Erosioni di u stomacu - sintomi è trattamentu

In u stomacu, comu hè cunnisciutu, hè un medio acìticu. Questa hè necessariu per a split of food. In ogni modu, durante stu prucessu, i tessuti di l'òrganu internu ùn sò micca dati, a so cavità hè coperta cù una mucosa speciali. U viulazione di a integrità di un inseme in a medicina si chjamà "erosione". Per u trattamentu puntatu di l'erosione di u stomacu, avete bisognu di sapè i sintomi di stu fenominu patologicu.

Stage di l'erosione di u stomacu

In generale, i sintomi di l'erosione di u stomacu in i sfarenti staddi di a manifestazioni di a malatia sò qualchi diferenti. Allocate e forme di a malatia:

À u listessu tempu, l'intesa di a spluta hè divisa in aguda è crònica. In u primu casu, i sintomi sò più pronti.

A soreness cù una tale maladie hè parechje volte più grande chì u dulore in l'ulcere stomacu. U trattamentu di l'esercitura di l'estomacu cù i medicini, per regula, dura 15 ghjorni.

Una malatia più insidiosa hè l'erosione crònica. I so sintomi ùn sò micca evidenti cum'è in l'aguti. In ogni casu, a lotta di a lotta cù una tale disease pò durà à sei mesi.

I sintimi di l'erosione di u stomacu

Periòdicamente, u paci paci esse malatu o si senti ardori. Significazione supplementarii identificatori di l'erosione include:

Hè assai impurtante prestu attentu à quandu questi sintomi anu spessu manifestu. Cu l'erosione di u stomacu, tutti questi signali sò osservati a notte o un stomacu vacanti.

Se ci hè una presenza di sti sintomi, hè una occasione per entra immediatamenti cun u duttore.

Trattamentu di malatìa

Drogini per u trattamentu di l'erosione gastrica sò prescritti basati nantu à u cartulare clinicu di a cundizione di u paci. A maiò parte di i seguenti medicini sò prescritti:

U trattamentu di l'erosione hafrurale di u stomacu hè annunziatu per sullivà i saldatura è lavare l'òrganu internu. Ci hè una bisogna urgente di fà esse attu - ogni minuta cunsida.

Per accilassà a guariscenza di ferite in u sughjettu di a terapia generale, l'erosione gastrica pò esse trattata cun rimedii folkiati.