Mentri di u manifestu americanu "A Voice" Adam Levin è Miley Cyrus amminca à sfaviglie a 11esta stagione di u prugettu

I relazioni trà i sturi tuturi di u schernu americanu anu aghjunatu u puntu in quandu i pruduttori anu da riviseghjà i termini di u cuntrattu è piglià una decisione difficili di finiscinu u cuntrattu. Miley Cyrus, anche i so dati vuvili è a fama, hà un caratteru eccricenti chì francu pruvucalla insatisfacziona da parte di i participanti. Adam Levin, u solista di u gruppu "Maroon 5", l'unicu chì opa contru à a prisenza di u cantante in u prugettu è in una entrevista cunfessi:

Hè bè, ùn mi piace dislike per questa persona. Se pensa ch'ella pò esse cumporte cum'è ella nantu à u settore, hè da una incertidda mistade, ùn pensa à soportà!

L'istaghjone d'oghje 11 stampa "Voice" sottu a minaccia di fallimentu!

Musicisti si disputaru constantemente à l'aria. Adam crede chì ellu hà tuttu u drittu per dari cunsiglii à Miley, perchè in u rolu di mentor, ùn hè micca a prima volta, a diferenza di ella. U cantante permette per esse a manifestazione attiva à i participanti chì anu vultatu à u casteddu è hè spessu predeterminato. Insiders reported:

A situazione ùn hè micca piacevule, a probabilidade di peregryzut gattive di l'altri, hè assai alta! Adam franchemente ignora o accede in un cunflittu apertu. Miley hà principiatu stupidu, l'hà interruzeghjatu ogni ora, finu à piglià u pianu, diventerò cun risicata. I colaggiati si scantanu di a so arrogance è a natura insuportabile.

L'altri tuturi di u rolu sigremente supportanu Adam. Blake Shelton è Alisha Kiz spetta discontentu nantu à u cumpurtamentu di u cantatore, ma in privati, evitendu un scandalu francu è publicità. Frà tra i participanti di u prugettu riri:

I pruduttori di u prughjettu hà fattu una cosa stuposa quandu signau un cuntrattu cù Cyrus è per a 13e stagione. Adamu faciu chjaru chì ùn avissi micca participà à u spettazione si Miley era quì, è era cusì!
Leghje ancu

A data, ci hè rumore chì cambiani l'abbozzu sò pussibule entre i membri di u furmellu. Blake Shelton in una di l'intervista hà parlatu di u desideriu di rimettivu l'attività di cuncerta. Cumpressà a so pròpia carriera cù u prughjettu è pruducia i participanti di i manifesti, hè definitu di difficultà per ellu. In u so locu sò digià cercatu un novu mentor, mentri questu hè un "cavallu fossu" per tutti l'amatori di The Voice ("Voice"). Hè cunnisciutu chì u ritornu di Girgenti Stefani, chì piace à Adam Levin. Ci hè una maraviglia di u rapportu trà i musichi è, forsi, ella pò purtà a pace à u spettaculu. Cridemu chì i guarani di u manifestu americanu "A Voice" Adam Levin è Miley Cyrus ùn saria micca pussibule di sfracerà u sparizzioni di u spettaculu è "mantene a manu".