Inutu di vaccinations

Avete un zitellu in a vostra famiglia, è cun ellu site assai dumandi, per ellu chì, per suprattuttu, vole esse risposta senza ambigu. Ma hè un tema in quantu chì ci sò sempre assai disputi, ma ùn ci era micca cunsensu per esse o micca. Stu tema hè vaccine di a zitiddina. Fate o micca vaccinate un zitellu? A liggi nantu à u rifiutu di i vaccinati stati chì vaccinanti à i figlioli sottumessi sò rializati solu cù l'accunsentu di i so parenti o tuturi. Per quessa, se avete decisu deve micca di vaccinà u vostru zitellu, in u ospitalu duverete bisognu di furmà u rifutu di vaccinations, scrivite per questa affirmazioni. Immediatamente dopu a nascita, u corpu di u babbu hè sempre imperfectu, si usa a vita fora di a mamma. In i primi ghjorni dopu à u nascita, ci hè sempre a pussibilità di una infautura inutru o in traccia nativu. Per quessa, a vaccinazione fatta à questu tempu pò avè u cunsiquenzi più impredecible. Per via di questu, è ancu per altri razze, i genitori annunziamente accadètenu spessu invienti vaccinu preventivi à i so figlioli.

E ragiò per a ricusa vaccina

I ragiuni chì i pirsuni ricusanu ei vaccinati sò assai:

Cumu scrive u denu di a vaccinazione?

Sì avete un avversu di qualsiasi intervenzione in l'organizazione di u so zitellu, cumprese i vaccinations, è ancu prima di a nascita scrivite un candidatu per u rifiutu di vaccinations. Stu documentu duverà esse duplikate, cù una copia per esse ligata à a vostra carta di scambiu da una cunsultazione di e donne, è una altra copia duveria in i vostri brazzi à l'uspidale. Pudete ancu scrive nantu à a carta chì refuse vaccine, è aghjunghje un affirmazioni. Tutti nantu à a vostra dumanda, è nantu à a carta di scambiu, a signatura di u babbu di u zitellu hè chjave. Assicuratevi annunzià uveru annantu à u rifughju di vaccinazioni à u zitellu annantu à l'admission à l'uspitale è novu dopu à u partitu.

Lee accertà i ducumenti offriti à voi per a firma da i maternità, è si anu un articulu nantu à i vaccinations, pudete attravirsà. Pudete stà avvistatu chì ùn devenu micca micca liberatu da u ospitalu senza vaccine BCG, ma questu hè illegale.

Certi parenti vanu di sceglienu a so propria vacca è per esse stavate cù u zitellu. Per fà questu, a lege guarantisci u drittu di registrà un reteito di vaccinazioni in a scola. Scrivite un candidatu à indirizzu à u direttore di l'istituzione educale chì rifieghjanu a vaccinazione produciata in l'scola, ma s'ingressa à fà in a vostra clinica.

E cunsicenzi di u rifiutu di vaccinazioni

Hè ricurdatu chì u tetanu è a difheria sò malatie assai seriu chì spessu spicte in un fatale. In u nostru paese, sfurtunatamenti, ci sò più o più persone infectutu cù such formidable malatie chì l'hepatitis è a tuberculosi. Se avete scrittu u rifiutu di vaccinazioni, è poi, bè dopu avè pensatu, hà decisu di vaccinate u zitellu, u riferimentu pò sempre esse annullati. U rifiutu di accettà i zitelli in un vaccinate in kindergarten è i scoli hè illegale, perchè i paisani insistenu, difendendu i so diritti in questu materia.

A maiò parte di i genitori sò in una cruciera in u tema di i vaccinations - è u zitellu ùn vole micca esposta di l'esse in riscu, è a mancanza di vaccinazione pò purtà à tristi consegni. Cusì, cura cù cura di tutti i prosa è cunse prima di scriviri un reattivi di vaccinanti preventivi. A salute di i figlioli hè in i vostri mani, è i vostri parenti sò rispunsabili davanti à u zitellu, a sucità, u statu è a cuscenza.