Comu si ferite una trenza francese?

Per parechji anni, i capelli ùn sò micca stati fora di a moda nantu à a basa di a trena francese, chì hè ancu chjamata "spike" o "drago". Questa braid looks beautiful about the hair of any length, and all kinds of weaving allow you to create different images.

Trena francese cù pelle corto

I sidici di capelli curtichi addattiti "spicelet", ferita micca micca stretta. Idealmentu in questu casu, pare à una sputica tradiziunale francese - "cascata" o "cascata". Eppucate in diagonali o in tutta a so testa, in norma da dirittu à left.

A manu dritta di a testa, un grande filu hè spartutu, divisu in trè chjucchi è cumincià à tena di "spicchitti", cum'è seulden above.

A diferenza si trova in u fattu chì i capelli hè stata prisuta à u sinistru è à a diritta, ma da sottu (da a parti occipital) è di sopra (da a parti parietale), è a catina più lenta scorri cada ora senza participà in più di tissuti. Puderanu in modu liberu, sti cateni formanu l'effettu di "cascata". Inoltre, ponu esse assemblati in un bun nantu à a parte è decorata cù una hairpin.

Ciò beddu belli nantu à i capelli di una durata è u tradiziunale "spicelet", stirati in diagonali.

Ebrei francesi per i capelli mediani

U patrone di u capu di mediu largu sarà imbuffulatu cù una trena francese trenzata da u fondu. Stu hairstyle hè stata fatta secondu u schema tradiziunale, solu a testa hè inclinata è l'arghjintini pruveni da a parti occipital. Quandu si righinu u cima di e so cuttidera, elliate a braid ordinariu da i so capelli liberi è l'arraggiulinu. Inoltre, da i capeddi in capidera, pudete torce un fasciu eleganti è diprezzà cù un clip per voi.

I rigali cù i capelli rari chjode u "catu di u ghjornu" aiutanu à a braid francese spuntata. Ella trains à u sistemu spuntanu da u ciminu à u fondu, è u pilu soltu hè intramplutu in a so spina di a testa è presa cun una bracera.

U capeddu di tulume mediu sarà diprezzu u pecchè è cun una vanda voltezza breveste francese.

Ebrei francesi per capelli longi

À longu ricci, u braided inverto francese antichapu s'assumiglia. Hè ancu chjamatu Dutchu, è a peculiarità di un tali tissu è chì i filamenti latini ùn sò micca superimposti nantu à u filu cintrali, ma sò posti sottu. Comu u risultatu, ùn avete micca "spoglielti", ammucciatu in ellu, ma cum'è superati stampate nantu à a testa di a tela. Per dà u voluminu, i filamenti deve esse ligeramenti estensi.

Cumu faci un trenu francese?

A tecnica di a tissuti di u "spicelet" tradiziunale hè u listessu, senza livellu di u stilu di i capelli. À a preparazione di u stadiu, u capeddu hà bisognu à curate bè. Priggiuri impurtanti deve esse sprinkled cun vernici pocu o untuatu cun un gel.

  1. Una catena larga hè siparata da a zona di creazione capidurosa. Ci hè più di ghjuvatu - a più larga è più voluminosa chì a ferita tornarà. Se vulete trenu un spicelet fino, a fila hè petite.
  2. U capellu scrittu hè divisu in trè lochi equitazioni. Tutti i fileri sussegwenti deve esse di u stessu grigottu, altri chì a trenu sarà struitu. Strands intricate cù l'altri cum'è cù a creazione di a pigtail più cumuni: a diritta hè ghjittata nantu à u centru, è a cima hè ghjucatu nantu à a manca.
  3. Senza a manu di e mane di u luglio è u cinturione cù a manu per ùn avè cascatu micca, piglià un novu unu da u dirittu righttu è u ligame à a strada ghjusta di u pigtail principale.
  4. U filu di corpu grossu resultanti hè tatuuratu cù a parti mediana di a basa, chì intervenenu in listessa manera chì quandu crea una curdula regula.
  5. Tutti e trè filamenti sò prescelti cù a manu diritta.
  6. A manu manu selezziunate una nova fila in u latu.
  7. U filu novu dispunibule hè cunnessu cù a manca più vicinata è hè chjucu nantu à a parti mediana di u trenu principale.
  8. I ripetuti mettennusi simmètricamenti, righjunghjendu u fini di a zona di crescita di u capeddu. U capeddu liberu hè un pruduttu in un trenu regularmente.

Da u listessu schegnu, pudete fà dùie braccia francese - questu quatru hè particularmente eleganti chì cercanu à i zitelli.