Hummus, ricetta di ciciri

Hummus hè un pianu maravigghiusu in forma di una pasta diliziosa, a ricetta di u quale hè custituita da u cicùricu, è cusì vi diciaraghju cumu fà preparalli bè. In u nostru tempu, i cicùli o cum'è hè spessu chjamatu chidnut (chisuri di pavone), senza assai ricercà si pò cumprà in a tenda.

Una ricetta classica per i pupi giudai di ciciri in casa

Ingredients:

Preparazione

Doppu 14 ore guardi i cicioculi in acqua ne sciacca. Dopu, sguassate sanu à questu acqua è fatevi i ciciri di novu ne e potable. Piacà a pezza cù piume nantu à u pianu caleciutu di u pezzu è fate a coccia per almenu 2 ore in u moddu di focu. A decocuzione di ciciri, u primu colpu in una mugna, u restu hè spartu in una lavanda.

À u Tefuni calzoni pateanu pranzu i pezzi di sésamo è frigate nantu à caldu mediu finu à chì sintemu u so aromu delicatu. Allora immediatamenti sguassate di u calore è vintu à u bacinu. Avemu aspittatu à u sésamo per fréteau, è poverà u moltu à a farina. Fate quì literale 2-3 tablespoons d'oliu d'oliu è vittemu à l'omoogenità. Cusì, avemu preparatu una pasta chì chjamava tahini.

Li migliori di ciuffi turnu à u tahini, cumprà a mezzo una tazza di u caldo in u luglio è moltu tuttu in un licenzer à un state purée. Dopu avemu intruduciutu pimenti russu è nìuru è aghjunghje l'aromi hummus di zira, paprika, cilantro. Quì aghjunte quì, squeeze u zucchero di limonu limu, l'agliu chopped, sprinkle tuttu u mischju cù un pezzu di salinu è scurau tutto di tuttu.

Hummus, ricetta, di ciciri di conserve

Ingredients:

Preparazione

Pudemu i ciciri di u canneddu in un colatore, per derroche di u salto chì ùn hè micca necessariu per noi. Allora a muvemu in un inseme profundo è pressu per a ghjente pressu di l'allevu. Intraducà prestu (acquista) o cogliu personalmente tahini, u zucchero struitu da u limonu, l'oliu d'oliu è l'acqua prighera. Aggiunza ziruy, oregano è cilantro cun pappagallo. E ora avemu pigliu u blender è intruparà i ingredienti, chì avemu cumbinatu cun un statu di patati purcangue più densi. Se necessariu, pudete aghjunghje l'acqua.