Jam in cacciatrice negra cù aranciu

Di sicuru, parechji ùn anu suspettatu chì di i scarabeci negri pruduci una jam jamminga. Cusì, ùn femu micca perdi u tempu è preparanu un cunfettu di baga di chorige avec orange.

Ricetta per jam di aronia àrbulu cù una aranciu

Ingredients:

Preparazione

Emu putu in un colander dilettante essinziu pruduttu rowan è lavaraghju sottu un flussu di acqua fredda.

Legami di cendizzioni di muntagna si mette in una piccula, ma una granca di pappu è i coglie cù l'acqua potable. Immediatamenti mette tuttu nantu à a foglia di gas è dopu à u foglie nucliallu nurmale durante circa 6-7 minuti, aghjunghje u zuccheru è coguanu a marmellata per u stessu tempu, è po dopu trasladallu à un locu friddu in nant'à 4-4.5 uri.

È cù l'aranci è tagliate o cuddà u capu di pezzu densu, è a carne di u fetus hè split in lòdi è moltu in un pezzu di u blender. Dopu, facemu a delicatessine nantu à u piattu è, in u stadiu iniziale di u so fogghiu, avemu intrudatu un aranciu in u liceu. Dopu à 4 a 6 minuti scende u foglie è fremu u prufumatu cuntenutu di u pane nantu à i fraschi di vetru. Finu à u puntuale, pudemu scappavanu tutte e cose cù e tannaccii trattati è lasciate u cuntenutu per enfasi.

Ricetta di marmellata da latte nurmale cù lignu è limonu

Ingredients:

Preparazione

Tutti i frutti è e boli in u modu più bè raccugliatu in acqua fredda. In un pezzu ughjettariu femu l'acqua di zuccaru è immerse in questu acqua di ferrara una grande aranciu cù un limonu per literalment 3 minuti. Allora lascùtu in parechji partie cunvene, chì seguità rintrachju per un grande tamarellu di grinder di carne. Per i citrati, in u listessu modu, aghjunghjemu tutti i rawan. Questa massa fragranza hè mistica è in u prucessu avemu da introdiscerà pocu in tuttu u nostru azucarinu finu. Pudemu a marmellata nantu à a zona di coccia nclusa è cun una flame minimu purtate à foglia, sguassate l'espuma in riseduta, è po contu, seguite a coccia per 15 minuti. Pudemu distribuzie cunfrute da a carna di muntagna cù una aranciu è un limonu nantu à capacità torrenta in u fornu, è poi l'arragghianu stampati.