Tableta di piantini

U culti di i pianti hè incruciate, ma quandu hè cultivatu in pezzi di peat spezia pè e piantini, u moltu hè assai menu è l'travagliu hè divertitu. Ùn àbbia paura di cambià à un novu modu di crescente di piantini, perchè elle di risultati megliu da i castagni ordinali cù a terra.

Cume sò tablite per e piantini?

Sti prugghi sò studienti per sdegnate ogni tipu di materiale di a sementa, ancu ligne è fiori. A tableta hà un diametru di 5-6 cm è una altezza di circa 0.8 mm in forma seca. Quandu si moet, credeva parechji volte più altri è diventerete in un containeru individuu per una sola planta.

A vantaghja di e pasticci di piantini hè chì ùn ci hè bisognu di coltule, per quistite di a sterilità è di a qualità. Dopu tuttu, ùn sò micca stati mutanni in i pillettes, cum'è in u boscu o ancu u sustratu.

Ci sò comprimi per e piantini di cascarella di turfà o coccu, chì hè identica in i so proprietà nutrizionale. Inoltre, un stimulante di creazione hè stata aghjuntu à a tavuletta, chì avè influiu in a pianta, finu à chì hè sviluppatu da a sumente.

Cume a pianta in pezziuli di turbe?

I prudutti di simenta in una tablet di turf hè assai simplice. Hè necessariu per preparà e cuntenenu in quale i pepite cù e piantini seranu postu. Quessi sò dispunibuli cunti di ghjurnatoghja cun calefazione elettrica, casu ordinariu per e piantini o cuntenenti di plastica trasparenti da pasticceria.

I pilloli sò alleati è spedinu per 10-15 minuti cù l'acqua cale, dopu chì l'eseguitu hè sguassatu. Duranti stu tempu, i prugne per piantini crescenu di grandezza è sò pronti per a simminzioni. Ùn impuse le pillette vicinu à l'altri, cum'è e chjuchevuli grandi pò cunglite cù e razzii è durante u trasplante u sistema di a radicali seranu ferite.

A tableta deve esse trova top - havi avè una petite bocca. In questu, è piace a pustera, addistrùtta una picca o cogliu cù a terra di torba. Se ci sò semi coperto cun un intornu cuncevule, averia pussutu sensu à impiccà quelli d'oghji in acqua per un picculu sparitu prima di cultivà.

Tutte e zoni sò piantati in un pruduttu bagnu è aspittà d'a so ora per turnà in picculi fogghi verdi. Per accellerà u prucessu, i cuntenenu sò cuparti cun una tapa è ponu annantu à un solidu di a finestra cusì, vicinu à u sole, è in i ghjorni nuvole ghjornu sò illuminati cù un phytolamp. A tapita si deve esse eliminata un ghjornu per a ventilazione è endurance di i pianti ghjovani.

Cumu u piddu di turfizza di turfizza con piantini?

Per ciò chì i frutelli cresci vuluntari, anu bisognu di l'acqua di vita. Comu in u cultivatu tradiziunale di e piante, esse dumandassi acqua nìurta constantemente à a temperatura di l'ambienti per a irrigazione. Ci si deve esse realizatu circa ogni 4-6 ghjorni, secondu di e cundizioni climatichi circundante. Ma in nisun locu, i pillettes ùn hanu micca asciuggerà - questu hè preghjudiziu à i pianti.

L'acqua ùn hè realizatu micca à a cima di i pillettes, ma in una bande, è in porghjechi. Ùn permettenu micca l'acqua chì ferma in u cuntinuu è micca assorbutu - ponu esse danni di funziali in i pianti. S'ellu si succede, quessa l'acqua hè stata accatata cù servitù.

Quandu si mette in transplantate e piante da pidali di turba?

U vantaghju più impurtanti di e pasticci di e piantini hè chì ùn ci hè bisognu di pezzi . Hè per esempiu, u sistema radicali ùn hè micca lasciatu è i pianti sò sani è si sviluppa dinò dopu u trasplante.

Quandu hè u tempu di abbandunà u fassi di a finestra, è ghjè in maghju-ghjugnu, chì i pillettes facenu suluzioni in u giardinu, pianta cun gentile cù una pianta è spedinu cù a terra. A terra deve esse humedda, bien spilled. Aduprate di venderà a tavola in a terra, hè cunsigliu di cutà e pasticcii chì tenenu a sacchita per ùn intervene micca cù u sviluppu di u sistema radicali in terra aperta.