Diu di u sonnu Morpheus

U diu grecu di u son Morpheus hè un diu secondaire. A ellu, e persone anu a camari versu u lettu per salve di e so pesche. Hè da quelli tempi chì l'espressioni parevanu populari finu à quì: "indulge in Morpheus", etc. Curiosamente, u nomu di a droga di morphine hè una cunnessione diretta à u Diu. U nome Morpheus da a lingua greca hè traduciutu cum'è "formando sònni".

A gente vveria stu diu è ancu di qualchì banda anu temutu, perchè criu chì u sonnu hè assai vicinu à morte. Li Greci ùn anu invucatu una persona dorme, pensendu chì l'ànima chì abandunò u corpu, ùn pò micca tornatu.

Quale hè u diu di u sognu di Morpheus?

Hè stata riunite in parte per un ghjovanu cù alpi in i so tempii. Arcuni fonte anu ancu esse infurmazioni chì stu diu hè un vechju cù una big barba, è in i so mani guarda un ramellu di roselli rossi. I Grechi cridinu chì pudete vede Morpheus solu in un sognu. U Diu hà a capacità di piglià una forma distinta è copià a voce è l'abitudini di a persona o criatura in quale hà fattu. In generale, pudemu dì chì qualsiasi dream hè l'embodiment de Morpheus. Hè a capacità di suttà in u sonnu ùn solu u populu ordinu, ma altri dii. Hà avutu a forza ancu di trascurgà in u regnu di Morpheus, Zeus è Poseidone.

U patri di Morpheus hè u diu di u sonnu Hypnos, ma à u spensione di quellu chì hè a mamma, ci sò parechji prupusioni. Sicondu una versione, u principale hè Aglaya, a figliola di Zeus è Hera. Certi volte insegna chì a so mamma hè a Nykta, chì hè a dea di u sonnu. À parechji imagine possi dui zitelli: biancu - Morpheus è negra - morte. Ci era dii di u sonnu, i frati, di i quali u più famoso: Fobetor, chì pareva in l'imaghjini di parechji animali è d'avè, è ancu di Fantasia, chì imitanu parechji fenomeni di natura è l'objeti inimani. In più, Morpheus anu avutu parechji i fratelli anònimi. In u regnu di u sonnu di Morpheus ci era ancu spiriti di sòvuli - Oneyra. Fora di modu urdinariu parevanu i zitelli cù alpi neri. Intèndinu di entra in i sònnii di e persone.

Morpheus fu classificatu frà l'antichi titani chì i diu di l'Olimpico ùn ci piace micca, è anu anu distruttu, eccituatu per Morpheus è Hypnos , perchè eranu cunsiderate forte è necessariu per i persone. Cù un ughjettu speziale per u diu di i sogni eranu amanti, perchè elle indirizzà dunque chì hà mandatu un sognu cù a participazione di a siconda mità. In nulla cità di Grèzia è Roma ùn era un sole chjusolu è tempiu dedicatu à Morpheus, perchè era cunsideratu una "forma" chì determina a realtà di una persona. Hè per quessa chì l'adurmazione di stu diu era assai diffirenti da l'altri. Per affirmà u so rispettu per a Morpheus, a ghjente hà stallatu u so locu dormu cun un certu rispettu. Certi anu spressu u so rispettu, stu diu fattu in casa un altare petite nantu à quale sò stati quattri cristalli di quartz è i fiori.

Dioni di Morpheus hà u so simbulu, chì ghjè una porta doppiu. Una mità custituitu di l'osta di elefante chì sò i sogni anzi. A seconda parte hè fatta di i corne di un toru è si mette in un sonu veru. U culore di sta divinità hè cunsideratu nìvuru, perchè simbolizza u culore di a notte. À parechji imagine, Morpheus hè presentatu in vestiti neri cù stili d'argentu. Unu di i simboli di stu diu hè una tazza cù u zucchusu d'amuri, chì hà un effettu rilassante è intruduce. Ci hè dinò l'opinioni chì nantu à a testa di Morpheus ci sò una corona fatta di roselli. A spessu l'image pò vedà in vessi greci è sarcòfani.

Dopu à u diclinu di l'Imperu Rumanu, i cultile di i dii, cumpresa a Morpheus, scumpareru. Doppu u diu di u sonnu di i sighendi una volta a volta per parlà in l'era di u "renaissance". Hè in questu tempu chì poeta è artisti riturnaru à l'anticu patrimoine.