Hippie subculture

Tutti i figlioli anu un periudu quandu pareanu acquisti novi acquisti, novi bisogni e novi modi di autore realizazione. In questu mumentu, i adolescenti ponnu unisce unu di i diversi partiti informali. Di sicuru, per parechji parenti hà fattu un grande scossa. Ma, ùn panice! Intendemu di cumprenderà l'idee è u significatu di una di sti cumpagnii.

Allora, i hippies

U muvimentu hippie apareceu in i Stati Uniti in i primi anni 60 in u XX sèculu. A sola parola hà a forma di l'aggittivu (chì qualessu) è hè traduciutu com'è "sapendu". Ancu chjamati "figlioli di fiori". I fiori di i hippie sò stati riuniti à i passaveri, sò stati inseriti in u cannelu di un arma di focu, elli eranu in u so capelli longi.

Di tutti i sottucultorii di i ghjovani pussibuli, i hippies sò i più pacìfichi. Appartennu, i hippies s'oposianu à l'usu di l'armi nucleari è di a lotta in Vietnam. Inoltre, i so averebbi include a prumuzione di a rivoluzione tellaria. Sò per un'amoru liberu, ma micca per u dissimulatore, cumu si puderete pensà, ma per i sentimenti. Unu di i primi hippies era u slogan "Fate l'amore, micca a guerra" - "Fate l'amore, micca a guerra"!

Cumu hè chì vive è ciò chì facenu i ghjesgi?

In l'apughjatu di stu muvimentu, i rilievule permanenti sò stati cambiamenti, nantu à busos brightly decorated, in quale «e casali nantu à roti» eranu arrangiati. Gathering big companies, hippies traveled.

Vogliu dittu dunque una tradizione chì u hippie avia in 1972, u nome di sta tradizione hè "Rainbow Gathering" - "The Rainbow Collection". In unu di i stati di i Stati Uniti, circa un milla ghjovani pugghieru una muntagna è, tenuti e mani, si firmò in silenziu durante una ora. I silence è meditation hippies vulevanu d'esse sicurità chì ci era a pace in terra. Dopu din l'azzione, i hippies accuminciaru a prisenza in u mondu, pridichendu l'idea: "Vita senza forza è in unità cù a Terra Madre".

In a Union Soviètica, ci era ancu stu muvimentu. Hè solu per a diferenza di a massa generale equalizate à u fenomenu di a psicosi massima. U primu «Rainbow» in Russia hè stata aduprata in u 1992. Dopu qualchissia, tutti i ghjuvani moderni anu supportatu sta tradizione. True, l'intaressu di u nostru "arcobalenu" hè menu.

Comu parechji movimenti di u ghjovanu, i hippies anu u so simbolicu - hè un "chitimpi" (u pede di u culomba in un cerculu). "Pacifik" simbolizza a ideoluggìa di u pacifismu. Ma à u presente mudificà stu simbulu hè cusì accaduttu chì pudete meetu in a forma di ogni tipu di riparati, nò solu per i hippies, ma ancu trà i ghjente ordinariu.

Ippocu da i ghjorni

Hè statu permessa di dividisce i hippies in "vie viechji" è "ghjovani". "Anziani" sò, per regula, i persone à l'età di 40 anni, chì ùn anu micca una famiglia, u travagliu permanente è u locu di residenza. "U ghjovanu" sò pupi modernu, cù i so mottoes i paraphrased è cuncetti. Ùn avemu più quì i valori è micca quellu comprende di questu cursu. Per assai ghjovani, l'stile di i bianchi hè solu una occasione di coperà i so brami di lasciviousness è una passione per a droga. Sfurtunatamente, ùn capinu micca i fundatorii di stu muvimentu, parlendu di u prugatu liberu è pura. Sì, in l'anni di a furmazione di questa subcultura, l'hippie eranu prediletti di drogi di lumica, ma invechja LSD hè statu permessu. Era utilizzatu ancu da i duttori, cridendu chì sottu a influenza di sta droga una persona pò capisce megliu in sè stessu è trattà cù i prublemi psicologichi.

Hè assai cambiatu. Per quessa, in regula, l'adulescenti, purtatu da a tendenza informale, sò sempre cunservatu ind'i attributi interessanti. Se avete chì u vostru zitellu hè unitu à questa freccia, da pudè parlà cun ellu in una manera amica. Dicimondinu di l'ideali è di l'urdinarii di veru hippies. Dientale chì i fundatorii di stu muvimentu era contru à aggressioni è negatività. Semu sicuru chì ellu ci intende.

E, finarmenti, per assicurà vi, dicemu chì i hippies sò una frontera transizionale di età per un zitellu. Qualchissia sarà punk, goth ou rapero, ma dinò alla và cun u tempu. Per parechji, questu resta un cuntestu piacevule. È solu unu in un centu adulescenti ùn sia micca quellu di u hobby.