Straight Silhouette Dress

U vestitu di corta diretta attivamente cunquista più è più simpatia da a bella meza di l'umanità. Un tali vestitu ponu accade à l'imaghjini una nota di misteru è di dramma, chì hè cusì falza in vestiti cù u prefix "mini".

Allora, oghji a donna più stylishi di a moda, sceglie un vistitu chjappu in u pianu, perchè:

  1. Stu vestitu hè assuciatu cumminatu cù altre cose da u vestitori.
  2. Hè un sensu di a feminità vera, chì hè qualchì volte per sienti cun l'aiutu di jeans, pantaloni, shorts e altri, originalmente masculi.
  3. U vestu longu s'imbressa perfetta à parechji cagiunati di a figura: per esempiu, peri maghju.

À quale hè u vestitu longu allora?

Un vestitu direttu si mette à i cimini cumpletu, è per ghjustu. In largu puntu questu depende di qualchissimu tipu di vestitu hè, sia una stampata luminosa, è ancu un cinturione. Per esempiu, un vestitu cù elementi di l'estilu grecu - cinturione è cuncessione à a cintura fitsa ghjente chì vulianu ammuccià a so bocca. Un vestitu strittu di cut straight without embellishments s'approntaghja li ragghi di finesse, dà l'imaghjini una trascuranza è simplicità.

Invece di l'altezza, un vestitu rightu pò esse dispostu tutta u pianu cun l'unica diffirenza chì e ciuperu culore sò più prudutti cù calzini chicchi è i vostri più curtuti cun tacchi sali .

Mudelli di vestiti diretta in u pianu

Ùn ci hè micca differenza specie entre i mudelli di tali vestiti, ma ùn ci hè una grande diferenza per quale casu sò intendenu.

Casual direct dress nel

Un vestitu tutale in u pianu per ogni ghjornu hè un minimu di decorazione è una decorazione simplici. Per esempiu, un vestitu tutale chjude in un colore mono-culore cun una manica longa hè perfetta per ellu vaiu per travaglià è per un caminu.

I distingi più significanti trà i vestiti hè a longu di a manga è u cutout.

Evening vestiti diretta in u pianu

In vestiti a sera, u sessu hè assai più diversu cum'è in vestiti di ogni ghjornu: per esempiu, puderanu un scollucciu profonda, inseriti ricchi è scarpi. Molt spettacularii vistiti di vaghjime viaghja dirittamenti, quandu l'inghjenu attirà in u pianu. U mudellu in questu mudellu hè inconviente, è hè cunsideratu, più prubabile, di visità cinti, festivals cinematografici, è altri avvenimenti induve ùn ci hè micca bisognu di moviri constantemente.

Cù que portanu vestiti longi?

I vistimenti longu longu hè aggradèvule cù e capelli di giallu è capelli. Puderanu è purtati cù i scarpi, è cù e mani, è ancu cù sandali, se u teddu di u vestitu hè luminoso. U vestitu direttu di notte in u pavimentu precisa una scelta più sofistica d'accessori è scarpi: per esempiu, ùn deve esse un altìngulu o ghjutazzu. Comu capu, pudete aduprà una furia arrubbata.