Shoes - Spring 2015 tendini

In u 2015, a primavera è l'estate hè marcatu da una quantità numerosa di tendenzi di moda di calza, in quale hè faciule cunfortu. Hè bastatu d'analisà a tendenza di i scarpi pè a stagione primavera-estiu 2015, ma i critichi di a moda anu pigliatu issa cura. In a so opara, ci sò solu 10 tendenzi maiò chì meritanu assai. Arcuni di elli sò un'andatura di stagioni passati, cunfundendu i gustu di l'ammiratori, l'altri riferenu à novità piccante.

Quantu tendenzi caratterizanu u calzatu propiu in a stagione primavera-estiu 2015, avemu dicu in più dettu.

Calzature su misura . Se pensate currettamente di e cullizzioni di a stagione primavera-estiu 2015, hè obviu chì a moda per i scarpe incù vetratura torna. I mudelli di valdi di i scarpi, sandali è boots bianche anu avutu esse à l'ora per esse in l'epicentro di a industria bellezza. Disegnaturi di i case di moda Alexander McQueen , Chanel, Jason Wu è Altuzarra praticate e so fantasìmi nantu à u tema di colori brillanti, intricate tessuti è strutturi di sustegnu.

Scarpe cù sardi chjuche . I sandali è sandali senza tacchi sò cusì cunghjuntu chì hè impositu sottovalutà. I mudelli originali di a primavera-2015 si sò dinò stampati cù elementi metalliche, strisce, straps, pedichi, bandi elàstichi, cilesti, morsa, chì permette di creazione d'imagine da a antica di a ghjustizia Amazon.

Cunfrattera di vinu . Sì u vaghjimu di l'ultimi anni di diseggiani pruvucati cù a forma di u falu, in a primavera 2015 in a tendenza di sandali cù un sole tissutu. Di sicuru, un pudendu disputà a praticità di una wedge di vedere, ma ùn pare micca impressuali.

Chjama è brilla . Grazie à l'usu di materiale metalizatu, i prudutti di a donna di primavera da a primavera-stasgiu di u 2015 si ponu esse possibbili di sfondate da a folla. U brillanti nobile di l'argullueri è l'offeratori d'oru offri pè cambià i marroni è l'azure.

Tire straps . A decorazione di u mantellu di i femine cù stravagini stunate o paru, cù u praticà u funzione di u pezzu, hè utilizatu da i diseggiani ùn micca per a prima volta. Questi elementi aghju fattu i patiglii femminili eleganti, cusì ripetendu i tendini di e stagni di l'epichi passati sò pirdunati.

Calzature in u sportiu . In u centru di l'attici fashionisti ùn sò micca solu pratiche tennis è patticelli, ma ancu una novità di a staghjone - sandali è ballet di pisci cù soli massi currutti, decorati cù inserti cuntrastanti, costures, fittings metallichi.

Purtelettu . Stu elementu di scarpi hè tenutu in a tendenza per più di una stagione. Quasi tutti i corsi di sapori prisentate in i frames di u veranu primavera-stedinu 2015 comprende calzicht, stivali è stivali cù un taccu constante. Li mudelli originali eranu evidenti da Stella McCartney, Celine, Vivienne Westwood è Miu Miu.

Un giuvaniu sternatu . Ùn sò sicretu chì i scarpi cù i scarzii di punta hè statu longu u classic, ma sta staciuni i diseggiani ci dinu una nova vita, decorata cù arcu, stivelli, inserti di cuntrastu.

Calzature faciuti di pelle di rèttili . Luxuriu, noble, exquisite, caru - hè quella chì pudete discrisce din tendenza di sapori. A pelle di i rèttili grazia à una prucessu specifica sempre stà belli.

Brightness . A popularità di u schema di culore classico ùn hè micca detattatu di qualcosa, ma i disinighi non paganu menu attenzione à i scarpi in calellu pastellu tranquillo o culori intensivi spluttivi. In a tendenza, i scarpi è sandali di culuri gialli, scuriti, burgundi, verdi è azur.

Trà e tendenu pò ancu esse cunnisciuti altri stivali cù perforazioni, mudelli cù inserti in uni, u sole di una forma futurista.