì hè sviluppatu da u XIX sèculu. in Auropa. O. Spengler (tiestoriuististu Germanu) hà sceltu 2 ragiò chì a ghjente hà intesu interessate in i modi di sapè à l'eccezziunali è di Diu:

Misticismo filosoficu - cum'è una cumminazzioni di u cristianità tradiziunali è tradizzioni spirituali orientali - hè diretta à u muvimentu di l'omu versu a divina è a unità cù l'Absolu (Conspiracy Còsmica, Brahman, Shiva), studia significatu universale significante per tutti e persone: esse, vita ghjustu, felicità. In Russia, a misticiscia filosoficu sviluppata in u XX sèculu. I più famusi:

  1. Theosophy - E.A. Blavatsky.
  2. Etica viva - A.K. E e A. A. I Roerichs.
  3. Misticismo russu (basatu annantu à u Budismu Zen) - G.I. Gurdjieff.
  4. L'insignamentu historiòfichi (idee cristiani è Vedici) - D.L. Andreev.
  5. A filusufia mistica di Solovyov (u fenomenu di u filosu di l'Alma Gnostica di u Munnu - Sophia).

Jung è a Psychology of Mysticism

Karl Gustav Jung, un psichiatore svizzeru, unu di i psicoanalisti di u so tempu, u discìpulu di Z. Freud, u fundatori di psicoluggìa analitica , hà apartu a nuzione di "unconscious colectivu" à u mondu. Hè cunsideratu un misticu ma un psicologu. A fascinazioni cù a misticisimu in K. Jung hà principiatu cù una ghjovana età è avianu u restu di a so vita. Hè nutèvuli chì l'antenati di u psiquiatre, hà dettu, pussedenu abilità supernatural: sintìanu è vittiru spiriti.

Jung diferenze da altri psiculugrafie in chì hà cunfidatu u so inconsciente, è ellu stessu u so investigatore. U psichiatricu pruvatu di truvà una cunnissioni tra i mistiche è a verità, per spiegà u misteru di a psique, tuttu questu chì hà cunsideratu cummincià. Avvicinendu l'incomprensibile, Diu in una mistica mistica (fusendu) - da u puntu di vista di K. Jung hà aiutatu à una persona chì pesa una neurosi per ottene l'integrità è prumove a curazione di un psicotrauma.

Misticisimu in u Buddhismu

Misticismo in u Buddhismu si palesanu cum'è una cosplaya speciale. Tuttu - da e cose in stu mondu, à e persone è ancu di i Diu - resite in a Divina Base, è fora ùn pò esse. L'omu per fusionallu cù l'Absolu, prima, per i pratichi spirituali - per pruvà a sperienza l'mistica mistica, illuminazione è rializà u so "I" inseparabile da a Divina. Sicondu i Buddhist - hè un tipu "salvatore", "per nàutru à l'altra banda, rumpia u corpu è dissolvi in ​​u vacanti". U prucessu di interaczione hè basatu in 3 cundizioni:

  1. per superve a percepzione sensitiva: (purificazione di vista, vista, gustu, afflittu, toccu);
  2. sopra i barreri di l'esistenza fisica (u Bouddha hà vindicatu l'esistenza di u corpu);
  3. righjunghjendu u livellu Divinu.

Misticismo in Cristianu

Misticiscia ortodoxa hè assuciata da a persona di Cristu è dà grande impurtanza per l'interpretazione di testi biblica. Un rolu grande hè attribuitu à e cumunità religiosa, senza ellu ùn hè difficiule per una persona per avvicinà vicinu à Diu. L'unioni cun Cristu hè u scopu di l'esistenza umana. Misteri cristiani per a compritura di l'amori di Diu hà cercatu di trasfurmà ("deificazione"), per questu, ogni vera cristiana avarà da passà parechje staddi:

L'attitudini di a chjesa à a misticista cristiana hè sempri ambigua, particularmente durante u tempu di a Santa Inquisizione. Una persona chì hà survivuta l'experenza mistica divina puderia esse un hereta, se e so experienti spirituali eranu diffirenti di a duttrina di a chjesa chì generalmente hè chjesa. Per questa causa, e persone abbitaru e so revelazioni, è questu misticista cristiana steditu in più di sviluppu.

Misticisimu cum'è una manera di sapè

Misticismo è misticisimu sò cuncetti chì si ponenu à una persona chì hà scontru un significatu inexplicable, è chì hà decisu di principià à amparà stu mondu in modu irracionale, affidendu à i so sentimenti è intuizione. A via di u mistu hè in l'scelta di tradizioni spirituali, è in l'educazione di u pensamentu misticu:

Misticisimu è Occultismu

A mistica è a magia sò cuncetti inturniatu vicinu, se a mistica decide dedicate à i scienzi oculis. Misticisimu hè più cuntemplazione è accettazione, è oculismu hè una attività pratica chì usa tecnichi màgichi di influenzà u mondu. I scienzi oculisti sò cupbi cun un velu di misteru è suggerenu qualcunu di inizià secretu in u cult in comunità chjusa. L'urganizazioni più misteriosi di interessu:

Misticisimu mudernu

Mistiche è ciencia partenu un puntu cumu di a intuizione, ma se un scientist puteva cunfirmà i so "insegnamenti" in una espressione visibile objective, u misticu fa riferimentu à a so experientia subjectivita chì ùn pò micca vedutu o toccu. Questa hè a contradizioni trà a scienza è a misticisimu. Misticisimu mudernu hè basatu annantu à cuncetti ideològii, chì parechji seculi prima, hè diventatu un cummerciale popularizzatu, fucalizà nantu à i bisogni di e persone. Sittendu senza casa, una persona pò "passà à inizià", "attrae un ànima assicata", "ricchezza".