Psicologia di l'amici - chì hè una veru amici?

Surely everybody pensà à ciò chì depende di simpatia è amore. Perchè qualchissia simpatìscenu cun noi, è ùn avemu micca avutu ancu altri? Cumu distinguì u populu sinceru da l'amici stilizzati? Hè vale a pena per studià stu tema in più u sapè ciò chì a psiculugia di l'amici serà da sapemu.

Amicizia in patronu di a psiculugia

True friendship hè una rilazioni persunale di e persone, chì ùn porta micca l'interessu stessu. Tali alleanzi basate in pacienza, sincerità, rispettu mutual. U cuncettu di "amici" in a psiculugia hè divisa in dui tipi. U primu rapportu hè simpatia per i interessi interprucesi, quessi nòbbili sò nobili, chì anu in modu indipendenti di e so propiu bisogni.

Un pezzu di persone vicinu à noi pò esse cunsiderate solu familiari, postu chì ùn ci hè micca fiducia assicurata in a so personalità. Ùn avemu bisognu di a sulidarità colectiva, in quale pudemu chjamà amici per a maiò parte di i nostri cumpagni. In u nostru tempu, u mondu internu di ogni persona hè diventatu propiu chjucu, perchè hè più difficiuli di truvà i veri fratelli in u spiritu.

Caratteristicamenti psicologichi di l'amici

Se ùn piglià in cuntattu a relazione sangue, u società hè una relazione individuali selectiva. Identificà e funziunalità di l'amici, circate rapidamente quale era una certa persona. Per inizià un dialogu amiche hè necessariu:

Ci hè parechje alcuni saluti chì un associu pò esse diventatu in l'ostilità aperta o ancu in u forte amuri. A psicoluggìa di l'amici ammenta i clichés stabiliti:

Amicizia trà l'omu è a donna - psiculugia

Amicizia in ragazzi è facenu in pura forma ùn sia mai. A psicoluggìa di l'amici trà l'omu è di una donna hè sempri più parlante di a cunfusione di significati in questi relazioni. Questu hè duvuta à l'abballunità di e parolle chì ùn avete micca una definizione clara. Cume stabilisce e fruntiere entre amici, passione, amore è amore ? Spessu, questa amizade travaglia nantu à l'assistenza è l'assistenza mutuale, ma quelle relazione spessu crescenu in più intimi. A menudo, a partenarià di i picciotti è di e zitelli spiaghjani in una relazione stretta.

Psiculugia di l'amici femina

Parechji crede chì l'amici trà e donne hè una tempurita. Spessu i relazioni intimità in e donne sò custruiti nantu à i so interessi. Ci hè una amici femina , a psiculugia ùn pò micca dà una risposta esatta. E zitelli sò troppu sentimentali, anu bisognu di u spalla à u drittu è l'oppurtunità di parlà à quarcunu, à questu un mumentu è sò stati amici. A psicoluggìa di l'amici di e donne assicura chì, se l'interessi di e dui donne converge à u listessu objettu, ci hè spessu una rotacisione encantadora di e relazioni.

Psiculugia di l'amici trà un omu è un omu

A basa di tali partinariatu, in più di l'appicciche emocionale, hè unori è devozione. Quessi qualità sò infidati in i zitelli da a zitiddina, è diventenu e reguli di a so vita. In ogni casu, sò tutti sse parolle è amici veru è amici, pudendu stà à ghjustificà in l'odi o a rivalità. Tuttu u depende di e circustanze è u factor umanu.

L'amistat masculi hè basatu annantu à unità di credi è assistenza mutuale. Parechji rapprisintanti di u sessu più forti preferanu per gastru tutti i so tempu libri cù e so famiglie, ma ci sò quelli chì anu troppu tempu per a reunioni amiche. Ci hè parechje reguli chì sò inviolate per parechji omi riali:

  1. Affidàbbili trunate . L'aliatu vi daravanu sempre à u capu è ghjunghje nantu à l'alibi più increscibile in cunversazione cù a mòglia di u so amicu.
  2. Affidabilità . U cammellu sempre truvà tempu per vene à u salvata.
  3. A sposa d'amicu ùn hè micca una zitella . Un veru amicu ùn sarà mai più a causa di scuru trà u so cumpagnu è u so cumpagnu.
  4. Ùn insignà à vive . Se a rilazioni hè caru, ùn pruvate micca cambià u populu.

Psicologia di l'amici di i zitelli

A volte pensà chì ùn ci hè nunda più sinceratu è pureru cà a relazione di u zitellu. Un vulintà constantu di truvà un veru amicu, appareva in nostru adolescente quandu vulete cumunu cù quelli chì u primu sigreti grechi da i vostri parenti. È à u mumentu, ùn sapemu micca chì ne necessitevule sò stimulati da i zitelli in u stabilimentu di relazioni stretti.

L'amizanza di u figliolu hè a manifestazione più inesplicibile di i relazioni umani. I primi amichi cù i zitelli sò circa trè anni. Duranti stu pirìudu, anu apredu cumu di cumuni di jucà è aiutanu novi amichi in u ghjocu. In sei anni, u zitellu annunzià per vede più in novu acquisti, ci sò interessi è occupazioni cumuni. Cum'è u zitellu, u zitellu face a copia l'amici adulti. A cosa principal hè micca per entra in una relazione cù a vostra charter, ma per vede per u vostru esempiu propiu cumu esse amici.