Desertu di Danakil


U disertu Danakil si trova in a parti orientali di l'Africa, in u nord d' Etiopia . Hè cunsideratu unu di i posti più caliu è più impurtanti di u pianeta. In u so territoriu sò attraversu è di dormir vulcanoes , u lagu più bassu è più salatu nantu à a terra, a pappagghia lava di Erta Ale è i paisaghji di l'arcu di Dallall.

U disertu Danakil si trova in a parti orientali di l'Africa, in u nord d' Etiopia . Hè cunsideratu unu di i posti più caliu è più impurtanti di u pianeta. In u so territoriu sò attraversu è di dormir vulcanoes , u lagu più bassu è più salatu nantu à a terra, a pappagghia lava di Erta Ale è i paisaghji di l'arcu di Dallall. I dipositi à u salitu à 2 km, è di coralli assecati, chì spessu pò truvà quì, indicanu chì i tempi di sti loca eranu i fondu di l'oceani di u mondu.

Depressione Danakil

U locu più interessante in tuttu u desertu si trova in u nord, vicinu à a fruntiera cun Eritrea. U nivellu generale di a depressione hè -125 m, cù i vulcani Dalloll cù u summit -48 m, Erta Ale-613 m è u vulcanu più altu di u desertu di Ayala - 2145 m.

A diprissioni di Danakil hè cunzidiratu u postu più caliu di a Terra, siddu non cunzidira micca u massimu, ma a temperatura moderata. U massimu di l'arregistramentu hè + 63 ° С, u latinu hè +70 ° С, è a temperatura mediu per l'annu hè +34 ° С, chì hè un registru di u pianeta.

Da a foto di u citatinu Danakil in Etiopia, hè chjaru chì questu hè solu un locu infernu, induve vulcani attivi è longhi adjunenu i laghi sulphuri, è e nuvole vintuoso di gassu ghjira nantu à elli. Malgradu u risicu ovveru per a vita, oghje Danakil hè cunsideratu un locu di perigginia per i turisti estremi. E in l'era preistòrica, ghjudicendu à l'afari australopithecus truvatu quì, u cavallu era u locu di nativu di un omu anticu.

U vulcanu Dallall

Un vulcano unicu cù un altu pianu negativu di -48 m è un grandilore crater righjunghjendu un diametru di 1,5 km, attrae turistere cù a so aspettu. U lago in u cràcculu, circundatu da i picculi bassine, hè com'è un paisaghju aligre. L'acqua cun u cuntenutolu di u sulfuffu hè colore in tutti i caschi di verde, è u sal sulidu accumente in a forma di culonni di culore rossu, voscuru o culori rougesanu.

U vulcanu Dallol hè cunsideratu in dormente, l'ultima eruzzione gravata in u 1929, mentri a so attività ùn manca: ùn si furiau constantemente, a ghjucazione di sulfu e gasi tossii à a superficia, chì poison l'air circundante. Quandu visitava u cràter d'un vulcano, valuta solu chì a longa stonda in a varieghja di gasi hè assai periculosa.

Erta Ale

Questu hè l'ùnicu vulcano activo in u desertu, a so alte hè 613 m, l'ultima eruption hè in u 2014. In u cràcculu di u vulcanu Erta Al hè un lavu di lava di u stessu nomu, chì mai si congela. Trà i turisti estremi hè assai populari per ottene cusì vicinu à a lava foglia cum'è possibili per a fine di staff impressionant. Bursting and bursting from the depths of the lava constantly creates new failures, absorbs pieces of black earth, draws incredible patterns. Parechje teste di l'ochji pruvucanu chì pudete vede u lavu infinitu.

Extraction of salt in the desert of Danakil

In un territoriu inhospettivu, chì hè cunsideratu unu di i più severi in a Terra, ci hè 2 tribù. Questi sò Afar redditu è ​​biancu, chì sò sempre in guerra contru l'altru, chì face stallazione ancu più periculosa. Eppo u lotta per u drittu à prupietà un desertu solu, nantu à u territoriu di quale ci sò dipositi grandi di u sali. In i lochi induve lassà a superficia, l'estrazione hè fatta, u salitu hè struitu cù i chjucchi, chì sò da esse entri da i cammelli à i prugrammi in a cità più vicinu di Makele.

Cumu à u disertu di Danakil?

Hè impussìbule di ghjunghje à u desertu per ellu stessu: ùn ci hè micca cità, senza strade, senza mancu di assicurati. L'excursioni di sviluppu organizatu da Addis Ababa sò mandati à u desertu, chì include visitate tutti i siti emblemici di sta spaziu, urganizendu sighjate è pranzu nantu à a strada, ancu guardia armata è guida in lingua inglese.