Scuba in Zanzibar

Zanzibar hè un picculu archipelago, lavatu da l'acque di u Oceanu Indianu. Quasi di ogni uparu, l'isula hè circondata da u focu di coralli, per quessa, ùn hè micca surprisante chì u scubadiu hè una piacevule prediletti per i locali è i turisti. In tuttu l'annu, a temperatura di l'acqua hè di circa 27 ° C, è a visibilità sottu l'acqua hè quasi 30 m. Questa crea un clima ideali per sottu u scubibu è snorkeling.

Carattere di u scubibu lucale

Oghje, diving in Zanzibar hè cunzidiratu unu di i migliori in u mondu. L'archipelago hè circundatu di petites isuli - Pemba , mafia è Mnemba, chì piacenu a bellezza di u mondu sottudu è l'abbundanza naturali. Quì ci sò cundizzioni cundizioni per i scoddi di diversità di preparazione. Intracciuse à a prufundità, siate per andà in l'endale di coralli giardini. Quì ci hè u pesciu di mare, cum'è a tuna giganti, u manta è u pianu di u culleghju. U più rarissimu rapprisentanti di a fauna lucali hè u pezzu di leone è u pezzu di scorpioni. À pruponi di a spiaggia, pudete attruesi trapiche di piscicolante pezzu tropicale, piacevuli cù una varietà di forme, culori è toli.

Per quelli chì volenu pascà per a prima volta, i centri di u locu locu hè statu stabilitu in Zanzibar . E instructors experienced per l'aiutu per appruverisce i fundamenti di scuba in u sistema di educazione PADI. Dopu a cumplimazione di a furmazione, serà issuatu un certificatu chì dà u drittu di scappari no solamente in Zanzibar, ma in tutte e cità di Tanzania . U più grande centru per a furmazione di u diversu opera in a capitale di Zanzibar - Stone Town .

Piazze populari di scuba diving

Trà i scoddi lucali, a più populari hè l'isula di Mnemba. À una casucidda successu di e cirtemu quì hè pussibule cuncreti a barracuda, vahu è dorado. Certu, u piacè maiò hè di piacè cù i delfini, chì ùn importa micca di ghjucà à i bussichi è carriche cù impressioni inescuvale.

Ogni siti ugwalment popularu per u scogliu in Zanzibar include:

Per principianti hè megliu di sceglie Pange Reef, in quale a prufundità massima hè solu 14 m. L'aglse quì sò silenziosi è calmu, piacevuli cù una varietà d'arme di corallo è pezzi tropicali cum'è pezzu di pezzu è pezzu di pezzu. Suggerimenti in notte è notte, pudete corse in l'abitanti di l'omi indiano - patines, calamar è cravate.

Un locu di scuba diventata più bella in Zanzibar hè u Boribiu Reef, in quale serè assicuratu da i boni colti è i coralli in a forma di colonnelli. A prufundità di u ventu hè di circa 30 metri. L'abbitanti di l'acqui lucali è l'aligoste è i marbre bianchi.

Scava in Wattabomi, pudete explore l'aglientu di Zanzibar à una prufundità circa 20-40 metri. Quì si pò vede un muro di corale verticali, vicinu à quali ci sò chjassi è ragi di corallo.

Di particulare interesse à i turisti in speranza in Zanzibar, hè una nave britannica, affundata in 1902. Mittite à u fondu, diventa un tipu artighjanali. Malgradu u fattu chì 114 anni avè passatu da u colapuzzu, certi dettalji di a nave si manteneva toccu. Di sicuru, a maiò parte di questu hè sopra à i coralli è sirve com'è una casa per l'abitanti lucali - anguila moray è quarchi spezii di pisci.

Se vulete ammirazioni di i tarri di mare, po sicuttu andà in l'isula di Prisione. In questa parte di Zanzibar pare cundine cundizioni per u scubibu è u snorkeling. I tarritorii purtati da i Seychelles sò digià accustatu à i scanduli chì ùn anu micca pagatu.