Cumu tornu a so bruciata in casa?

Ogni annu, u numaru di e persone chì interessa a magia, hè sempri criscente. Per quessa, u tema di cumu di diventà una greghja in casa, resta quelle per più di un annu. In generale, a maiò parte di e maghi è i psicichi acquistenu a so capacità "per l'eredi", vale à dì, e cumpetenze sò trasmessi à traversu a linea femminile o masculina. Sè sicondu averete, pudete amparà a magia , ma solu ch'ella vulete indicà chì u prucessu durà assai.

Cume in a vita verita di diventà una bruta in casa?

A ghjustizia psicologica curretta hè di grande impurtanza. Avete bisognu à pudè rilassate rapidamente è sentite a vostra propria emozioni. Ci sò parechje consiglii chì vi permettenu di sintonia è ricercà u flussu di energia dritta:

  1. Hè una grande impurtanza hè a intuizione, chì deve esse sviluppata constantemente. Pruvate prima di alcune è decisione di sente a voce interna, chì spince a mente à u cantu.
  2. Unu d'avè bisognu à capiscenu a natura è riceve l'energia è u sapientu da ellu. Hè ricumandemu chì spentificà in parechje è di boschi, cunducinu meditation outdoor, aghjunghjenu i pianti viventi è i prudutti di materiali naturali. Saria superfluitu per avè una petite è hè megliu se hè un gattu. Cumincià à studià e pruprietà di e variità di e piante chì anu usatu in u futuru in i rituali .
  3. Piglia una literatura sur magic and study various areas, including the magic of the Tarot. Cumincià per l'interpretà i sònni, è vi assicuratevi di seguitu di qualchì avete avete predichendu u futuru correctament. Se ci hè una oppurtunità, poverete truvate un maestru per sè stessu, in quale casu u prucessu ferma assai.

Prima di diventà una verità bruciata in casa, avete bisognu di pensà quantunità per a vostra decisione, perchè dopu à i rituali, ùn pudete micca reffisce è rinvià torna tuttu. In generale, a decisione ùn deve esse un impulse emutivu o un novu hobby.

Ritu effettue, cumu per fà una bruzza in casa

U postu ideali per u ritu di inizione hè un bagnu, ma se ùn avete micca pussibule, un bagnu ordinariu hè ancu adattatu. U rituali deve esse accuminciatu u luni à mezzanotti. Avvativata attribuita - una vecchia scupa. Accantu à 12 ore da a matina, dicenu un sbagliu nantu à a chjamata di u spiritu di diventà in casa un brughju, cum'è diventerà un assistente. Una custera sona cusì:

"Aghju chjude u tistimone di a mo duttrina.

Piglia l'acqua da trè fonti diffirenti,

rumputu sette fossa di a settimana:

Lunedì, marti, mercuri, ghjennaghju, vennari, sabatu è u sestu di u ghjornu.

Pigliaraghju a saviezza di a Serpenti, a ligerezza di a Vurpi, a veloce di a freccia da u lampu, a rugiada da e cupola di e chjese, a cunniscenza di Salomuni, u Rè David.

A spada in a mo manu hà vintu u ghjumbà. Pusarà nantu à i mio scudo impenetrable.

Ùn mi scopre cum'è un canopy di l'invisibili. Vi faraghju in armatura in a mo modu.

Testi - site?

Eppo ghjuranu per esse più forte chì i mio nimici è più curtu ca elli!

Aghju brusgiatu sta golik (scupa) questu quì è cun ellu una viulenza di l'insignamentu.

Opere u libru è rumpia i so setti sali è fughje. Sò u leone di Ghjuda, a razzi di David.

A vi Satanassu caduta da u celu cù u lampu.

Lu Lightning hè a mo duttrina. Amen ".

Allora pudete spurtate l'acqua, è una scupa da cremà in un forno o in un focu nantu à a strada. Hè impurtante dopu à u rituali di ùn parlà micca à nimu è vai alluntanà finu à u sonnu.

Cumu tornu a so brita bianca in casa?

Hè necessariu di guidà una cerimonia in solitude, per chì nunda ùn impugna. Pigliate a sal di u solitu è ​​creanu cun ellu un cercolu magicu. Quattru santi di u mondu, pusonu i candileri di a chjesa. Prima di introduce à u circhiu, hè bisognu di bagnu tuttu u corpu è hè megliu aduprà l'infusione d'infusioni. Hè ricumandate per cumprà u rituali completamente naked.

Pose a manu à u nivellu di pettu in un gestu di preghjudiziu, cuntattate a Gran Deessa è dumandate una benedizzione. Pruvate di scaccià ogni pinzone è avà pensendu solu nantu à u rituali. Dopu chì tutte e preparatori preparatori fossu finitu, avete bisognu à chjudarà i candele, cuminciannu da u livante, moved in sensu uruguanale. U passu prossimu hè di crede u incensu. Puderete cullà e so mani chì i vostri mani sò stragneri, è dicenu queste parole:

"I (nome), volte à a Grana Mamma, à a Madonna di tutte Esistenza, à u Diu di Diu, li dumandassi, benedite sta iniziazione, mandate a vostra gràzia nantu à mè è cuncede u putere magicu per fà i bè fieri è i atti.

Duranti questu, si deve una manera di imagine chì u flussu di energia passa di u corpu. Ci hè un sensu di calori o di pezzi. Allora posà e so mani in u nivellu di pettu in un gestu di preghjudiziu è dicenu tali parolle:

"O Mamma mia, Signore di tutti E-Existenza, Dizzore chì ci duna, ti dumàndimu, furtificheghju nantu à a strada d'una lotta, aiuta per sapè a saviezza naturale, sapè mè è i sicreti di a magia è insegni à aduprà tuttu ciò per u benefiziu di tutti vivi".

U primu passu hè di prustirnassi à e quatru lati à urariu, mentri diceva sti paroli:

"Aghju fattu ghjurà esse una bruita è guarda tutte e secretoni di bruciata da questu momentu d'inizià è finu à a mio morte è trasmettini solu à quelli chì si meritanu, per andà in modu d'amore è bonu".

Dopu quì, dicenu cinque volte: "Cusì hè questu!" . Hè fermu solu per aghjunà i spiriti è pò esse extinguate i candele, ma solu fà in modu contr'à e urugionale, à parte da u nordu.