Zara - a primavera-estiu 2016

A robba di a marca spagnola Zara hè un mudellu cummunatu cun uccidintali, sgradendu a feminità, l'eleganza è u rinforimentu. I pruduttori di moda di tutte e mondu scegliendu a guardia di a famosa marca, perchè a qualità di i materiali usata in combinazione cù u stilu ordinariu garantanu sempre una stampa memorable è di moda. Da sta ghjunghjule à a staggione offerta offerta novità stilica novu. Zara primavera-estiu 2016 - hè un veru focu di pirotime di culori, elegante imagine è incusazioni inusual.

A cumpagnia di publicità di a nova colección Zara 2016 duia un fotografu spagnolu Mario Sorrenti. U prufessore hà sceltu i paisaghji ideali, chì ci currispondenu à i mudelli stylish è e so imagine. A filmazione di a cullezione Zara 2016 hè stata annantu à a spiaggia è u lavu, induve i zitelli, chì rapprisentanu robba di moda è accessori, sò stati permessi di cumportanu liberamente. I mudelli speddi pintarini, u focu, una parolla frustata cum'è vulianu. Ma hè stu cumpurtamentu chì trasmette in tuttu u cunfortu è a libertà di stili di marca.

A nova coleta di Zara 2016

L'elementu principalu di a vestimenta di Zara 2016 era u vestitu famoso famoso in u pavimentu. Disegnaturi prisentanu ponti di sarafani di lumicezza è aria larga longa in una silhouette libera, vultendu cutane è cascata trapeziale. Comu u materiale per a nova coleta Zara 2016 fù sceltu ghjungheri lùangu, cuttuni, chiffon, seda. Ogni mudellu ùn hè micca esse senza una fine finamente fine. Deep necklines, toi asimmetrici, puntelli d'altri, riffelli multi-capelli, spalle chiluri - tuttu hè in inherente in u vestitariu per a primavera-estiu 2016.

A cura particulare hè pagatu à a suluzione di u culore. I disinfetti ghjucanu bonu l'ùmmira di u fondu biancu. Hè a scala classica chjara chì hè diventata a basa di a reta collectione. Dopu tuttu, stu culore cuncerta siverenza, feminità, romanticismu è ligerezza. Hè sia cù qualità qualità sò stati in a cullizzioni di Zara, a primavera-estiu 2016. In più di culori chjardi, i diseggiani utilizanu stampati femminili, chjamate i fiori. L'scelta di u patronu hè intuciente è restituite, ancu in mudeli induve a stampata ripiglia tuttu u tile. Eppuru u jocu di i culori di l'effetti di u fucili, u vestitu è ​​l'accessori di Zara 2016 ùn sò micca pegadulidi. Comu soluzione di culori, lighjini pasteldi in u lighjate di lignu, lilli, rosa sò chjamati.