Zuccaratu di Ravanu - bona è mala

In Russia, u ravanu fù assai apprezzatu per u so gustu persu pocu spiciale, oghje ùn hè micca u pruduttu più famusu, ancu s'ellu porta riesce di salute significativamente. I razzi sò generalmente cunsumati da e velli stati, ma u zuccherinu rossu hè u qualità terapeuticu più preziosu.

Beneficu è dannu di u ghjacciu di ravane

Benefizi di u zùccheru:

  1. Visibili facilita a condicioni di u pacictu cù un friddu, accumpagnata da una forti forte.
  2. Hè assai efficaisu in casu di urolitisiis, hè cunsigliatu ancu di fà succorsu si i vigurici sò truvati.
  3. Havi propieture anti-inflamatorias è di cicatrise. Dunque, cù ferite, l'abscesses, eczema di a pelle, ultracicelli, lotioni di u zùccheru di ravane sò excellii.
  4. Havi un forti cholagogu forte.
  5. Prumove a rimorca di u prucessu infjammatori di a nasofaringe è l'ochji.

U rabidu contraindicatu:

Benefiċċji di u succu ragiu rossi

U rabanellu biancu hè cunsideratu d'esse a razza più amara di questa famiglia, ma in a so "parenti" hè in u primu postu in termine di qualità medicinali. U zucchju di ratuvulu nativu hè un beatu assai "causticu", per questu quì hè dispunibule per aduprà cù u meli è micca più di trè zuppi di ghjornu.

Sta zitellu hè utilmente per:

U ghjocu nìuru hè contraindicatu in e persone cù una ulcerosa stomacu o ulcera duodenale, chì suffrevanu di pancreatitis , gastritis, angina pectoris è e persone chì anu avutu un attache cardore. Categoricamente micca permessa di utilizà questu rimedià per e donne incinta.