1 di aprile à a scola

Per fà divèrtanu di i maestri è i cumpagnie di classi - com'è regula, tali fun non hè benvenuta in l'scola. Ma ùn avè 1 aprile. In questu ghjornu, i dui maestri è i zitelli ùn sò micca aversu à cumu ghjucà l'altru è divèrnanu cù l'anima. Per quessa, sò ghjunti cù diversi belli è belli. Oghje, vi cunsigliarè cumu per sughjate una festa l'1 di aprile à a scola è fate stu ghjornu una stonda inolvidable, è l'umore hè fabuloso.

Cumu pudere di ballà u 1u d'aprile à a scola?

Per turnà belli ghjastiti in u ghjornu di a risata significa daverà u tributu à i tradizioni è avè un capu di emozioni pusitivi. Tuttavia, vi venerà chì i belli ghjorni à esse ghjente è innate, altrò ùn vulete risicà l'umore è l'attitudine no solamente cù i maestri, ma ancu cù i pari. Avemu vistu chì chjassi u 1u d'aprile seranu appruvati in a scola o à l'institutu.

  1. Sì l'accusatura cù un tablero di sapellu dissiccatu avete bè ripetitu volta, da vale a pena pensà à qualcosa più originale è imprevisu. Per esempiu, sarà piacevule per surprisa è amuse a classe tutta cun una "cassetta provocativa". L'essenza di l'accusatura hè chì a caccia di cartone chjaru senza un fundu hè fattu, si ponu annantu à u cabinet è parechji tulluli festivi (confetti, documenti è altri articuli non-pesce) sò chjene. In u boxu stessu hè scrittu una intricciante inscription. Chì serà a surprisa di l'studienti o più maestru di curiusità chì prumesse à ottene u bonu casu intrigante da u gabignore.
  2. Un manifestazione ecunomica pò succedisce si avete una lezioni d'educazione fisica annantu à quellu ghjornu. Invece chì i figlioli sarà purtatu da u ghjocu o rinunzata d'assicuranza, pudete passà in bigtoni in u spugliatoghju è ponte e fugliale ghjuvellu di lana di cuttuni o carta in u calcariu di u sopra. Hè curiosu di vede e ragazzi pruvate a desideranu à mette e so scarpi.
  3. Per diventerà un cumpagnu di classe è un maestru in u stessu tempu - sì, faciule. Cumprate in a magazzetta u listessu ghjurnale è ricivete in modu imperceptible. Allora un amicu sorprenderà quandu hè chjamatu à u prancu.
  4. L'altru broma ecceziunale, adattatu per un disegnu in l'eventu chì u maestru hè tuttu cumu cun u sensu di l'umuri. Eccu, avete da primu à a classa, è tutti i novi chì anu batte studenti di a classa dì chì u vostru schedariu hà cambiatu, perchè u maestru hè malatu, è u maestru stessu hè infurmatatu chì u schedariu hà postatu. Quandu ci hè un messu cumpletu - felicità à tutti u 1u d'aprile.

Cumu celebrà l'1 di aprile à a scola?

Dicenu ancu, chiecgiati - questu, sicuru, hè una cosa maravigliosa, ma di risicatu. Dopu tuttu, ci hè sempre u risicu di qualchissia per offend o corse in l'arraggiunamentu ghjustu di u maestru. Per esse avvishenu consegnevate chè un averebbe, hè megliu preparanu pè e vacanze à appaghjà. E più impurtanti, per coordinar u prugramma di divertimentu cù i prufessori. Cusì, per esempiu, invece di belli ghjocu in l'aprili, 1u in a scola, hè pussibule di passà un umore cun concorsi divertitivi, ghjoculi è escedizione. U script can include concorsi di scits musica, anecdote, unicu monologue. Pudete fà l'umore è a tematica, in u stilu di una famosa film, cum'è Harry Potter o u Signore di l'Anzi.

Di solitu nantu à "furia" in i scoli ci sò cuncorsi di ghjurnali umoristica di paravientu dedicatu à i raccolta è à e storii d'informazioni, à i belli più allegra, vita sculassine. In modu, assai spessu in i fugliali di notti di u muvimentu cobanu jorni di travagliu in u più impurtante scorchite, attentively noting funny features of teachers and classmates.

Un successu incridibile entre i studienti di i scoli è i duttori amuite di l'attività cum'è l'oghje è di l'utile. In regula, in i ghjoculi di KVN, dedicate à u ghjornu di risati, i figlioli è i maestri participanu.

Comu pudete vede, cuncorsi è belli l'1 di aprile à a scola pò esse assai diffirenti. Tuttavia, ùn ti scurdate chì, dete devenu solu u scusa di una festa per cambià i tabbili nantu à l'uffizii, ùn hai micca bisognu di risicà è rinambele u cambiamentu di u maestru in a "moriche di u male".