Cumu tratta di a cunziivitis in i zitelli?

Probabilmente, ùn ci hè micca un ziteddu chì ùn anu mai risolve cunziivitis per una volta. Questu disgustatu è in certi casi a malatia peligrosa, hè ancu chjamata una malatìa di manu brutta. Questu hè spessu certe, ma ci sò ancu varietà infizziemi è allergii di sta maladie. Sì chì cumu pò, affruntà ùn hè micca difficiule, u principale hè di principià u trattamentu in u tempu è aderisce à certe regule.

I modu di cummattività konġuntivitis - cumu per a guariscenza in un zitellu?

Cumu tratta di a cunghitivitis allergii?

U trattamentu di l'allergii ùn hè micca piacevule è persone, perchè u più pocu cuntattu cù l'allergenu causa lacrimazione è ridottu di l'ochju. Hè necessariu identifie a causa - chì hè, l'allergenu, à u quale u corpu rileghjanu. Ùn hè sempre pussibule di fà questu.

Per riduce a manifestazione di a cunghitivitis allergii, anu utilizati anti-anti-istaminamine è di i medii à l'amministrazione interna.

Trattamentu di cungiutivitis virali in i zitelli

U modu più cumuni per infettate cù sta maladie hè u virus. U primu, u zitellu sete sintomi d'infezzione virali respiratorja aguda, è uni pochi ghjorni dopu sò culligati cun lacrimazione, rossu di i ochji, "suli" in l'ochji è a fotofobia.

In questu casu, a causa di a malatia hè a listessa. A lotta di such un virus hè più faciule ch'è à altri tipi di cuntiivitis, ancu i mariti assai vivaci ùn sapendu trattà cù i rimedii tradiziunali. Per questu, un tè di tè fresco forte hè longu hè statu usatu. Hè da esse filtru, fretu è lavine uni poveru un ghjornu.

Un effetti antiinflamatorii simili hè a margarita, i fiori di corna e calendula. Sò culati in u bagnu di acqua è lavalatu cù l'occhi infallati. I figlioli maiò ponu fà compressi nantu à l'occhi - lana in mattinu in una solu suluzione. Comu regula, u trattamentu ùn sia più di una simana è u paci abbandiese rapidamente.

Cumu tratta di a cuntiivitis bacteriale in i zitelli?

Spessu una infezzjoni bacteriana unisci l'infezzjoni di u virus, è l'artiglieria pisanti - antibiotici - hè digià in usu, cum'è mette folkloristica serà ineffettu. Ma per appruvisà i rimedii necessarii à u zitellu, hè necessariu di suminà a cose da l'ochji, è per sapè cumu chì i bacteriu chì si stallanu sò sensibles à.

Per u trattamentu, dui tipi d'antibiotici sò più spessu usati - in pochi è in ungulate. Inturcate l'ochji à 8-10 volte di u ghjornu, è l'ingridimentu hè stituitu u piobu celu prima di u ghjornu è di a sera di l'annu. Ùn hè bisognu à teme, quandu u duttore parla frecuentement per geganti l'ochji - l'antibiritic ùn hè micca spugliatu in un organizmu, è opera o travagliu locale.

Cumu tratta a conjuntivitis purulente?

A conjuntiivitis bactriali hè spessu accumpagnata da una grande excrezione di pus di l'ochju. Hè cresce nantu à a cilia è ùn permetti micca l'ochji per abrir dopu u sonnu. À u bordu di e parolle, e crosta si sò furmatu, chì arraggià l'ochji chì ci hè ingnelli.

A lotta cù azione purulenta aiuta u bonu levomicetin in canna , cun una cuncentrazione di 0.25%. Ùn hè micca indispensabile à utilizà per questu scadiu (sulfacil sodium) di alcuna cuncentrazione, perchè ùn hè ineffettu è moltu irritante è fugliale l'ochju. Per a recuperazione ràpida, hè dispunibule à grigu nantu à una goffette ogni ora è davanti di valla anu u labirintatu d'u tetraciclinu sottu a vuccata.

Trattamentu di cuntiivitis crònica in i zitelli

Se u trattamentu hè stallatu prima di u tempu, a bactria restante si multiplicaranu novamenti è ùn ne staghjene più rispievi à l'antibioticu. Ci hè una forma crunna di konġuntivitis, chì ùn pò esse guarita.

Per rimettà u zitellu di una malatia crònica, i teste per a sensibilità à l'antibiotici sò necessità, è di sceglie unu chì veramente cummattiu l'infezzione. Hè ricivete passà a prova per a chlamydia, chì sò spessu i culpati di cuntiività crunulica.