Medusa Gorgona - quale hè, mitu è ​​leghje

Medusa Gorgona - una criatura da u mitu grecu, l'urìziu di quale hà cunservatu parechji leggje. Omeru chjamà u so cumpagnu di u regnu di Hades, è Hesiodu riferisce à trè fratelli è gorgone. A legenda dice chì a bellezza superiura a vendetta di a dea Athena, diventendu in un mostru. Ci hè ancu presumibilamenti, supposedly Medusa di a Gorgona è Erculi partenu nant'à u populu Scythian.

Gorgona - quale hè questu?

Miti di i grechi antichi traduceru noi descriptori di parechje criaturi incantevuli, u più impurtanti di e quali sò i Gorgoni. Sicondu una di l'ipotesi, a gorgone hè una criatura dragonana, da l'altru - u rapprisentativu di i dies pre-Olimpichi, chì Zeus hà destra. U più populari hè u mitu di a vittoria di Perseus, ci sò 2 versione chì spiecanu l'urighjini di a Medusa Gorgone:

  1. Titanic . A matri di Medusa era l'ancestrali di i Titani, a dea Gaia.
  2. Poseidònicu . U diu di u Tempestatu Maru Forquis è a so Sister Ceto nascinu trè bellei, chì dopu disfigüaru l'ortografia.

Chì significà a Gorgon Medusa?

Certi miti descriganu a Gorgona cum'è una donna di biddizza stupente chì hà fascinatu à tutti quelli chì viranu. Sposta da u modu di Medusa, una persona pò pèrdite parlà o diventerà una petra. U so corpu fu cummigliatu di scali, chì puderia esse cutjatu da a spada di i dii. A capu di a Gorgone avia un putenza specie ancu dopu a morte. Sicondu altre leggi, Medusa era già natu un monstruu figu, è ùn hè micca diventatu cusì dopu à a maladizzione.

Gorgon Medusa - u simbulu

A legenda di Medusa Gorgon hà assai fascinatu da parechji paesi chì i so imagine sò cunsirvate in l'arti di Grecia, Roma, Orienti, Bizantinu è Scythia. L'antichi grechi eranu sicura chì a capu di Medusa Gorgon pruteghja da u male, è hà cuminciatu à pruduce amulettes-gorgonejonia - un simbulu di prutezzione di l'ochju ghjocu. Face è capelli di gorgone spinciati nantu à scuuri è munimenti, e facciate di l'edifici, in u Medievu si parevanu guardi castelli - gargole a - dragoi femminili. E persone cridètenu chì, in casu di periculu, vèninu à vita è aiutanu à superà e so nemici.

L'imaghjini di a Gorgona hè stata utilizata da parechji scrittori, artisti è sculturi di parechji paesi. Questa criatura hè chjamata a personificazione di l'horrore è l'attu, un simbulu di caò è l'ordine in l'omu stessu, a lotta di cuscenza è subconsciousness. Dapoi u tempu anticu, ci sò dui versioni di e carattere di a Medusa Gorgone:

  1. Una donna bella cun una stonda tremosa è serpenti nantu à a so testa.
  2. Una donna semu cummette di drago, cunfuciata da i vìpru.

Medusa Gorgona - Mitulugia

Sicondu una versione, e figliole di i dii di u mari Sfeno, Euryada è Medusa eranu belle bellezza, è solu dopu si facia fatta, cù serpenti invece di capelli. Sicondu una altra versione, i capelli serpenti era solu in i più ghjovani, Medusa, chì si chjamava "guardianu". E era una di i soru mortali è sapia chì fà turnà i ghjente in petra. In u compte d 'altri prufeti grechi, pareva chì e trè ferite sughjettu pussidìanu un regalo. Ovidiu dettu ancu chì e dui anziani anu nascita vechja è brutta, cun un ochji è un dentu per duie, è a gorgu più nova - una bellezza, per quale hà causatu a fure di a dea Pallas.

Athena è a Medusa Gorgone

Sicondu una di e leggende di Medusa Gorgon prima di a transformazione era una bede prima, chì u diu di u mari Puseidonu avia vulutu. Hà spressa à u tèmpiu di Athena è in ellu, perchè a dea Pallada era in folla. Per a desecration di u so tempore, hà datu una bella donna in una criatura eerie, cù un corpu scaled è hydra invece di capelli. Da l'sperienza di u soffrenu, l'ochji di Medusa turnaru a petra è si cuminciaru à turnà l'altri à a petra. I fratelli di a bjertezza di u mare ci decidenu di sparta u destinu di a so surella è si vultò ancu in munumenti.

Perseus è Gorgon

Miti di a Grezia antica retenu u nome di quellu chì hà guadat fattu à Medusa Gorgona. Dopu à a malidizioni di Athena, l'anzianu doncina di marinu accuminciau a piglià la vendetta di e persone è periscechja tutti i cattivi vivenu cun un'operta. Allura Pallas hà amparatu u ghjovanu ghjocu Perseus per a morte u mostru è u so scudo per aiutà. A causa di u fattu chì a superficia era pulita à un accutu mirroru, Perseus hà statu capacitu di cummàtelu, circà a Medusa in rifarenza è micca sutta l'influenza di un strumentu mortu.

Capu u capu di u mostru in u saccu di Atena, u vincitore di Medusa Gorgona hà salvatu à u locu induve a bella Andromeda hè rittulatu à a roccia. Ancu dopu a morte di u corpu, a testa di Gorgona retieva a putenza di un'opianu, cù a so aiutu, Perseu passò à u desertu, è hà sappiutu di vende nantu à u re di Libia, Atlas, chì ùn hà micca cridutu a so storia. Dopu un monstru di mari in a petra, chì invichavanu in Andromeda, l'eroi hanu lampatu u so terribili testa in u mare, è l'ochju di Medusa cuminciò à cambià in alga in coralli.

Hèrcules è a Medusa Gorgone

U mituu di a visione di a Gorgone hè unu di i più cumuni, hè assuciatu cù u nome di a dea Tabithi, chì i Scythiani anu honored più chì altri dii. In i leggende di Hellenes, i furmazioni sempre truvaru una legenda da quantu, da a Gorgona, si ncuntrò cù un altru héroe di i mitu di Hèrcules, hà da nascita à u populu Scythian. Direzori muderni di a so versione in a film "Hercules è Medusa Gorgon", induve l'eroi di l'antichità cummatti cù Gorgon è l'altri sustinienzii di Evil.

Medusa Gorgona - a legenda

U mitu di Medusa Gorgon hà cunservatu micca solu a versione nantu à a so vista distruttiva, chì diventò simbulica durante seculi. Sicondu a ligenda, dopu a morte di a Gorgona, un cavallu magicu Pegasus, una criatura alada, hè stata da u so corpu è individueldi creativa accumincià à associà cù Muza. A capu di Medusa era adornata cù u so scudo da u guirreru di Pallas, chì hà più spaventu à i so nemici. In i pruprietà magichi di u sangue di a Gorgona cruel, ci sò 2 versione:

  1. Quandu Perseus offiscia u capu di Medusa, u sangue, chì cascà nantu à a terra, diventò in sveini, è era disastru per tutti e cose.
  2. U sangue di a Gorgona cuntò à i prughjetti spettaculari specialità: presa da u dirittu di u corpu animatu, da a manca di morte. Allora Atena cullissi u sangue in dui vetbi è hà datu u duttore Asclepiu, ciò chì hà fattu un gran curandeiro. Asclepius hè ancu illustratu cun un staffu chì face a sera, u sangue di a Gorgona. Oghje, stu santu hè reverite cum'è u fundatore di a medicina.