Incontinenza di feme in i zitelli

Quand'elli sviluppanu, ogni zitellu imparà capace novi è e cumpetenze. È cusì à l'età di trè u zitellu hà da domandà u ponte è purtà cù a bagnu solu in questu. In ogni famiglia, u mulinu à a fine di questu età anu sempre bellu calzate di messe è bagnati. Naturmente, u principale adopten l'incontinenza, è u zitellu si senti aggradèvule è hè assai preoccupatu. È se u populu di vicinu à ellu - Mamma è Dad - scoldu per ellu, u statu psicologicu di u picciottu s'agrende, è a rumpute di mansa ùn pò mancu più menu. Induve vene questu prublemu, è cumu pudete avè trattatu?

Incontinenza di prucessi in i zitelli: cause

Incontinenza Fecal, o encopresis, hè una malatìa chì si manifesta com'è un sullivamentu inconsciente è unintended di cuntenuti intestinali in un zitellu annantu à trè anni d'età. In i zitelli ghjovani, a defecation casual hè micca cunsideratu incontinenza, perchè ùn anu micca un controlatu di stu prucessu. A malatia si trova in u 3% di i picciotti, è i picciotti sò 2-3 volte più prubabile di quantu i zitelli. Parechji parenti ripiglianu i so figlioli per a soiling the laundry, ma mentri i pazjenti ùn anu micca culpè - ùn sentenu micca l'excrementu di l'excremento. I ragiò per quali sta maladugia hà sviluppatu sò parechji fatturi:

  1. In a maiò parte di i casi ncopresis si trovi com'è u risultatu di un forti scontru psicologicu - stress, sustinimentu, teme, risultatu da a perdita di un amatu, una emergenza o una situazione sfavore in a famiglia.
  2. A incontinenza di bozza hè ancu spessu prublema per u celo eccessivu di a mamma per insignà u zitellu à a pignatta. I parenti hà aduprà u zitellu nantu à a pignatta in quandu ùn hè micca prontu è resiste. È se sbulicanu, induve si deveru micca, ùn hè micca successu, a foglia hè scandalizata è punita. Per via di questu, u zitellu sviluppa una attitudine negativa à u pote, è l'esità di defecate hè eliminata è ripetutamente. À causa di stinimentu sistematicu, per chì u zitellu anu sensu dulore durante a difecazione per una crack in u rectu. In u risultatu, u zireu s'acumule à u intestinu di u zitellu. Ma l'acqua di l'insegnamentu, e l'excremento spuntaniamente spregulati in petite porzioni.
  3. A causa di encopresis pò esse trasferitu di e malatie di u viaghju gastrointestinali - enterocolitis, diphtheria, etc.
  4. Per una incontinenza di un prucessu di u danni di zitellu in partenza e una fatica asfíbia, per via di quelli chì parevanu infruzioni in u sistema nervu, chì si stira à furmazione di u prucessu di un risultatu di difecazione.

I sintomi principali di l'incontinenza di u banchittu sò e situazione chì da u babbu di i zitelli chì u spiciale desaggiante emanu, i so mutandine sò sbagliati. U zitellu ùn si cumincia à scuntentà da i peeri, diventenu retiitu. Puderanu pudete esse rializate duranti u ghjornu durante i ghjocelli attivi. Cume spessu, ci hè incontinenza fecal di notte.

Incontinenza di prucessi in i zitelli: trattamentu

U trattamentu di encopresis debite cumincià cù a truvazione di a causa primaria è di ridivà. Stu stress psicologicu hè bisognu di cunsultà un psicologu umanu. I prumossi ùn anu in casu micca esse puniti è maldiia u zitellu quandu u zitellu Ci hè una vuluntà involontantina di prucessi. Quandu u stimpettu di bisognu di limpiamentu enemas è aderenza à una dieta speciale. Inoltre, cunsultatori cù u pruductologu è u gastroenterologu hè mandatu. Cume trattà incontinenza fecali, spiciamenti massaggi è esercizii speciali chì sustene u sphincter - u musculu in u rectu, involuttu in a gestione di u prucessu di difecazione. Inoltre, u zitellu hè prescrittu medichi chì sviluppanu e peristaltisi intestinali, i laxatives.

In generale, u successu di u trattamentu addipenni di l'attitudine pusitiva di u paci, i so genitori è a situazione favorevuli in a famiglia.