Cumu fà una bomba stampata?

In i tempi Sovati Sovrani, quandu i figlioli ùn anu micca alcumi, smartphones è set-top boxes, era necessariu di divèrntu cù ciò chì era à manu. I picciutti di ghjuvelli di carta, i caratteri, farfalle , avioni , navi. Ma u prublemu di u paparu origami di quelli tempi era, induve u bombò di l'acqua, chì puderanu marchjà in l'altri o diventini di i pari.

Propostu à rimettimu a popularità di u ghjocu simplice di zitelli è insegni à i nostri zitelli per fà i so propii bombi di carta.

Cumu fà una bumbia d'origami da u papiu?

Se ùn avete micca ricurdatu di cumu doblegà una bomba da un carta, fighjenu u diagramu è revuzione i ricordi. Sì avete dettu oghji in a vostra zitiddina, e poi li mani si stanu scurdate di quandu induve inchjarà è doblegate.

Per spiegà à u zitellu tali scopu, in principiu, ùn serà micca difficiule. Pigliate una carta bianca ordinale di carta, tagliate un quadratu da ellu è dùdinu à mezzu.

Dopu - aghjunghjela à mezu novu altra volta.

U passu prossimu hè di caccià a cima di a strata di carta, a aperta è a machja.

Questu hè cusì una figura. Turnaremu più.

L'aghjustà à u "vallée".

Inoltre, aperti è sfattate l'altra parte di a pratica.

Avemu a forma basica, chjamata "triangulu doppia".

Turnemu dui albitri di una sola carta di carta.

Fasce i trianguli in meza, è piacè à risolse.

Cogliate e corniche di i trianguli biancani è u triangulu ghjusta à u centru.

"Valle" scambià e dui ringii superiore.

Scudemu i trianguli in i borse.

Ripetemu tutte e robba manipulazioni à l'altru cantu di a piezzu.

Hè da "inchjar" a nostra bomba, finu à ch'ella hè revelatu.

Dopu questu, u paparu di origami da una bomba hè pronta.

Pensemu chì dopu una classa maestrata passata per u passu, nè tù, nè u so zitellu ùn avè qualchissia più nantu à cumu fà una bomba fora di carta.

A applicazione in pràtica

Solu solu di purtà l'acqua è l'utilizate per u so destinazione. L'acqua in a bomba si sponde in u burghju centrale direttamente da u grigiu. Immediatamente dopu à riimplari, avemu u ghjinochje in u "inimitatu". S'è persone è ùn l'accumparanu bellu, u papetu s'immagghiava è a bomba perdera a so forma. Allora, fate a bomba prima di u ghjornu.

Per continuà a "guerra" non-stop, preparanu varias bombi di carta in anticipu in modu chì si ponu esse cumpletu. Questi ghjoculi sò assai utili è appruvati in u celu apertu in questa stagione.

I parechji riceranu in parte più spessu chì i so zitelli sò sedentarii, sughjettu durante longa pezza prima di i "gadgets" digitali. Allora un ghjocu mobiliu cù e bombe, hè una grande idea per strughjera i figlioli. Cridite à mè, cumu averebbe tali ghjoculi simpaticamenti in a guerra, anche u fattu chì anu vistutu in i tabbili assai megliu gràficu è adattamenti per a "guerra".

Memorie da a zitiddina

Pudete prucessu questi bombe ùn solu duranti u ghjocu. M'arricordu chì i zitelli avianu piace un pocu di vandalismu è i ciacioni da a finestra è di u balcone di a casa per passendu è u passageru cuncessantile. È hè bonu, seppu questu tempu era cale è sole.

Di sicuru, pudete simplificà solu l'acqua cun una bola inflatable reguladora di gomma o un saccu di carta per i listessi capi. Ma! Prima, in l'usciu suviu, questi prudutti sò in brevi offerta. Siconda, u stessu prucessu di fà una borsa di borsa era cusì spirale chì ùn pareva micca cusì qualcosa o displicitu. Tutti i picciotti senza esvenzioni sapi comu torci stu miraculu di documentu in dui cori.

Esperemu chì a ghjovanu ghjente generazione still conserva l'excitazione per un divertimentu divertente è ghjunghjenu apprezzà l'arti d'origami da i so dadi è i mariti, usando l'esempiu di e bombardi di acqua.