Torta "Napoleon"

Aghju prupostu una ricetta altamente suggetta da a sobremesa, chì, sicuru, tutti gustanu!

A ricetta pè u pastore di Napoleone

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Preparazione

A margarina hè trasferitu à un coltu, pour a farina è fretta cù una furchetta. Allora aghjunghjemu l'oliu è a farina aghjunghjenu cù una diaporetta nantu à a cugliera di corta, fate un groove è brusta in cervu perfetta. Mettite a mansa uniforme è a sottapara durante una ora in a fria.

Dopu quì, pudemu esce u salottu longu, l'hà cutatu in 20 picculi pezzi, chì ognunu in pezzi rossi. Avà pozzu tutti i biscotti nantu à a panettore è aghjunghjite l'minuti per 10 in un forru preinfirmatu. Margarinu cun u latte cunghjettu in un pappulinu, stalla un mezchemu cun un mezcladoru. Ogni torta hè riccuatu cù crema, formate un pastele è l'arrampià nantu à u zuccherinu in po.

Pasticceria "Napoleon" di pasticceria

Ingredients:

Preparazione

Analizà una variante più, cumu fà un pastellu "Napoleon". A pasta Puff hè dilucita è tagliata in quatri. U lattice crema è u lattinu condensatu spicca a foglia, è poi alluntanò à u to pochette à u statutu magnificu. Bake cakes per 5 minuti in un forru precuvenu, è pudemu formate un pasticcu d'elli, untughjini ogni strata cun crema. In cima, asciaccii u pasticci di Napoleon in capelli cù miglii è zucchero di zucchero.

Stufa di Napoleone

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Per ucredolo:

Preparazione

Imbulighjate in una tazza d'acqua cù l'acitu è ​​u cognac. Sepi, anche u oliu cù u salinu, è sburighjate in a mezora di u cucinu d'acìtu. Siftate a farina, è aghjunghje l'oliu piccu in cazzi, si sparghje nantu à a farina è tagliate cù un cuteddu finu à avè avè una multa fina. Allora accumpèvule cù un slide, fate un sughjettu di petra è pour a mezclau d'ova.

Emu mischje a massa homogène, dividite in 2 parte, a rinfriscà in sacchetti è ponu almenu 2 ori in a fria. Allora ogni parte hè stata rapida in 6 parte, facemu coloboki, scaccianu fora nantu à a tavula è fugliate cù una furcedda. Dopu questu, aghjunse e pasticceria in un forru preinfirmatu durante 5-7 minuti à 200 gradi.

Iliadi attentatamente fegate cù u zuccheru, fate uni pochi cuchjite di latti frischi è mischjianu. Pigliate à aghjunghjite a farina è trasfurmà finu à chì hè uniformu. U legatu restituenti è a vaniglia sò purtati à fogghiu, sguassati di u focu è filtrati. Ritorna a pignata à u pianu è un magre chjattu, pour a mezubia in iogni. Portemu tuttu u zuffu, sguassate da u pezzu è l'enfilaru sottu à u filmu di alimentariu. Cool the cream to beat up the splendor with a mixer and add the oil melt.

Strawberry purr, pour sugar and rub until homogeneous. Pusitemu purée à bacca nantu à u focu dèfiliu, Portu un foglie è fremenu pocu pocu fètudu, diluita in una picca cunta d'acqua. Cumpigliemu a massa di u pianu, rinfriscà è poi turnà à un novu cunghjettu per a decorazione.

Ora andà à l'assemblea di u pasticcellu: u primu pasticcamentu hè un pappu fattu cù crema, a seconda sparghjia una impiccazioni fresqua è fresa, etc. Boka hè riccuatu, ciutori sò cullate in una sacchula è arruvata cù un pappu rinuvatu à a furmazione di foglie, chì sprinkle i costi è arrimpate da quì. Omegliamu a mità di a pusizione cun a gelatina di marmurina, perchè "Napoleon" si stende 30 minuti à a temperatura di l'ambienti, è insinuate almenu 6 ore in a fria.