Visas à Pérou

U Perù hè un paese stupendoso, cun una bella natura è una storia interessanti. Hè struciata cù a so architettura incredibile, custruitu da l'antichi Incasi è i medievali medievali, u verdu di l'Amazonia, i pichi nevicati di i monti Andes, u lago di Titicaca , i tempii di u pre-Inca. Perchè, u Perù attrae turistere di tutte e mondu è si face a quistione: Avete bisognu di visa in Peru?

Veta di turista in Peru

A visa turistica in u Perù per ucraini, i Bielorussia è i Russi ùn esse micca necessariu, se u tempu di stari in u so territoriu ùn hè più di trè mesi. Viaghjatori ùn sò micca avè travagliu spiciali. U regime di visa libera vi permette di stà in u paese senza impegni è senza trinzia diplomaticu. I rincussioni sò solu per quelli chì viulinu assai e liggi di u partitu d'ospiti. Se ci hè bisognu di stari in u paese per più di trè mesi, l'amministrazione generale di u serviziu di l'immigrationista in Lima pudendu estenderà a visa trè volte per trenta ghjorni. Per ogni permessu, u tarifu hè di l'ordine di venti dumane americane è hè pagatu ogni volta chì appiate.

In casu di trànsicu in u territoriu di u Perù, una visa ùn hè micca necessariu, se u tempu di stà stà micca più di quaranta e ottu ghjornu. Per cullà un pacchettu di documenti per passà a fruntiera peruviana ùn hè micca difficiule, avete bisognu:

  1. Passaportu, a validità chì deve esse almenu sei mesi à l'ora di l'arrivu in u paese.
  2. A cunferma di a solvenza di finanzià - pudete manifestà i cuntrolli di i viaghji, carte di creditu, di tesoros.
  3. Disponibbiltà di scontri d'arradichera o armatura in viaghju.
  4. Assicuranza per a sana sana in u paese.
  5. Confirmazione di riservazione un hotel .
  6. Pensiunarii deve esse mandate una copia di u certificatu di pensione.
  7. Se pensa micca di impurtà importivate apparatu fotograficu è cinematograficu per u territoriu di u Perù, deve esse acquistatu un permessu specialu in anticipu, è à u frontuellu duverà pagà un impostu.

Vista longa per u Perù

Per aperte una visa a longu (perdurà in u paese per più di novanta ghjorni), deverete cuntattate u Consulatu Onore di a Republica del Peru in u territoriu di u vostru paese. I documenti ponu esse sottumessi à l'ambaudanza com'è una persona privata, una persona fiducia o una agenza di viaghju. A accolta è l'emissione di documenti viaghjate à l'òmini è di ghjorni rigistri definite. Pudete mandà documenti per esse cunsideratu è à decisione indipindente è per un missaghju. U trattamentu di a visa di solitu adopra almenu una settimana.

Per apre u visa, bisognu di un dispusitivu standard di documenti:

Visitu per i zitelli sottu 16

Per i zitelli sottu à sette, u prucedimentu per passà a fruntiera peruviana hè standard. Un zitellu pò esse registratu in u passaportu di unu di i so genitori o avete stessu documentu di viaghju. Se ellu hè registratu in u passaportu di a mamma o di u babbu è si ripusanu di tutta a famiglia sana, solu un certificatu di nascita serà dumandata. Sì un adulescente o un carusu si in un viaghju cun unu di i genitori, dopu esse dumandate l'autorizazione notarizata da un altru membru di a famiglia o un documentu chì confirma l'esse (in casu di morte o divorce).

Semu devi esse ricordati chì quandu si alluntanassi da u paese in Lima, una tarifa di l' aeroportu di trenta o quaranta soldi o equivalenti in muntagna locale hè pigliatu, da l'altru l'aeroportu u montu serà di circa deci dollari, è per i viaghji domestichi - cinque dolenu d'America.