Kikimora in a mitulacija Slavica - induve campesi è ciò chì teme?

In dicti dictionaries, u kikimora hè interpreti cum'è un spiritu femminile, vivenu cù e persone chì facenu perisce è fiscanu assai attitudini, affirmendu solu à a notte. Hè chjamata ancu un shishimore o un maro, è hè creditu di esse a donna di una casa-nella. Ci era ancu quicchi fiat, chì viaghjanu in viaghjatori, è ogni una di sti creatura avianu u so avvinimentu propiu.

Quale hè questu kikimora?

Finu a ora, a persone cresce in l'esistenza di l'espirienti domestichi è pruvate à apparaientli. Kikimora - hè una di e pochi criaturi, chì sò assai difficiuli di gratificà. Ci sò storii di manera chì questi spiriti sò ghjucati in i pussibuli da i vegetarii, si jittratta u so pilu cù u pilu, perdi l'animali domestici. À u listessu tempu, l'"intrattenimentu" di l'altezza di questi spiriti ùn manca traccia, in a matina a casa hè in ordini completa. À u tempu, u kikimora addivintò a personificazione di a patrona negligente, chì tutti cascanu da e so mani.

Ci hè parechje versioni nantu à l'urighjini di sti creeri, sò stati ànghjuli:

  1. Ùn risolvius o zitelli imminti.
  2. Suicide.
  3. I figlioli, cunjudi purtavani.

U so nome hè vinutu da a cunfluenza di e parolle "kyka" - chant, shout, è "Mara" - u nome di a diu di Slave di u stupidu. Queste alerte spirituale preziosu sceglie i vittimi di i debbuli: figliotti, donne o anziani. Ci hè una parolla chì ostinativamente per mandà u kikimoru ponu esse offènnuti da i custrutturi di pagamentu è di i magi, ghjucatu una ghjucate in a casa. E marmite kikimors - esposii di u diàvule, disgrazia i viaghjatori è seguestri i zitelli.

Mitulugia Slavica - Kikimora

I pagani slavi vveria assai i spiriti chì èranu in u sirviziu di i dii, è ogni avianu u so avvicinamentu propiu è rigali speciali. In diverse cronichi è i racontu, hè nutatu chì i scumiglii sò cattivi dèmanu, ma ponu acquistà forza supplementu si ci hè una vulintà di sopra. E queste sò i più periculosi. Hè struitu chì per vede Maru - à una morte veloce. True kikimora in l'Slavs personificati cù un spiritu dannuu, sò stati dividuti in 2 tipi:

  1. Casa. Vìvianu solu in case o fora di l'edifizii. Si era abitata da i maghiaturi, pudete sguassate di u "regali" si trova una mucca è creme. S'ellu era abitata, ùn era micca pussibule di fumà a mara. L'unica chance hè di ottene e rilazioni bona è pacífica in a famiglia, da andà da esse da, perchè era credu chì stu spiritu periculu si stalla in una casa duv'elli spessu pelee.
  2. U swamp. Legends l'appressanu com una anziana fugliosa chì scantja è cunfusa viaghjatori. Da a casa, l'unica diferenza hè u locu di residenza, ma in tanti morti è di caratteru sò simile. E persone chì passà a notte in u boscu invariabilamenti hà pigliatu un guvernu di questi spiriti male, chì puderanu spona a notte, piglià i cavaddi à u swamp.

Ci hè un kykimora?

Kikimora in l'antica Slavs era cunsideratu:

Legends of Shishimoras dìcenu chì sò natu da una serpenteante fiery, è si sò trasfiriti à a furmazione di sorcerers. È digià impunite u spiritu di casa di e persone. È oghje parechji mircanti di fenomeni paranormal anu sicuru chì ci hè un kikimora, solu chjamanu un barabash. Ancu u anniversariu di u kikimora hè stata determinata - 2 di marzu hè u ghjornu di a dea Slavica Maria, u ghjornu oghje tutti i buchjate innevatate era rimettu, in particulari di i vechji platti, perchè l'spiritu puderia dumandà abbastanza. Per questu scopu, un locu vicinu à un pozzu o un cruciaghju, à u quale a strata fù scundia, hè statu appuntu designatu.

