«Ears» di pasticcini

Questa ricetta simpliciamente faciule, per qualchì motta, parechji ùn si ricorda. E questu hè stranu. Dopu tuttu, ùn ci hè più prublema di una manera più faciula cun cucina bresce savurita, aromaticu è, più impurtante, croccante. Tuttu ciò chì avete bisognu di una ricetta classica per "escatti" fugliale hè un pezzu di massa, un vetru di zuccheru è 30 minuti di tempu. Pruvate a cocilu in a sera dopu à u travagliu o da svegliate a famiglia di u sabbatu cù u listinu chef di bè caschi freschi. A to casa aghjunghje più di càtela.

«Ears» da bocca - ricetta

Sè vo site un fan di a pasta di cucina, è per categurichi contra u pruduttu cum'è acquistatu, per timore di l'additivu dannusu in a forma di oliu di palma o coccu, in seguita sta ricetta hè bella solu per voi. "Ears" di pasta di panna sò preparati assai faciule, è a pasta sughjera hè ghjunata prestu. In a ricetta più simplice per "eareddi" stante, solu u zuccaru si usa per spruighjarà, ma pudete aghjunghje vaniglia, canna, varii tipi di nuts, sesamo, pepite. Pudete imbulighjà parechji tippi di rilacciu - hè una materia di u vostru gustu è e preferenze.

Ingredients:

Preparazione

Perchè a pezza mestita a mantega fridda cù a farina, u salinu è l'acqua. Mettemu bè pochè, andate da culleghja nantu à a tavula per fà un rectangulu. Sprucià u pastellu cù u zuccheru è a vanira, è poi l'arriccà da e duie ends à u centru cù rotuli. Da a prova avemu chjude l'"orecchie" cù un spingitu di 1-1.5 cm, scrivate e cookies in a foglia di focu chjappi incù pergamine è fremenze durante 20 minuti in u fornu, pre-caliade à 180 °, finu à chì a nostra pasta hè cunsacuta. "Ears" di cunfitto spalle è sprinkle cù u zuccheru.

"Ears" di pasta di panna cu frutti

Oghje, pudete cumprà a pasticci di ready-made in ogni tenda. Cusì, nantu à a strada di casa, pudete corse à u supermecchieru, cumprà una emboscatura è in casa scurecia rapidamente "orecchie" di pasta di panna. U tempu passà moi pocu, è a famiglia serà cuntentu cù una tea-party amichevule cù bè fiscito. In casu di u pezzu di pani hè digià in u vostru congruieru è aspetta per a vostra ora, da prima avanti in u travagliu, mette in a fria, da quand'avanza ùn avete micca d'aspittà chì a pasta hè scumulata è pudete inizià immediatamente u prucessu di preparalli l'"aricchi" da pasta di pasta.

Ingredients:

Preparazione

A pasta finita hè scurciata, trasfurmate in una capanna in una carta di farina, sprinkle cù nucelli, cannella è zuccaru, andate dopu culpimentà e so fini à u mità in 2 rotuli. Pudete prima rinuvà cù un pappu rossu nantu à i casci, perch'elli anu presu pressu, ma ùn anu u mastru. A pasta hè struta in pezzi cù un spessu di circa à 1-1,5 cm, scrivate e biscuttini scarnate "orecchie" nantu à una cuperta di paninetta coperta cù carta di furna, è coccia in u fornu à 180 ° durante uns 15-20 minuti prima di scanzari. Pudete aghjunghje a grippa di a pappaglia à l'oliu, ma u pergaminu, prima, pruteghja i cookies da averzu, perchè u zuccheru pò sponda, è in segundu, hè assai più faciule di lavà una piccula stagione.

In modu, pudete preparà un sopra "orecchie" cum'è cù u zùccheru o poveru dolce, è cù erbe, furmagliu, furmagliu, pancetta, allu o pepino. Per fà questu, fate u rientallu in a platina di pasta è di plegà a "rizzuli". I Biscotti sò furnite u stessu 15-20 minuti, ma pudete ancu serve micca solu per tè, ma ancu per a sopa.