Salvia - crescente

A bellezza di a salvia, chì spessu pò esse truvata in fiori è fiori , hè u rapprisentante di a famiglia di u bordu. Un caratteristiche caratteristicu di sta perenne hè u zuccaru tetraèdricu è i fiori tubulari biaddi, chì sò furmati nantu à i punti di i rivolti. A salvia perenne hè bona perchè a so splendore aggradisce l'ochju da u ghjugnu à i primi ghjàlli. Inflorescenzi pò esse stampati in tutti i sfumaturi di rosso, rosa, viole è biancu. In altru, a pianta possa alcuni di 25 à 80 centimetri. Dopu à u ciculu di u fiori, i caseddi chjuchi sò furmati nantu à e cime di i filamenti, in quale e piatti picculi foglie. Hè cunnisciutu circa nove centu centetri di salvia, ma in i corsi in muntagna sò crescenu principale una tipu di "Sage brillanti". A strada, spezie chì crescenu in u salvaje, chjamatu saviu è cultivatu - salvia. Salvia cresce in u mondu, solu à l'Australia. A pianta prefiere i spazii chjucchi, foglie foglie foglie, erani, piani è prati.

Eppuru s'impatruniscenu à a perenne, i ghjardinati praticate u cultivatu di a salvia com'è annuali. Cume è quandu, per sia salvia, per cresce i piantini forti piantà nantu à u situ? Questa serà scritta in stu articulu.

Regoli per e crescente di e piante

Allora, cuminciamu cù a simboli di a salvia per e piantini, si pensa à cultivà i fiori da e zitelli. In cunsiderà u fattu chì solu 75-80 ghjorni dopu a simmu, a salvia hè capaci di dari i primi fiori, hè necessariu di cura di e piante di sembra più tardi à a fini di ferraghju.

Pudete cultivà e crescenu di salvia in una casula grande, è ancu in cafè. Prima, una strata fina di argilla ampliata hè stallatu nantu à u fondu di u cuntinuu, è a cima hè cuparta cun una mezana chjaru chjucu, chì ùn hà micca righjunghjendu à a cima di i ciumi 2-3 cm. Allora u sughjettu hè bellu indiziatu è saldatu da a notte, copri cù una filmu o vetru. E induve, in fattu, i pianti, dumandate. Sò solu seranu necessariu u ghjornu dopu. I sementi di sta pianta sò chjucchi, perchè i ghjurnitori ricumandenu tràge è cun u rinu ordinariu. Questa manipulazione simplificà a sementa è assicurà a distribuzione ancu di u materiale di a sementa nantu à a superficia di a tarra. Nisuna depressioni è i buchi ùn sò precisamente. Sempri à a simplicità a simone nantu à a superficia, è poi chjaltà cù un lattice di 1-2 mm di sustrato. S'hè da sprinkle cù l'acqua è cun cartace cù vetru. À a temperatura di +20 a +25 gradi, una umita ottima è in un locu luminosu, i pianti sò sentenu maravigliu. Evite a regola excessiva! U umdumimu - una minaccia di danni à i pianti cù una perna negra.

Quandu a seconda aprile faciule, pudete svià l'impresa di i mulesti in cuntinenti spartuti. Utilizà u stessu terre. Dopu l'apparizione di u terzu paru di fogli, hè bisognu di pellesi. Questu hà assicuratu a densità di a massa verde.

Trasplante à terra aperta

Comu pudete vede, santevuli di sardi è cura di i rossi di sali uncomplicated. À a fine di aprili, quandu ùn sò micca più ghjornu di notte, ponu esse trasluze à un ciuri di fiore. U postu per u piantaghju deve esse elettu solidu è cun terrenu fertili, chì pò esse fertilizatu da l'humus. I pianti di mudie sò à a distanza di 20 à 30 centimetri di l'altru.

A salvezza è cura maiò di e perennità hè a scarpenza puntuale di u ciuperatu da e bramosu , a regula moderata regular è a fertilizzazione pericinali cun fertilizzanti minerali.

Dopu avè postu salvia nantu à u vostru situ, ùn avete micca disprezzà. Sta pianta hè stata grande cum'è un solitario è cum'è cumpusizioni di gruppu.