Echidna - mitulugia, cum'è l'equidna greca è biblica

Parechje persone anu da sente di sta criatura mitica. Un nomu hè assuciatu cù qualcosa di pettu è à spaventu. Ciò chì conta una criatura cum'è a mitulugia Echidna di a Grecia, è per quessa chì u mostru Echidna hè unu di a suggerimentu più populari di sapè.

Echidna in a mitulugia greca

In a mitulugia greca antica, a criatura mitica Echidna hè semi donna di donna. Ci era in terra è era figliola di Forkia è Keto. Tuttavia, ci hè infurmazioni nantu à u fattu chì era figliola di Styx è Perantha, o a figliola di u Phanet. Inoltre, era a sughjera è a mòglia di u Typhon, è ancu a mamma di u cane Orff è a Kerber di tri-capu. Pindar dici chì Echidna apparse da u corpu di a so mamma. A so comparazione di l'essenza hè ancu in Tibre, chì hà paragunatu cù u Gai di Caligula maliciosa.

Chiddu chi aspetta l'Echidna?

Doppu l'apparizione di una criatura chì a mitulugia echidna dice inequivocamente. Echidna hè semi casta in a forma di una donna cun una bella faccia. In u stessu cumpostu una bellezza è un caratteru feroce. Spessu, ella fù chjamata centu persunale è fù dettu qualcosa chì abducted travelers. Misteri diventate da chì Echidna hè statu uccisu:

Echidna è Hercules

Miti dicenu chì u grecu echidna da Hercules hà datu nascita à trè figlioli chì anu destinati à diventà l'ancestori di e tribù scythian. Scythian hè unu di tali figlioli, perchè hà sappiutu a rializà a voluntata di u so babbu è hà tatuu u so arcu è fusse u so cintura. Hè destinatu per addivintà u regnu di u regnu Scythian. Assai miti dicenu à u fattu chì l'echidna durmiu durmia fù uccisu da u giant centu occhi Argos. E ligami grechi antichi nantu à Echidna formanu a basa di legends medievali nantu à u monstruitu misticu chì eranu trà i più antichi.

L'Echidna bíblicu

Un tali cuncettu cum'è a generazione di echidna in a Bibbia pò esse truvata più di quattru volte. Trè volte citedne in l'Evangelu di Matteu è una volta in l'Evangelu di Luca. Sapemu chì a prima volta sta frasa hè aduprata da Ghjuvanni Battista in relazione cù i Farisei. Certi circherosi eranu sicura chì in i tempi scritti da l'evangelu sottu sta espressione, a ghjente hà acquistatu perchè dopu sughjiriti. A maiò parte di l'animali ùn pasce a so vie a pelle più d'una volta annu. In certi d'elle, sta pilute s'assumiglia à un individu mortu.

Ci hè una versione nantu à u fattu chì i poviri antichi assumigghiavanu chì in a realtà u cucciu si creceranu in a mamma è, eventualmente, hè natu. Cusì, pò esse assumutu chì a pelle quede da u mutazione hè una mamma morta, è a criatura emergente dopu chì a tela hè abbandunata hè a fede, u zitellu. Pò esse assumutu chì per l'omu anticu u cuncettu di "u pruduttu d'Echidna" hè nunda più di "suicidiu".

U mitu di Yeceda

Echidna in a mitulugia hè Titanida, nascita da unione di dui titani. Ùn avete solu un apparenza bella, ma era ancu assai pruduttenti. E duvocu chì l'Echidna mìticu ùn hè micca appare, l'animali anu accumpagnatu in ogni locu. In ogni casu, ci eranu chiddi chi francyly envied her. Frà questu - Hera. Quandu a dea dumandò à Argus per arrubarà e so putenzi màgechi, ma quandu hè vinutu à Echidna questa noite, hà cundottu in amore cù ella. Elu desiderò u so amatu hè in u celu trà i dii, ma allora a strada apiungate solu in a tarda. Argus hè ghjuntu à Echidna in a mattina, ma in questu tempu ùn hà pussutu vede a brilliancei di l'ùacchi per u sole, è si spiava.

Hera cuminciò à dumandassi à Zeus per impunità Echidna fora di u mondu vivu, perchè ella s'avezza di castigate Argus. In u risultatu, u principale di Diu urdinò u titan stessu à piglià Echidna à una caverna di muntagna è dragoi viventi. Quandu si svighjò, vide chì i so gammi si sò stati riturnati in a cuda di a serpente, è solu a so fàccia stava, cum'è prima bella. Allora una parte di u temu inspiratu, è l'altru, com'è prima, si manteneva bella.