Old Town (Berna)


In ogni cità, ùn importa di quì hè, hè sempre un locu induve all began. Questu hè u "coru" di a cità, a so "anima", o, cum'è in casu di Berna , a Cità Vechja.

Un pocu di a cità vechja

A vecchia città in Berna hè chjamata a so parte storica prisirvata. In u 1983, hè stata cunclusa cumplettamente in u Patrimoniu Worldu di a UNESCO. À l'urigine di a capitale di u Suvranu, u fiumu sò forma una penisula di u fiumu, in u distante passatu u primu hè statu custruitu u forte di Nidegg, chì più tardu addivintau a cità di Berna.

Stòricamente, a zona vechja hè divisa in parechji distritti è vicini, induve alcuni di l'artighjani è i gremii di l'artighjani vivi. U più famosu hè sempri u quartu di Matta, induve l'artighjani è i porti vivi. A pupulazione di questu quartieru manteneu u so propiu dialettu assai longu. Oghji, quì sò situati principarmenti uffizii di impresione architetturale, hotels , restaurants di cucina suiza è discutteti.

A principiu di a spaziu più cummirciali, situata à l'intersezione di e strade Marktgasse è Spitalgasse, hè issa un passaghju di sei km di i boutiques è i galeries di cumerciale. Pudemu dinò chì questu hè u locu più longu in u mondu, è per quessa hè assai piacevule per e shopping è cumprà ricordi .

Legends of Old Bern

Sicondu i archeologi, i primi assentimenti figuranu nantu à u territoriu di a Berna moderna nantu à dui seculi aC, dopu à cascà sottu à a cunquista rumana. A cità moderna hè stata fundata da u duca Burchthold V di u genus Zähringen in 1191.

Sicondu a legenda, u ghjovanu ghjovanu hà fattu un nome à una nova cità in onori di u primu animali chì si ncontri cù a caccia. E sti animali eranu un ombra brutta. Cusì, u nomu di Berna in transcrizione è a so heraldica anu una spirazione seriu assai.

Sights of the Old Town

Se avete furtunatu per visità u Suisse , cum'è parechji turisti, avete impidiscenu di abbandunà u paese senza avè esse fattu almenu un ghjiru impetu à a capitale di u Paese Bern . Prupristà, tutte l'altru principalu è più antichi, significati è maravigliati sò situati nantu à u territoriu di a Cità Vechja.

U centru di grandezza religiosa è tremblanti pò esse cunsideratu una edizzione maestru di l'architettura medievale - a Cattidrali di Berna , u più altu di u paese. Unu di l'attrazioni più stradedda sò i mura di i quatrigliu cù dui torres chì anu arrivatu finu à questu ghjornu: u prigiu (Kefigturm) è u relatu ( Citiglogge ). In u territoriu chì quandu u forte era quandu era in ssu chjesa hè a chjesa Nidegga. À a Cassa Baaghda u ponte più anticu di a cità hè cunsirvata, porta u orgogliu nome di u Ponte di Pedra.

Da a Cità Vechja di Berna pudete camellu indefinitu. Caminate è ghjirandulati in u centru di a capitale mi cumu nantu à l'Edome Medievu, perchè quì hè una stazzione bè cugnata di u tempu. E compatti custruiuti in u stilu baroccu, arcades, rini pavimentati in pietra. Hè quì chì i famigliali è storichi di fonti vigliotti di u XVIe sèculu sempre stand and work: u Banner of Fountain, a Fountain Samson , "Moses" , "Justice" . Significazione particulare aghjunghjera u pit , in quale, incidentale, vive è dui altri di Russia.

Ùn ciucciu di ritornu à l'hotel, pudete apprezzà tutte e bellezza di u tempu è pensechja à un tavulu in un cafè locu o poveru un veru pastellu suizo in un pasticceria.

Cumu à a Cità di Berna?

In u territoriu di a penisula, in u curcu di u fiumu Ar, u trasportu publicu hè assai sviluppatu. Quì unu di e numerosi rotuli di busi per N ° 10, 12, 19, 30, M2, M3, M4, M15 è M91 vi purtaranu quì. In parte in a cità vechja sò trammi, i so numeri sò 6, 7, 8, 9.