Vedas Slavi-Ariani

I Vedas Slavi-Ariani sò un libru anticu chì apre a saviezza di l'età. A so storia principia cù l'apparizione di civilizazione. I Vedas sò scritti nantu à i pezzi fatti di l'oru. Fighjendu a storia di u stabilimentu di a Terra, diversi cunniscenze è e leghje, è dinò pronomi per u futuru. In i Vedas ùn ci hè micca sola sola fiducia fiducia, cunfirmata da e corsi, ma ancu di byina, è leggende trasmessi da bocca à bocca.

Hè vallatu u Vedu Slavi-Arabi?

U cunnuscenza vìdici risultati nantu à a terra, quandu ùn ci era micca di civilisazioni è di fede. Testi antichi cuntenenu a cunniscenza à a natura è l'omu. Piuttostu chì spessu, i Vedas sò chjamati Books of Wisdom of Perun, chì sò di novi edizioni distinti. Parechji sò interessate chì scrivia i Vedas Slavonic-Aiani. À questu compte, ci sò parechje opinioni differenti, ma a maiò parte di l'erudite accunsenu à ciò chì i testi antichi dumandati da u diu Perun. Sposta da quelli chì i Veda foru urdinati scrittu annantu à i diversi gruppi chì si ponu esce da:

  1. Santia . Sò stati fatti di oru o di altru mètuvillu prezzu. U materiale sceltu chì ùn cose micca nantu à a curruzzione è ùn hà micca deteriorate cù u tempu. I testi foru iniziatu prima, è dopu à u soldu fècenu culà di pittura. Di i pranzi, facianu quarchi cosa simili à u libru, cù l'armani o un salario di quarciu. In santiyah scritta u cunniscenza più intima.
  2. Harat'i . I Vedas Arabi eranu trovi nantu à foglie o scrolls made di pergamena d'alta calidad. Invece ustya è copia di Santi. U materiale più prezzu facianu possibili à fà i Vedas più accessibile per u usu generalizatu.
  3. I magi . Sò e tavuleti di lignu, nantu à quale scritti o testu cutatu. Eranu destinati à i Magi. Questi ducumenti eranu reguli riggistrati da l'església cristiana.

Chì cuntene i Vedas Slavonic-Aryan?

A cunniscenza antica permette di scopre parechji sicreti, è un significatu profundo chì ùn hè cunnisciutu in i culturi muderni. U Vedas descriganu a relazione di a vita terjali cù l'energia di i pianeti. I disposizzioni principali di l'antica scrittura inclui l'informazioni chì micca solu di a Luna è di u sole, ma ancu altri pianeti è astrescianu à l'umanu è tutti i cattivi viventi in a Terra. Vedas Slavi-Arabi dicinu chì a surgente di a vita hè inescubile. L'opinione chì una persona vive sola sola hè corta. Ancu i cunnizzioni vìdici senza a pussibilità di casu in la vita. Da u nascita à morta una persona hà vive un certu ciculu decentu. A vita hè cunsideratu per l'amparera è ognunu a deve migliurà è sviluppà nantu à una fundamentu ghjornu. In quantu à e profezzia, l'antichi scriptura chì indican chì a persona in u futuru hà da esse cunnuscenza sè stessu com'è parte di l'universu è per quessa, deve ubbligà a leia esistenti. Dedicà a so vita à migliurà è sviluppu. Oghje, ogni persona hà a pussibilità di amparà a saviezza di l'età, perchè i Vedas sò in u duminiu publicu.

Libri chì sò parti di i Vedas Slavonic-Ariani:

  1. "Sanità di Veda di Perun" . L'infurmazione in elli hè scritta in a forma di un dialogu. A tradizione più antica.
  2. U libru di luce . Scrivi in ​​ella u nàscita di u mondu. In u iniziu, u libru era inaccessibile à i persone, a publicazione hè stata permessa solu in u 1999.
  3. "Inllyism" . In questu pudendu amparà a furtuna di i sages antichi.
  4. "Fonte di a vita" , cumprendi varii leggende è leghje. A Via bianca si parlava di i fundamenti di a cosplay slava.

Vedas slavi-ariani cuntenenu runes chì spetta ciò chì sò impurtante per una persona. Avà sò usati oghje per a furtuna è per fà parechji amuletini . Basatu nantu à a cunniscenza vèdica, parechji currenti esenti sò stati populari in u mondu mudernu: esotericismu, astrologie, kabbala, magic, etc.