Calze Autumn Shoes 2012

I prudutti di e donne di eleganti ùn sò micca u privilegiu di e donne di moda, ma hè una bisognu veru per u tempu di vaghjimu, quandu chiuvana nantu à a strada, è a temperatura nantu à u termometru hè diventendu più basso è più basso. Inoltre, ùn hè micca necessariu di sdegnu i primi "galoshes" in un rigalu di e eleganti. Dopu tuttu, vi tocca à esse attuali ancu in u clima più "non-volu".

Quist'annu, i diseggiani anu preparatu pè e chicelli mudhi di sapori chì ùn sò micca solu cunfurmate, ma ancu belli è a so varietà permette di sceglie l'uparazioni per qualsiasi l'imagina.

Moda di moda francese 2012

Imagina romantica

Calzature di tacchino. U punteddu hè a parte più feminile di qualchì calza, perchè nunda chjappà i so periculi cum'è questu. Quasi tutti i mudelli di sta stagione sò furnuti cù tacchi sali, è sta tendenza hè stata prisma da l'ultimu otoci.

Chì fà? Un capeddu curtu, una fascia, cunte strisciata, una capita bianca, è, sicuru, i scarpi di tacchino, è l'imaghjini di una donna romantica linda cun peri slender hè prestu.

Scarpe cù u pelle. Tali pittifiti deve esse tempu. Fettunu a natura di a natura, quandu si cunghjunghjenu cù un taccu. Fur pò esse di diversi culori è qualità: naturali, artificiales, grisici, neri, marroni. In casu, se una zitella ùn hà micca u so propiu carru, adupratu in u clima chjaru ùn hè micca assai còmpiu, postu chì a pelle humite ùn hè micca piace veramente esteticu. Inoltre, stivali cù u pelle - una opcione ideali per u luguru oculinu assulutu.

Chì fà? Un cardigan calore, un capelli di pelle cun un cinturallu, un mussu monophonic calce, una falda è i scarpi di fur - è una figura romantica femminile hè prestu.

Imaghjina stravaganti

Calzature di donna lacati. Làtech hè micca u materiale più mudernu, ma certi disinfettori l'anu includitu in e so cullezzione. Lazzionisti di u lattice questu cascata - solu per l'uriginale, chì vulete enfaticà a so individualità. U materiali ponu esse i culori più brillanti, è u taccu - maxi size o assenti nunda: ùn ci hè una libertà completa di sceglienu.

Chì fà? I calzi in lattice sottu "supportu" in l'imaghjini di un'antra pezza di laca: una cinta larga nantu à a chaqueta o embrague.

Calzature nantu à una plataforma alta. Stu mudellu "hà migratu" in a nova stagione da a versione prima: i plataformi altissima (chì, per voi, sò pratichi per a staghjone di u vaghjimu) sò sempre pertinenti, cunghjunghjenu cù dettimi aspetti: cordoni è straps. Tali shoes si pò esse u cui, ma i culori di tendenza di questi mudelli sò limitati à marrone è negru.

Chì fà? Sì i piuviti sò nantu à una pumetta di u pelle, inveci per l'extravaganza ponu una faldella di u colpu di pilatu è i pantaloni di u listessu materiale. Cum'è un cape pilatu adattatu chjuche finale o ghjunti per u cuncepimentu.

Stile di cità

Calzature in legno. Per urbane stilatoghja hè stata bellu nantu à mudelli di suede. Questa stagione, aspetta ghjustizia in l'avucatu di i scarpi - must-have, perchè u crescente u stretcu - u megliu. Pò esse nantu à i scarpi cum'è una patevule altru o un pianu è più pratiche, mudelli "bassi".

Chì fà? Stivali nantu à i sciuri mirani bè cù i jeans è i ghjuvelli corti: pratichi è eleganti.

Calzature cù u tacchi giallu. Èranu assai stabili, è à u stessu tempu, cun elli, a figura pare faciale. Ùn importa micca quellu materiale hè fattu di ste calzari è u altu di u pianu: u più impurtante in questa tendenza hè a larghezza è l'angle angulari.

Chì fà? Cù un taccu sali u largu, hè megliu micca di portà futtogli, perchè i pantaloni è i jeans sò a megliu opzione. Comu un talore pò esse mischjutu cun ogni tipu di sacchetti: capelli, capelli, capelli.

Calzature di donna per un falce. A vendezza hè cumerciata è dà u pede un attellu eleganti. Questu hè u mudellu più lucali di i scarpe casuale, è ancu trendi. Per quessa, se vulete purtari not only comfortable but also beautiful shoes - sta scelta in u verdu di u 2012 hè u più adattatu.

Chì fà? U mudellu di sti mantelli stà belli cù una fascia è i jeans-pipes, chaqueta o mantellu.