Magia Nera è Bianco

In ogni momentu, a magia ùn servia micca solu per piglià qualunqui benefici, ma hè ancu una bona fonte d'arricchimentu per quelli chì facenu cun "professioni". Malgradu u fattu chì certi segretti di magia negra è bianchina sò cunnisciutu à i semplici morti (forze è privilighjanu), parechji ritimi sò suggetti solu à i magichi viventi. Quandu decide un solu quistione particulari sottu in e forze sutile di a natura, avemu qualchì volta ùn capisce quale di magia vulemu trattà. Cume a distinguia magia bianca da u culore, è se s'ellu ci hè un periculu in l'usi l'esercitu scuro. In questu avemu da pruvà à capì.


Chì ghjè magia?

La magia hè una scienza chì studia e forze sottili di a natura. U fenomenu innianu nasciutu in a società primitiva, è hà sviluppatu continuamente in eternu. Una persona hà aprè à avvicinari l 'forzi secreti, persighjenu alcune scopi. Per esempiu, per influenzà l 'avvenimenti, sentenzi di l'altri populi, è u statu di materia. A magia bianca pratica è negra utilizeghja a seguente cunniscenza: cuspirazioni, divinazione, astrologie, sorcellerie, necromanza, capacità medievale è alchimia. U stessu cuncettu di "magia" torna à a lingua sumeriana "prudente", è ùn hè micca accidintali. L'usu di a magia ùn hè micca una occupazione inoffensive, deve u sorcerer per avè qualchì sapienza è un sensu di responsabilità.

A diferenza tra magia bianca è negra

A diffarenza, cum'è ùn hè micca difficiulmente addevi, hè chì a magia bianca necessa un energie nolu (almenu neutru), ancu di purti spiriti planetarii. Ellu si stende boni scopi. Inoltre, magia bianca ùn aiuta micca a ghjustificà ciò chì hè fatta à u perjudu di i straneri. Ùn hè micca usatu com'è vendetta, etc.

Magichi neri chjamanu à l'aiutu di e forze scuru. U scopu di a magia negra hè u mali (spoiling, missi , etc.), a violenza contru a personalità di una persona. Perchè ùn anu micca squadra in l'esistenza di l'accussì chjamati "charmi bianchi". Nisun magu biancu s'impegna per vincenu à l'altru, è sè stessu, eseguisce u ritimu appropritatu, vi cuntene a responsabilità tutta di i so azzioni. In u stessu, magia bianca ùn volenu micca i mariti infieles, ùn micca micca a vulintà di una persona è ùn cambia micca i so attache di cori.

Pocu sapienti chì ci hè una "magia grisa", ancu di magia grisgia. Sò questi i maghiori chì cercanu l'aiutu di i forzi boni è scuri. Per esempiu, puderanu utilizà i carte tarot "Magia bianca è negra" o "Sigils di magia bianca è negra" (simboli magic), chì sò posizzjonati da u puntu di vista di a unità di u mondu, ricunniscendu tutte e cose (inclusi u negativu).

U Periculu di Magia Nera

Ùn ogni persona ùn pò soprappiunà a respunsabilità per attraversà e forze scuru à u so latu. Se vulete exempli illustrativi, observate à u sensu film "A Guerra di Magia Nero è Bianco", staging in principiu di l'anni 1990, da Victor Olender.

Cridendu à i spiritosi scuru, u magicu nìttu si ncontra à ellu stessu. Ci hè un imprecisione impurtante chì sò diventà a so servitore. Ma se u maggicu decide di disperse di questi ministri, sò ribellu è cumincià à fà per danni. E forze scuru dumandanu eseguitu tuttu u "travagliu" novu è novu, turminenu u so maestru, perchè u numaru di ritimi scuri anu aumentatu.

Per evitari stu prucessu, i ghjacitori bianchi anu alluntanatu u spertu, traspendu à a intersezione, sopra à u ventu, dirigendu nantu à altri oggetti (pins, fasci di penni, etc.). Ma in questu casu, i pardini innocenti, chì sò infettati da e forze scuru, cum'è si sò stati malati.

Dunque, prima di cresce à u munnu di a magia, ricordate chì noi stà l'spiritu chì sò sottumessi a viduviu, telepatese è levitazioni. Per sviluppà sti capacità, avemu bisognu di travaglià nantu à noi, crià a nostra vita.