Cardigans per puntito 2013

Inicialmente, a cardigan hà vivi sola in u vestitariu di l'omi, ma in u tempu, hà cuminciatu à portà e donne.

Malgradu u fattu chì stu tipu di vestiti hà diventatu omu di moda, avà i cardigans sò in una grande dumande nantu à e donne. Forsi, questu hè u vistimentu più versatu di u periodu friddu. Cardigan hè cumminatu cù tuttu ciò chì sia. Pò esse usatu in un ochju di u tardori in u frescu in ombellu di u pappagallo, o pudete aduprà sottu un capelli o capelli. Questa stagione frà una ricchezza variata di l'outerweari, una cardigan bianca fattu un capu.

Stile per cumplea

Eghjone di moda, com'è chjamati di modu distinto, sò ancu populari trà e donne cù formi tesori. Cardigans per puntito per u 2013 sferenze in a so variità. In i cullezzione di a moda prisente pudete assuciatu mudelli brillanti è culuriti, cù mudelli inuditori è una cumminazione di parechji culori. Nanzu à u cardigans di mutuu, ci sò ancu mudelli longu è scurcizzati i classici, cù manichi cortosi è longu, nantu à i buttuni è di pruritazioni, cù è senza cintura . Specially attractive fishnet cardigans for women fat. U viscuvule intangible è intruduce femminile è attrattu. Hè ancu popolari sò mudelli induve aspetta un tagliu di tezza cù tracerie o un mudellu di tagliata. Ma questi mudeli sò più di chicchi slender, è i cardigans di e donne per i chjudi eranu scritti cun l'utilizazione di cumbattimentu pocu grande. Un cardigan ligeramenti allargata cù formule asimmetricu senza fasteners aiutanu à fà unepoche di qualchì lotile plus, è a figura vene più cusì ligne.

Scudite tessuti di u cardigan per u grassu, fate cura à i mudelli di passioni pastelli seri. I culori brillanti è i patti si puteanu pisà a vostra imagina. Per esempiu, sceglie un cardigan asimmetricu di moda di u culore verdi beige, biancu, blu o culore scuru, creanu una stampa simplici è romantica. Ma, se vulete cunquistà u corpu di un omu, sanu sceglie chjucu una cardigan negra, perchè visualmente reducesu u voluminu, face a figura un pocu più ridosa è hà fatte una figura di i difetti.