Induva chì u kikimora vi?

Cumu fa quicquare? I nostri babbi, crèdenu chì i spiriti vivi vicinu à a stufa, in u calore. À a notte, a mara puderia sprimà u soru, rattle, colpi, saltemu incessantly, impediendo à i propietari durmi. E si ùn avete micca piace a casa, u spiritu pò ancu esse rimettutu di i pussibuli di parechji trimmi bruttu, finisci cù platti piccatti, mobuli rotulati, danni à a banda. Ma l'ùltimi tesorosi sò abitanti in un locu illuminatu in i marsevi, da elli quand'elli sughjenu per preghjudiziu i viaghjatori. Hè stata creu chì e mòglie di u diavulu si rifugianu in i posti vicinu à i palustrisani, induve l'assassini o rottu sò stati cumprati, è anu acumulatu assai energia negativi.

Chì ghjè un kikimora s'assumigliava?

Hè stata scritta cum'è una vecchia donna cun un croche di ganciu, cun una bagnu è in raggi. A voce di a criatura supposedly hè, ma cumunicava cù e persone, ùn sò solu chì sona à pichjulendu u pienu o chiancinu chiancinu, meowing o ladri. Invisibili è incridibile, caccia assai veloce, anu longu armati è persi curti, a testa hè grande, a figura hè prima, sempre bracera di l'ochji è i capelli di zucca di pelle, ci sò ancu bracce e una cuda, in certi lochi a pelle hè chjubata da piume o lana.

Chì vede a lu marsh? Casu quantu per dumèstica, solu chì u culore di a pelle hè teru, cù fora di l'erba è a muscola. In certi liggi, si dice chì shishimora pò esse appaghjate in a forma:

Ciò hè teme di un kikimora?

Hè cresce chì cajole u shishimore hè casi impussibili, ma hè assai pussibule di cummattiri. Certamente hà bisognu di mette e cose cù a preghiera, è scuzzulate i rinculi di a casa cù l'acqua sante è di creazione. Kikimora in a mitulugia slava hè spressuta cum'è un spiritu periculu, chì pò esse combattutu in parechje manere:

Cumu chjamate kikimoru?

I pagani avianu un ritu specialu - u despertu di Kikimora, celebrà l'u 1 di marzu, quandu a primavera hà principiatu. Eroducimu balli, pancakes affichati è ballati, i zitelli è e donne facianu un trattatu in i boschi à u lignu è u kikimore, per ùn esse micca stratosciati in u boscu è anu baga cù funghi. E ora in assai rigioni festività hè urdinatu per questa festa, è in a Riserva di Fatai Conteniani i figlioli è l'adulte sò amiche à u svighjonu u kikimora, avvisu chì finestra di a casa chì hà vistu. Fiddini dici:

Kikimora - Miti

I nostri sustinti cosevanu chì per vede u kikimoru - versu u trouble o morte, se cumencia di fà u chjappu o chjamatu - un signu di prublemi averebbi per a famiglia. L'imaghjini di una aviani avuti, un kikimora, chì adora i fille di confusione, hè cunsideratu da i ricchettori cuntimpiani, cum'è una copia di l'imagine grecu Moira, chì spina i filamenti di u destinu. L'analisi di i cunti di fata ci permette di cunsiderà stu spiritu è ​​cum'è un assistente utile, chì guardianu a casa, si cun ellu accunsenu in modu amistiscente. È se perciò i patroni, da quellu chì sò lacati è negligenti.

Kikimora in u swamp hè ancu affucatu presu per una ragione. Indica unni una persona viola i frontiere di a natura, lures only those travelers that came to the forest without regard. È i figlioli sò stati ripresu solu da quelli chì ei parenti sò micca cunvergenu per esse educatu à quelli cura. Ci hè una crede chì, se a mamma è u babbu tempu per catturà è di cumincià à piglià un zitellu, u kykimora u rinvià viùsu è sanu, è ancu dotatu di a capacità di leghje i sicreti di u furesta.