Chì per alimenta di u guine pig?

Solu cù una nutrizzioni tutta è bona, a vostra mascota sarà sana è capace di soprapi. Cunsiderate e règiche fundamentale nantu à ciò chì dà u ghjornu di l'indi.

Chì ùn pò micca alimentate i guinea pigini?

Queste ani animali sò incredibbilmente voracious è ponu manghjà bè, ùn cume nuddu. Ma ùn ci hè una lista di prudutti chì ùn pò micca esse dati à a petite in ogni casu, sè ùn vulete micca a morte di l'animali. Eccu una lista di quellu chì ùn pò micca alimentatu di i porchi:

Cumu bè per alimentà un porcu?

Prima, definiscenu quale pò esse furnitu u guinea pig senza risicu per a salute di l'animali. Indi i porchi sò i rosi, cusì u basamentu di a dieta ùn deve esse un alimentu solidu. A dieta apprussimativa di a vostra mascante hè cumpreta di u 60% di fìanu, u 20% di l'alimentu succetu è u 20% di l'alimentariu sòlidiu.

Fighjine nantu à più infurmazioni quantu è quantu volte u ghjornu di cunchju pò esse nutatu. Avete a cura chì u fenu è l'animali sò sempre in a casgera. Ma u pruduttu u zuccheronu si pò offre à a petite durante u caminu, hè permessu di pruvà offerte volte di ghjornu, ma à u stessu tempu. Sì troppu spessu spessu purgate una sucosa alimenta, pò esse affettivu di i denti. In a salute di l'animali, vendenu trattà in a forma di picculi graneddi, crackers è biscuits. Da i succulenti alimenti pudete offerte:

Ci hè parechje funziunalità di l'alimentazione di cobbia in certi casi (impastughja, alimentazione di i culori di nascita). Emu abbitatu annantu à ogni casu separatamente è amparate cumu per alimentà di u guinea pig, perchè questu hè direttamente ligata à a vita di a robba.

Chì per alimenta un prugnole preguite?

In più di u restu constantu di a futura mamma, una nutrttica propria hè necessariu. L'alimentariu deve esse riccu di vitamini è di prutezione. Per a prima volta, a parte si deve aumentata da una terza. A siconda mità di u gravidenza a quantità di l'alimentanu cunsumata duverà duppià. Avete a cura di l'accessu constantu di u femiciliu à u liquidu.

Sombra parti di a ghjallina è mette un beie chinu cun acqua è dilucatu. Un ghjornu di ghjorni prima di u nàscita, a donna hè sempri sedente, perchè avete da cambià l'acqua più spessu. Durante a gravidanza, a donna hà bisognu di nutizia cù vitamini. Fighjite una zucca, alfalfa, germogliu di granu è u pitullu. Per drentu, hè megliu u zuccaratu o un extractu di un dogrose. Se in u periodu di solitu furnite u to petu duie volte di ghjornu, a ghjente in mancia hà manghjatu da trè o quattru volte.

Chì per alimentà i picculi indi?

Dopu à u nàscita, succede chì a femina ùn hà micca latti è a ghjuridizione hè di ciò chì di alimenta di i cobatti novi. In questu casu, pigliate u rolu di a mamma. Per nutà, avete bisognu 10% di crema, Linex è scacchi di cucina.

Fighje u zitellu in ogni ura per 1 ml. A volte ci hè permessu di alimentà ogni dui ore, ma po esse hè bisognu di a notte di notte almenu duie volte. In una siringa (senza aghjuna) per l'insulina, racchetta nata è aghjunghje una dèma di u puleu di a capsula à Linex. Cchiu bisognu cù assai cuttutta sottu una gota d'alimentariu è vedi chì u zitellu hà pussutu fà una pezza. Prima di l'alimenta, a crema hè calda à a temperatura di l'ambienti.

Dopu à una settimana, pudete aghjustà à a pocu di una crema soluble à a latte per i zitelli. In a gaiola pudete mette un tazzionine cù a farina d'avena, carotte è manzili. Invece puru pani e fìanu.