Alimentatore da una buttiglia plastica

A longa tradizione di fà avè alimentaire d'avè per l'invernu ùn perdenu a so rilevanza, ma i manichi sò significativamente modernizati. Se prima pudete vede parechje case di case in l'arburu, oghje pudete avè vistu u sizzioni fattu di buttigli di plastica. U mumentu hè sempre in manu, è chì l'alimentarii da e botelli cù i so propri mani ùn sò micca difficili. Ccà parechji varianti interessanti.

Alimentatore da una buttiglia è e spese

  1. Per fà un alfabbetu simplici è originali da una buttiglia plastica, deve una buttiglia di 0,5 a 2 litri, duie culluccias di lignu è cù schietta è un cutiddanti.
  2. Cut buchi in l'buttiglia in tale manera chì i cucuzzeli sò situati à un spalle cusì, ma micca cascà. Hè megliu cumincià cù a faccenda di tutti i marchi è da puderà chjappà, perchè forti piazzori o toti in locu impastatu trasmessi innecesariamente parechji granuli.
  3. Inseritu culletelli, allughjà nantu à una parte longa roosts per l'uccelli, in l'altra "capacità", in u quale l'alimentu sarà spressu.
  4. Dopu adurdau, pudete torce l'ottima, attaccà una corda à l'buttiglia, pèndite nantu à l'arbre, è aspite à i visitori alcinati per fà un trattatu.

Alimentatore da una buttiglia è un platu plasticu

  1. Un altru alimentatore da una buttiglia plastica hè bisognu di a so fabricazione, in più di l'buttiglia, una tappa di plastica da ogni cuntinuu o platu plasticu. Ghjè quì chì l'alimentariu serà prestu. Prima facemu per un pezzu in un pianu cun un diametre uguali à u diamitru di u collu di l'buttiglia.
  2. À a cima di l'buttiglia, ci vulevi uni pochi fiorite per u ferru di soldati, quandu pudemu turnà a buttiglia, i pezze si spremu per elli.
  3. In u centru di u fondu di l'buttiglia, fate un bughjettu, per mezu di quale passanu u filatu. Dintra u buttigliu facemu un nuddu per guardà u filatu, da l'esternu avemu l'attrazzu di u filatu in un cicitu, per quale arrassu u alimentariu à l'arbre.
  4. Emu putu u cuntinuu di plastica in u collu di l'buttiglia, in u cuntinuu stessu sè sapi dorme l'alimentu è pudemu torce a tapa.
  5. Assicuratevi chì a fossa di plastica si ferma, chì i pruduttori faciani passi à l'aghume, è penzendi l'alimentaire d'avè da a buttiglia in a strada.

Alimentatore da l'buttiglia di cinque litru

  1. Avà cunsiderà cumu fà un alimentatore da una buttiglia grande, o invece da dui buttigli. Un alimentatore da una buttiglia 5L pò esse un disignu automaticu in quale un vaso hè cumpostu di u cuntenutu di l'altru mentre hè liberatu. Allora, per u travagliu ci hè bisognu d'una buttiglia di cinque litre è di dui litri, un cuteddu è una cinta adhesiva.
  2. Prima, aghjustemu u collu di l'buttiglia più grande. U burghju duverà un diàmetru per chì u seconda buttiglia hè colpi in questu. Se ùn pudete avè capitu cumu quantu avete bisognu à taglià a cima di una buttiglia grande, hè megliu per gradualmentà ottene u risurtu urientatu ca chjappu di cutà nant'à u più necessariu. In l'embiu di quattru litri facemu vignaghime per cui poi l'acelli pianu nutari.
  3. Quandu u pirtusone è i finestri sò pronti, cutà u fondu di una buttiglia di dui litri, rinfriscà a tapa da elli è bassu u collu in cinque litri. Hè desideratu chì l'ampiglia vene in bonu.
  4. Sì ùn era micca pussibule di calculà correlatu è u burghu spiccau più maiò di quantu deve esse, l'errore pò esse riaccendatu. In una buttiglia di dui litri, facemu noi "jags" per ùn avè micca impeditu passà.
  5. Ognemu l'arrangementu di e parti in tale manera chì u collu di l'buttiglia più chjucu hè dilicatu in un centimetru da u fondu di l'buttiglia maiò.
  6. In una buttiglia di dui litri, emu dormitu alimenta d'alimentari per l'ucculazioni è si firmò ferma nantu à u scoccatale, perchè l'umidità ùn entri micca. Un tali designu hè improbabile di impiccà nantu à una corda o un ganciu, hè più faciule per aghjettallu à un ramu o un troncu d'arvulu cun una cinta adhesiva.

Inoltre per i pani puderebbe prudutte immubiliare.