L'acqua - cumu vede è induve vive?

L'acqua hè necessaria per a vita umana. E tribu slave, chì guverna una stanza di sedentary, stallati vicinu urpi di acqua. Tuttavia, questu l'elementu periculicu pò privene u vindemii, l'alloghju è ancu a vita. Prima di l'avvenimenti naturali, l'omu primitive era indefensivu. Sutta e cundizzioni di a ignuranza di e liggi di a natura, ciuta in a forze sobriatura.

Quale hè acqua?

L'ispirazioni misteriosi è putenti à e rapprisentazione di i primi persone eranu i maestri di i territorii sottu u so cuntrollu è pussedenu qualità umani. Sicondu u gradu di periculu, u persone hà dotu cù furore o a bona natura. Unu di i rappresentanti di e forze supernaturali era u spiritu di l'acqua, chjamatu l'Acqua in onore di l'elementu chì cuntrullava.

L'acqua in a mitulugia eslava

Sicondu l'antichi Slaves, a causa di tutti i cumbirsi di l'acqua era acqua. A mitulugia prisenta comu un carmu male,

  1. U spiritu di l'acqua ùn vi micca cum'è ermitariu. Hè inturniatu di assai esposi, di quale elettu da i ghjovani affucati affucati chì anu trasfurmatu in sirene. È di notte, diventendu in un omu, visita i so vèduve. Pudete scopre l'acqua da u pezzu di u so vistimentu. Natu da i so figlioli, l'acqua ripiglia à u so stagnu. In u stessu locu crisciarà i so figlioli, sirene nascite.
  2. U pruprietariu di l'acqua hè amichevule cù u patrone di u voscu. In spessu dui disputa disputa disputa, è dopu u sonu è crash in tuttu u vicinatu terrify supersticiosa di viddani.
  3. A filigrana hè cunnisciuta cù u miller. Hè difficiule di chjamà amici, hè megliu una cooperazione cummerciale. Miller dà l'acqua cù u granu, a farina è a cervecita, di u tempu à u tempu porta vittime, per ellu chì u mulinu hè sempre in casa di un cantu neru o gattu. U Auge ùn rompe a rota di mulinu è pruteghja a presa.

Ciò chì hè aggrancata?

In a mitulugia, a località deities è spiriti sò deskritti cum'è vigneti diliziusi è viechji anziani, i principali attivitati ecunomichi chì sò abituati per una persona. Ùn era una eccezzioni è Aigua, i miti di quali palesanu i pastori sottu mari, induve pascianu i so vaccini, narrate annantu à l'affucati affucati chì si saranu o so travagghi, è ancu per l'apparenza pretenenti di u pruprietariu di l'acqua. L'Ughjettu varieghja in detail dettu u locu di u so alloghju, ma sò parechje cumune:

Induva chì l'acqua vive?

Ogni laguna hè diventata un habitat per l'acqua, secondu un lago, un fiume, un pappu o una stagione artificiale. A so abitazione hè una circerva dugnu in terra. In fiumi è laghi hè stata condunata cù petri lisci è cunchiglia, è in prese e marzu - duckweed è alga. L'intrata à l'abitazione hè in a piscina - u locu più profundo di u reservoir. In l 'invernu, quandu a vita di l'acqua sottumessu è fugliale sottu à un capu grassu di ghiacciu, u spiritu dorme in i so settori.

In a primavera, u pruprietariu di l'acqua si suttili di a so tela cunogna è in còllera. Hè cun un fracche u fretu u ghjacciu, scantari i pesci è altri abitanti aquatic. Per assicurà chì in u dilùviu di l'Acqua ùn hà micca fattu perisce, è in l'estiu ùn privava i pescadori di a pesca, i campagnoli cernivanu cun trattà. In u corsu sò suminatu com'è alimentariu (pane, farina) è di bè (cervida e pratica). Quandu a minaccia di inundazioni hè troppu grande, i medichi radichi più necessariu - offerte sacrificale. In l'acqua poveru animali nìvule (gardi e gatti) o u cranu di cavallu.

Rituali parechji pò esse ripetuti in l'estiu, se puru assai accidenti nantu à l'acqua. In u populu, crede ch'è l'ispìritu era ingeratu, comu pruverta da u gran numaru di affucati. Ci sò lighjendi chì sti tradizzioni sò u rischiu di riti antichi è crucioli, quandu chì, comu vittime, un cavallu direttu o una bella ragazza era mandatu à u fondu di u reservoir. Duranti l'estate, l'acqua hè generale è tranquillità. À a notte, ellu surtisce nantu à a spiaggia è combs a barba cù un pente.

Cumu à chjamà acqua?

I nostri antenati sapìanu cumu ricuverà u spiritu di acqua:

  1. I pescelli publicati a prima volta di ritornu in l'acqua cù a dumanda per alcuni di pisci maiò.
  2. Sì avete purtatu a casa l'imbrancurru trova nantu à a spiaghja, chì nimu hà bisognu à chjamà. U acqua stissu venite per a so cresia.

Ricerchi di cunsiglii cumu per esse rimuzioni u spiritu di l'acqua sò più interessanti cun sardi è suggerenu l'usu di: