Mandragora - miti è leggende nantu à una criatura magica

Per parechji seculi di usu di a medicina è di a magia, a mandragra hà diventata cum'è cume in leggerie è secreti chì assai persone analizonu a so propria esistenza per esse una ficzioni è un mitu. In ogni casu, sta pianta esistivu in veramente, ma crede solu in certe regioni - in Asia Cintrali, in i piaghje di l'Himalaia è in a costa di u Mari Mediterraneu. Truvate questa pona in natura hè difficiule, perchè refiere à a relic (antica) è a spezie in viulinu.

Chì ghjè mandrake?

Mandragora hè una pianta herbáceana di a famiglia Solanaceae. A verba mandragna, cù quale u più numeru di legends medievali è riti magichi sò assuciati, hè cunsideratu cum'è u Mediterraniu. I fiori di tutti i tipi di mandraghe sò u gustu intoxicante dolci, ricordati di u prufumatu dolce di una rosula o di i gessi. U più raru di tutti l'animali hè u Turkmenu. In natura, ci sò 6 tipi di mandrages:

Chì manca a mandragra?

Mandragora - una pianta rara è di prima visione inconspicuous. Partita di terra, - grano ovali, cullucati in una bedda rosette, u grandu di u quale, secondu l'spezia, pò alcuni mediu è un metru di durata. I Mandcarelli di Mandarina ùn ponu un làscanu, viole è bleu. I frutti di a pianta in forma s'assumiganu mancu di u lussu aranciu.

A basa di a mandragra hè assai notevuli. In forma, s'assumiglia una figura umana. Magi distinguish entre i radichi di e donne è l'omi. In ocasu, i radichi s'assumiganu à una criatura di una strana stranera o ghjuvendu, u mandragrà-animali hè pocu. Fora, hè coperto cù una cortezza bianca, in ellu hè biancu. U dimenisuni di a radica depènza da u tipu è età di a pianta. A durata durata di a radicali hè di 60 cm, a strata grande - à 2 metri.

Mandragora - proprietà magichi

Mandradu da i tempi antichi fu usata com'è una medicina è un risultu màgicu. Tutte e parte di a pianta hè poisonu per l'altu cuntenutu di toxini è alcaloidi sicotropichi, perchè a dosa curretta hè assai impurtante. Magichi è sorcerers anu crede chì a mandragra hè una criatura mitica, un spiritu demonicu chì pussedi a capacità d'accumulari l'energia astrali. In a Grezia antica, sta pianta hè stata cunsiderata un simbulu di a dea di a Chiesa, a patrona di i maghi.

A razziali di i mandragni sorcerers aduprati in rituali di magia negra com'è una mucca. A razzi simbolizzava una certa persona. Hè cresce chì, se u perforà cù agulla, pudete causà malatie è ancu morte. A so cumpusizioni cumporta e sustanzi chì anu influenza nictotica è psicotròpica, quandu anu duvorsu, causanu alluzionazioni , stupore è ancu morte. Finu à ognunu maggiani crede chì i talismani è amuletini cù mandragna aiutanu:

Mandragora - Miti e Legendas

In ogni cità cù una pianta di mandraghera, ci hè una legenda. Hè statu univirsivu crede chì, si cavu fora di a terra, emetti un chjosu insupportable chjude. Quellu chì hà sfurmacciatu avè pussutu cunniscenza magica è capacità, altri era amminazzatu cù una prima morte. In Allemagne, ci hè ancu una opinione chì i maghi potenti pudete resuscitaru a ràdica di u mandragra, chì creanu da ellu un segnu ubbitanu.

In l'Arabia antica, crèdenu chì a mandragra brillava nudi di notte scuri. Perchè era chjamatu "a candela di u diavulu". In Auropa, i maghi in a pompi cun infusione di u ghjacciu o mandragnu in u Halloween . Cù l'aiutu di sta strumentu, i bruciati puderanu vola in broomsticks à a notte. Ci hè una legenda nantu à a bella donna Mandragora era in burruva è si trasforma in una pianta.

Mandragora in a Bibbia

Hè cresce chì a mandragra hè un simbulu d'amore di magia negra. In l'Anticu Testamentu (U primu libru di Mosè, Genesi) ci hè una storia chì Ghjacobbu avia duie donne-i so omi. Unu di Lea, avia quattru figlioli è a second Rachel era senza figli. Mandrake apples aiutau à Rachel per incunificà à Ghjacobbu è cuncepisce u so quintu figliu. "Nasciutu u quintu figliu di Ghjacobbu, un altupianu per mandraghji. {Gen. 30: 14-18.} "Mandragora hè citatitu in i canzoni di l'amore di u Re Salomon cum'è un incensu di tentazione.