Chì per vene di u Peruviu?

U Perù hè unu di quelli paesi, tornendu da ellu ùn si deve micca bisognu di più nantu à quellu chì cumprà à i parenti, amichi, amici è i culleghi. L'scelta di ricordi di u Peruviu hè cusì maiò chì vi penserete cumu u cumprà tuttu è ripiglià a casa novu. I prezzi sò assai demucratiche, anu adupratu, ghjè l'usu di vendita in i mercati, è in ricordi è di vendita di uni pochi acquistà pò darà un discount.

Documenti memoriali da u Perù

Allura, partemu da urdinendu ciò chì vi pò vene di u Peruviu.

  1. Unipochi di u souvenirsi più populari di u Peruviu sò prudutti di flama llana è alpaca - cappelli, bufali, ghjuvelli, mittens, ponchos, capelli naziunali, mantas, pannelli di muru chì ponenu sceni di a vita indiana. Quessi sò assai belli, caliu, bè e ùn sianu cosi sputichi. A fur of young alpaca (alpaca) hè più apprezzata. Un sweater ("chompa") costarà da 30 à 60 salti. Scarf ("chalina") è ancu menu, solu 10 salsi o 100 rublime. I prodotti di alpaca è lana di llama sò venduti in ogni locu, in mercati è in vendita, per esempiu, in Arequipa . Puntegà a vostra attenzioni à u fattu chì l'articuli fabbrica made da a manu d'alpaca sò più vividi è culuriti. I prudutti di u ghjuvatu hè ancu di qualità excellentu, ma micca cusì bellu cum'è peruviani usanu solu culore naturali quannu neci.
  2. I prudutti tessili : servilliti, pillowcases, sacchetti di rag, panchili, pashmina, tappe (tapis). Quì truvate un grande assortiment di prudutti è una scelta di culori. A matina parch'elli deve u costu di 30-40 salsi, servilliti è pillowcases cù brocche di simboli Inca - 2-10 salti.
  3. Ornamenti - arazzi, anelli, braccialetti, coltelli. A fabbricazioni di i ghjuvelli d'argentu in u Perù hà sempri statu assai populari. In i zitelli ricuperate hai una gran varietà di aringi, braccialetti, aranci, colti, etc. Ci hè ancu i prudutti esmettati. I prezzi sò partir di 3-5 salti è finu à 25-35.
  4. Giochi è parchis . Chess sò compri bè cù figuri di legnu, è cù ceramichi, chì sò più prezzu. I più populari sò i figuri di i incas è cunquistadori. U scacchari cù i figuri di legnu costate 25 salti, è cù i figuri di ceramica pudete cumprà per 10-15 salti.
  5. Camicie cù l'imaghjera di Machu Picchu , a bandiera di u Perù . Andate à e shopping , assicuratevi di cumprà un tali affirmate - i bè ricordi per parechji anni hè stata furnita.
  6. A ceramica hè ancu l'articuli più impurtanti in u Perù. À l'articuli ceramichi capelli di i motivi stòrici, nantu à i piatti sò principalamenti ornamenti geomettichi.
  7. Pittura . L'scelta per ogni gustu è u billetulu. Bright, original è assai originale. Scritti, principarmenti acrilichi, chì l'artisti di l'imaghjinucciate usanu i strati cobbled di Lima , Cusco , in più di i paisaghji è di i ruvini di l'attraziati peruviani famosi. L'abbitanti di Ayaccu sunnu l'artiggiani più famusi in u campu di l'arti dicurativi di u Peruviu. Unu di i geniri più interessanti di l'arti lucali hè chjamatu Retablo Ayacuchano.
  8. I prudutti di legnu . Hè rapprisentate un grande assortiment di l'altru mobuli di legnu, cumu l'adduzzamenti per quessa, diversi supporti, marcelli di foto, utensili decorattivi, strumenti musicales di legno, pinni.
  9. Dischi cù a musica di i pòpuli di u Perú, strumenti musicali (cum'è un pinguellu, è di flute ken da canna, sampony, una strumentu chjamatu u sonu di a chjesa)
  10. Puericultura di Cuzco . Un rigalu originale per i zitelli è adulti.

Souvenirs deliciosu da u Perù

I Souvenirs gastronomichi da u Perú include cacao paste, Piscu, vodka, tè da coca leaves, inca-cola è boccaccio.

  1. U pasticu di cacao per u cicatrisu chjucu hè un tesiglia di pesci di 200 grammi, chì sarà abbastanza per preparà 15-20 tazzi di cicculata. In u mercatu, tali tile pò cumprà per 4 salsi. Ci hè ancu parechji condirnei vindutu, ancu cinnamonu.
  2. Piscu . U voddu tradiziunale locale hè fatta di racini. I magazzini vende una media di 20 salti è l'aeroporti sò assai più caru. In i restaurants di a cucina peruviana, i visitori sò offerte un cocktail "Pisco Sauer", basatu in Piscu vodka.
  3. Tè fugliale di coca . Coke Peruviani masticanu comu mezzu di cumbattimentu di a malatia di muntagna. U Perù hè assai piacevule à a coca-mate, da fruttu di coca, è in una mezora di coca cù altre tes è eterna. A vendita pò ancu truvà candy è chocolate, cù l'aghjunzione di coca leaves. Puntegà a vostra attenzioni chì l'esporà di coca abbanduneghja da u Perú hè pruibitu, ma permette di ripiglià a tè da elli.
  4. Inka-cola . Hè un bevande carbonatatu di u tipu Buratino. A popularità di Inca-Cola in u Peruviu ùn hè micca più bassa di quellu di i Phantos è Coca-Cola in i paesi CIS.
  5. Tagliolini di brancu . U Perù hè u locu di nativu di u corru, perchè ùn hè innegable amatu è pruduttu in quantità grande. In i buttreghi pudete cumprà in sacchetti pezzi fritti è inzuccarati di granu, chì anu un gustu assai interessanti.

Pensendu à ciò chì duverà da u Peruviu, cunziddiule dinò opere di i scatuli di scatuli di culore è di notte di notte, imetche di neve, cartellerie cù peruviana, bijouterie. I parcorsi più cumuni di souvenirs sò u calendariu Inca, l'imaghjini di u Tumi è a cruciata Inca - i Chakans.